středa 17. dubna 2019

||RECENZE|| SALOOS HYDROFILNÍ OLEJ LEVANDULE

Krásný den přeji!:) 
K dnešní recenzi jsem si zvolila Hydrofilní odličovací levandulový olej od Saloos.
Co je to vlastně hydrofilní olej? Tímto bych asi začala, neboť ani já ještě donedávna úplně netušila, co to znamená a čím se takový produkt vyznačuje. Pojem hydrofilní znamená, že přitahuje vodu, hydrofobní je poté opak - odpuzuje vodu. Hydrofilní odličovače fungují na principu, kdy jednou svou částí na sebe vážou vodu, druhou částí na sebe váží nečistoty (makeup, kožní maz apod.). Hydrofilní olej funguje tak, že se nanese na suchou pokožku (zde je rozdíl mezi použitím tohoto a normálního oleje), vmasírovává se a tím na sebe naváže kožní maz, makeup a další líčidla. Poté se olej z pleti smývá vodou - a protože je hydrofilní, tedy se na vodu váže, tak jde velmi dobře smýt a s sebou bere i všechny navázané nečistoty. Takové odličování je velmi šetrné a nemělo by dráždit ani oči


Konkrétně levandulová silice v tomto oleji slibuje kromě vůně péči o všechny typy pleti, protizánětlivé a desinfekční účinky, má zklidňovat, pleť rozzářit, osvěžit a harmonizovat.
Doporučené použití je následovné - nanést trochu oleje na navlhčený tamponek a s ním pleť vyčistit jak jste zvyklí s jinými produkty. 

A nyní se už přesuneme k mojí recenzi. Jen bych ráda podotla, že já olej nepoužívám na tamponku, ale nanáším ho na suchou pleť prsty, rozmasírují a poté opláchnu vodou a odličuje mi skvěle všechno.

Obal je hezký, pro Saloos typický. Co se vůně týče, tak ta je opravdu nádherná, vážně levandulová a příjemná, nechemická. 
Tento hydrofilní olej odličuje skvěle, pleť nevysušuje a ani nemastí. Odlíčí hezky i řasenku, stíny, makeup s podkladovou bází, rtěnku, prostě všechno. 
Velkým plusem pro mě je, že neucpává póry, pleť trošku hydratuje, je po jeho použití taková "živější" a rozjasněnější, svěží a příjemná na dotyk. 
Mínusem oleje je to, že v očích celkem štípe, ale to se dalo asi čekat - proto při odličovní očí musím dávat pozor na to, abych je náhodou neotevřela a olej se mi do nich nedostal. Zase na druhou stranu se z očí dá docela dobře "vymýt" :D
50 ml oleje koupíte od 95 Kč nahoru
Bod ubírám za štípání v očích, jinak jsem ale moc spokojená a pořídím si ho orčitě znovu.

9/10

Máte s hydrofilními oleji zkušenosti?

8 komentářů:

  1. Levandule je moje nej vůně :-) od Saloosu mám hydrofilní odličovač s tea tree a citrusy a určitě vyzkouším i další kousky :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. S tímto druhem nemám zkušenosti, ale moc se mi výrobek zalíbil:)

    OdpovědětVymazat
  3. Na první pohled skutečně zaujme a jestli je opravdu tak dobrý, připisuji si ho na nákupní seznam :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vůbec nemám s hydrofilními oleji zkušenosti, ale láká mě to vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zatím jsem žádný takový olej neměla, ale možná si ho jednou pořídím, zaujal mě :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám a mám přímo od Saloosu, vyhovuje mi, že nedráždí oči a lze smít i hodně odolnou rtěnku.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Presne tento chcem skúsiť. Mala som od Saloos ich klasický levanduľový olej a bol fajn. Navyše príjemne voňal a pleť nezhoršoval. To štípanie v očiach robia mne takmer všetky oleje aj odličovače. Jedine Garnier Sensitive mi funguje na túto oblasť. A vďaka za vysvetlenie čo to vlastne hydrofilný olej je. To som dlho nechápala.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...