čtvrtek 1. srpna 2019

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů. A takový ideální makeup se hledá vážně těžko. Já o tom vím taky své, maluju se už nějaký ten rok, BB krémy jsem používala už ve 14, protože jsem s pletí měla celkem problémy a snažila jsem se je jakkoliv skrýt. Nyní nepoužívám makeup sice každý den, protože se snažím svou pleť zbytečně nezatěžovat, ale když už si dávám i makeup, tak je to právě Bourjois Healthy mix, který jsem si za ty dva měsíce, co ho používám, neskutečně oblíbila. 

Healthy mix jsem si kupovala na Notinu za 230 Kč, což je například oproti drogeriím krásná cena (v Rosmannu jsem ho nedávno viděla za necelé čtyři stovky). 
Vybrala jsem si odstín 52 Vanilla, který není úplně nejsvětlejší, ale ani není tmavý. Chtěla jsem schválně na léto o kousek tmavší, než používám přes zimu a i Vanilla je celkem světlá, myslím, že ještě o odstín tmavší by neuškodil, každopádně mi i tak sedí.

Co Healthy mix slibuje? 
Bezchybný vzhled až po dobu 16 hodin, střední krytí a sjednocení pleti, neucpává póry. Pleti dodává zářivost, chrání pleť před vnějšími vlivy, obsahuje navíc vitamíny C, E a B5. Nemá SPF. 

Makeup je ve skleněné nádobce a dávkuje se pumpičkou, což se mi moc líbí, nemám ráda například tubičkové makeupy. Na celý obličej mi vystačí jedna pumpička. Je tekutější, což mi nevadí, protože se skvěle roztírá, a to jak prsty, tak houbičkou či štětcem. Plusem je, že krásně, ale velmi jemně, voní - mně připomíná meruňky, jejichž výtažky obsahuje (to jsem se dočetla až teď a už mi dává smysl, proč po nich voní:D). 

Kryje opravdu středně, tak akorát, aby sjednotil pleť a zakryl drobné nedokonalosti, jizvičky a nebo žilky. Na pupínky je potřeba použít ještě korektor (já to dělám tak, že si ještě na pupínky ťupnu trochu tohoto makeupu prstem, pak je zakryje hezky). Pro slečny, které potřebují vyšší krytí, vhodný úplně nebude.
A protože jsem hrozně obětavá, tak jsem vyfotila svůj skřítkovský ksicht(ík). První foto je strana obličeje bez makeupu, druhé foto strana s jednou vrstvou Healthy mix. (Za hroznou pleť se omlouvám, ale po testování Biodermy se mi zhoršila:D)
NENALÍČENÁ STRANA
NALÍČENÁ STRANA

Na pleti je lehoučký a příjemný, neucpává mi póry a nezalézá do nich, nezvýrazňuje vrásky. Zároveň po něm pleť opravdu vypadá lépe, je jemnější a zářivější. Výdrž je opravdu obstojná, například na svatbě skoro-švagrové mi vydržel od brzkého rána do pěti hodin do rána dalšího dne, tedy okolo 20 hodin - a přežil se mnou fakt hodně - slzy, alkohol, spoustu tancování a držel pěkně i bez přepudrování. Zároveň jsem pod ním ale měla Satin base od Dermacolu, která asi pomohla. Reálně mi v teplém počasí vydrží pěkný od rána do večera, ale k večeru už by potřeboval alespoň lehce přepudrovat.

Jediným mínusem je pro mě chybějící SPF, pak by byl tento makeup vážně perfektní. 

Za sebe bych makeup s čistým svědomím doporučila, navíc má hodně odstínů a myslím, že si každá vybere ten svůj. 

Máte zkušenost s tímto makeupem nebo s jiným od Bourjois? Jaký makeup je váš oblíbenec?
Pokud se Ti líbí mé články, budu velice ráda za odběr (najdeš v pravém panelu nahoře pod rubrikami)

34 komentářů:

  1. Tak tento make-up jsem nezkoušela. Dlouhou dobu jsem používala od Dermacolu ten slavný Cover, ale vyčistit večer pleť pěkně dlouho. Teď už nějakou dobu užívám makeup od Maybelline, který mi docela vyhovuje. No, snad se někdy dokopu k mému vysněné Esté Lauder. :) Nerada zkouším nové věci, takže o to je to komplikovanější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kdysi taky používala od Dermacolu ten Cover, a je pravda, že odlíčit ho bylo neskutečné peklo. Esté Lauder bych taky ráda zkusila:)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Určitě ho někdy zkus, za mě super koupě, kor za ty peníze:)

