středa 9. ledna 2019

||RECENZE|| TIGI BED HEAD ANTIDOTES ŠAMPON+KONDICIONER

V mém předvánočním nákupu na pro-vlasy, který jste mohli vidět TADY, se objevila i modrá sada šamponu a kondicionéru od TIGI Bed Head. Na všechny produkty jsem slíbila recenzi a toho je v pořadí druhá recenze na celý balík (review na Gestil Wonder ZDE). 
A tak se v tomto článku podíváme, jak jsem (ne)spokojená s těmito dvěma produkty.

Jak jsem již několikrát tady na blogu zmiňovala, vlasy se mi opravdu dost třepí a lámou, z čehož jsem samozřejmě neskutečně smutná, protože jsem mívala dlouhé vlasy. Dost jsem experimentovala s různými druhy šamponů a vlastně i "filozofií" mytí vlasů, abych přišla na to, co mým vlasům sedí. 
Díky tomu jsem již tak čtyři roky zásadně používala kosmetiku bez silikonů, dvakrát byla na nějakou dobu na no poo, přičemž jsem myla moukou, žitným kvasem, sodou i indickými prášky. Vlasy jsem nefénovala a chodila kolikrát spát s mokrou hlavou a pak jsem přišla na to, že asi dělám všechno špatně. Před pár týdny jsem navíc objevila na YouTube skvělou kadeřnici Terezu Vlasákovou (doporučuji kouknout na její videa!), která mě utvrdila v tom, že jsem na to šla fakt špatně.

A proto jsem pořídila zase silikonové, ale tentokrát kvalitní kadeřnické vlasové přípravky (ve kterých jsou silikony kvalitnější a vymyvatelné) a děj se vůle boží! 


Recovery Shampoo 



Oficiální popis: ,,Bed Head Recovery Shampoo 750ml - Šampon pro silně poškozené vlasy
Tento šampon je obohacen o turbo hydratační molekuly, které dodávají jemnost a lesk. Napomáhá uchovávat barvu a chrání před nepříznivými vlivy životního prostředí.
Použití: Aplikujte na mokré vlasy, masírujte a nechte napěnit. Poté důkladně opláchněte." 
Tento šampon obsahuje silikony. Tudíž kdo se jim vyhýbá, asi nebude nadšen.
Avšak musím říct, že já jsem s ním nesmírně spokojená. Je několik věcí, co od šamponu očekávám:
Schopnost čistit: Tento šampon čištění zvládá na jedničku, a to i když jsem měla ve vlasech Renohair olej smíchaný s ricinem, který jde občas dolů špatně. 
Jak pění a jak se dostává do vlasů: Ačkoliv všechny chemické šampony pění, některé to zvládají líp a některé hůř (obvykle ale stačí přidat vodu). Tento pění opravdu ochotně, i když je ho málo (a málo ho stačí i k umytí). Každopádně se spoustou šamponů jsem měla ten problém, že se mi špatně dostávaly po celé hlavě do všech vlasů. TIGI obsahuje silikon, který je klouzavý a zajišťuje lepší dostupnost ke všem vlasům na hlavě. Jako plus musím uvést i jeho konzistenci - není příliš tekutý, je spíše takový krémový a tím pádem se mi hezky napěňuje v ruce, aniž by mi půlka vytekla mezi dlaněmi.
Dodání lesku: Vlasy se po něm lesknou krásně, zkoušela jsem i nepoužít kondicioner, abych věděla, jak dodá samotný šampon lesk, a byla jsem spokojená.
Dodání pružnosti: Vlasy jsou hezky "živé" a "pružné". 
Dodání jemnosti: TIGI vlasy i hezky zjemní a udělá je poddajnějšími, ale pořád vypadají vzdušně.
Zda vysušuje: Nevysušuje. 
Vůně: Trochu "povrchnější"priorita, ale vůně je fakt důležitá. A musím říct, že i když vůně TIGI přípravků je taková zvláštní a nezvyklá, mně voní moc hezky a ve vlasech vydrží dokonce až do dalšího umytí (takže 2-3 dny).
Celkový stav vlasů po použití: Vlasy jsou po něm hezky hydratované a lesklé, nicméně mi přijdou zejména po dlouhodobějším používání takové málo vzdušné a u hlavy "připláclé" což je samozřejmě mínus. 