      Vymazat
  3. Nezkoušela jsem ho, ale několikrát jsem na něho právě v Rossmannu koukala a ty peníze se mi za něho opravdu dát nechtěly. Cena na Notinu je teda úplně někde jinde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych se přiznala, tak já jsem si ho v Rossmannu akorát vyzkoušela, abych věděla odstín, a pak jsem ho koupila na Notinu :D Za ty peníze by mě to hodně mrzelo, když na Notinu člověk tak hezky ušetří :D

      Vymazat
  4. Já se přiznám, že na kosmetik ujsem hrozný lajdák :D Teď se ani skoro vůbec nemaluji, ale makeup vypadá hezky:)

    OdpovědětVymazat
  5. z Bourjois som neskúšala myslim ešte nič, ale po ich makeupoch pokukujem už dlho :) tak som rada za recenziu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od nich zatím nic jiného, kromě tohoto makeupu a CC krému taky nich nezkoušela:)

      Vymazat
  6. Wow, tak podle fotek je ten efekt opravdu povedený! Skvělá volba :))

    OdpovědětVymazat
  7. Makeup vyzerá skvelo! Aj odtieň sa mi veľmi páči. V maľovaní však nie som nejaký veľký expert preto sa používaniu makeupu radšej vyhýbam. :D Ale aj tak ti ďakujem za typ, keby som sa pre nejaký rozhodovala už budem vedieť po akom mám siahnuť. ♥

    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Já miluji Healthy mix BB cream právě od Bourjois, za ten bych dala ruku do ohně :) Není ale tolik krycí, spíš jen sjednotí, ale mě to stačí. Hlavně takhle v létě :) tento makeup jsem si také chtěla koupit, ale nevyhovoval mi ani jeden odstín :/

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, já ani nevím, že dělají i BB cream, to je super! Na léto je to lepší než makeup. Já od nich měla CC 123 Perfect a ten je taky úžasný:)

      Vymazat
  9. Pleť ti makeup sjednotil nádherně :) Pro mě by ale tento makeup nebyl - potřebuju vyší krytí :/ Už dlouhou dobu používám makeup od Catrice, se kterým jsem moc spokojená :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Catrice makeupy a korektory jsem slyšela chválu:)

      Vymazat
  10. Ja od Bourjois nemám ešte nič odskúšané ale asi sa pozriem na tento makeup lebo väčšina makeupov má robia sivou ale mám ešte v pláne si zakúpiť makeup od nuskin tak uvidím no :) ale ďakujem za tip

    HAUL & TRY ON // MAY 2019

    OdpovědětVymazat
  11. Na make-up jsem zatím slyšela jen samou chválu, ale ještě jsem ho nezkoušela. :)
    Přes léto nepoužívám nic, tak ho třeba otestuju v zimě!

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak určitě dej vědět, jestli ho vyzkoušíš, jak Ti sedí!:)

      Vymazat
  12. Mám veľmi rada túto značku a rada Healthy mix sa im naozaj podarila.:) Ja používam BB krém a púder a oba sú skvelé. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím měla jen ten makeup, ale pudr mě celkem láká. I BB, ten musí být na léto ještě lepší:)

      Vymazat
  13. Make-up na pleti vypadá fakt dobře! Moc hezky kryje a přesto by člověk ani neřekl, že jsi nějak nalíčená. Fakt super, díky za doporučení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Taky jsem s tím efektem spokojená, nemám ráda, když mi makeup dělá ,,masku":)

      Vymazat
  14. Mě se teda moc líbíš i nenalíčená, jsi moc krásná v obličeji :) Já makeupy nenosím. Mám hrozně světlonkou pleť, takže s odstínem mám problém a taky si pořád šahám na obličej, tak bych se bála, že si někde něco rozmažu :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  15. Ja mám problém kúpiť si Makeup. Hľadám niečo pre doosť svetlú pokožku s dobrým krytím, ale problém je, že by som bola naozaj rada, keby to bolo cruelty-free ://

    OdpovědětVymazat
  16. Tento som ešte nemala no vyzerá veľmi prirodzene. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  17. Takže teď potřebuju novej make-upu, jo? No moc děkuju, Vaness😁. Teď ho chci, jdu si ho přihodit do košíku na Notinu a počkam na výplatu. Snad trefím odstín.

    Verča ze Ztracena v Praze I Čas utíká rychleji, když pracuješ... I MŮJ ŽIVOT

    OdpovědětVymazat
  18. Makeup vypadá super, teď si nejsem úplně jistá jestli ho také nemám. Vyhrála jsem sadu Makeupů a korektorů :-D A krycí efekt luxus.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...