Co se HODNOCENÍ týče, tento šampon je opravdu jeden z lepších, avšak zařadila bych ho někde mezi drogerkové šampony a ty profi.  TIGI dostává 7/10

Recovery Conditioner 


Oficiální popis: ,,Bed Head Recovery Conditioner 750ml - Kondicioner pro silně poškozené vlasy
TIGI Bed Head protilék pro velmi suché a poškozené vlasy. Tento kondicionér je obohacen o turbo hydratační molekuly, které dodávají jemnost a lesk a špatné dny Vašich vlasů se stanou minulostí.
Použití: Aplikujte na mokré omyté vlasy. Vmasírujte, nechte chvíli působit a poté důkladně opláchněte."

kondicioner samozřejmě obsahuje silikony. 
Od kondicioneru očekávám opět několik věcí:
Rozčesávatelnost: Vlasy se mi po něm rozčesávají dobře.
Lesk: Dodává přirozený lesk.
Zlepšení celkového stavu vlasu: Od doby, co tyto dva produkty používám, se mi vlasy lámou o něco méně (z části to ale připisuji i Revlon masce a Wella olejíku). 
Hydratace: Vlasy díky němu vůbec nejsou vysušené, dovede je hezky hydratovat.
Zda mastí: Jelikož vlasové kutikuly se mytím šamponem otevřou, potřebují taky zavřít, tím pádem je kondicionér celkem nutnost. A to i na vlasy u hlavy (v malé míře a jen na chviličku - nanáším ho nejdřív do délek a před umytím prohrábnu i vlasy u hlavy). Proto je důležité si najít ten správný, jinak by byly vlasy brzo mastné. Musím ale říct, že po něm v kombinaci s šamponem vlasy opravdu nejsou nadýchané, ale takové těžší a víc u hlavy. 
Vůně: Opět povrchnější, avšak důležitá vlastnost. Ano, i kondicioner voní ve vlasech dlouho, a to stejně, jako šampon.

HODNOCENÍ kondicionéru bude těžké, je dobrý, hezky hydratuje, ale u hlavy trochu zkracuje interval mytí a připlácává vlasy, proto dostává 7/10

Co se ceny týče, tento dvojpack, kdy každá láhev má 750 ml, vyšel na 379 Kč, což je opravdu krása, když vezmu v potaz, jak dlouho navíc vydrží. 

Máte s nějakou řadou TIGI zkušenosti? 

9 komentářů:

  1. Já TIGI znám, mamka si je jednu dobu hodně kupovala, pamatuji si, že měla růžový, co naprosto skvěle voněl! :-D Jinak já teď používám šampon proti vypadávání vlasů z lékárny, bohužel po porodu mi vlasy začaly dost padat, ale snad se to brzy zlepší :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, ten šampon mě po tvé recenzi zaujal:O Mám totiž taky problém s lámavostí:O

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle vůbec neznám.. Já aktuálně používám Yves Rocher a střídám to s Biofresh a také Cien :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo super, TIGI vůbec neznám, ale vypadají fakt skvěle.. já mám snad jen jediný problém co se mytí vlasů týká. A to jsou lupy. Pokaždé co si umyju vlasy mám lupy a že už jsem těch šamponu vyzkoušela hrozně moc... Pak mi zase nějaký vyhovuje, ale po pár použití mám lupy zpátky. Takže nevím, jaký další vyzkoušet. Ale tahle značka vypadá opravdu super.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně tedy, když se mi jednou začaly z ničeho nic dělat lupy, tak jsem si dala při mytí fakt záležet, pořádně jsem vždy promasírovala hlavu a vyfoukala jsem si je, aby se pokožka pod vlasy nezapařovala. Hrozně moc mi to pomohlo a už se nevrátily. Takže takový malý tip, kdybys to náhodou ještě nezkoušela:)

      Vymazat
  5. Tuhle značku vůbec neznám, ale podle tvojí recenze určitě patří k těm lepším :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to vypadá vážně skvěle :) Taky jsem měla krásné dlouhé vlasy a teď se mi lámou, takže pořád hledám nějakou kvalitní vlasovou kosmetiku, která by to zachránila :)

    OdpovědětVymazat
  7. mình thích dùng loại tigi tím hơn là xanh

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...