úterý 30. července 2019

||DENÍK JÍDLA|| ČERVEN 2019

Přichází konec července a já mám celkem veliké spoždění s Deníkem jídla, dnes si tedy ukážeme můj deníček za měsíc červen. 
Zdroj: Pinterest


1. června jsem dělala těstoviny se sýrovou omáčkou, tu jsme dlouho neměli a já o ní asi tak dva týdny povídala, až jsem ji konečně i uvařila. Taky ji máte jednou za čas rádi?

Na večeři jsem nám s přítelem 1.6. udělala cukrovku. Ale bylo to boží! <3 :D Palačinky jsem vevnitř naplnila tvarohem s cukrem (to miluju odmala), některé marmeládou, navrch dala tvaroh a marmeládu a posypala Vextama a Grankem.. Mňam..

2. června jsem zvala na oběd moji mamku, dělala jsem kuřecí prsa s broskví a mozarellou, k tomu pečené brambory a rajčátko. Sice to nevypadá až tak vábně, ale bylo to moc dobré.

Poskočíme do 5. 6., kdy jsem byla líná vařit a na oběd jsem si udělala toasty. Tady ten salátový mix miluju.

6.6. a moje milovaná rozpékací bageta z Lidlu.. :D

8.6. měla přítelova ségra svatbu, na které měli naprosto luxusní jídlo od strejdy kuchaře. Bylo až tak dobrý, že jsem nějak zapomněla fotit a prostě jsem se ládovala.. Proto mám jen fotku předkrmu. :D Byla to kuřecí pomazánka, broskev a domácí houska. Mňam.

10.6. jsem fotila jen ledňáka, tak hádám, že bylo horko:D Fotku sem dávám, protože vám moc moc chci doporučit tyhle zmrzliny, jsou z Lidlu, je jich 10 v krabici a stojí myslím 49 Kč, chuťově jsou dokonalé a mají málo kalorií!:D

Líná snídaně 12. 6., aneb napeč rohlík a něco k němu hoď.

Gnochci se špenátem a smetanou, 12.6. Gnocchi miluju na snad všechny způsoby.

13.6. jsme si zašli do restaurace, dala jsem si smažené tvarůžky (miluju!). 

A opět rozpékací bageta :D 14.6.

14.6. jsem zašla s přítelem na meníčko. Dala jsem si řízek s hranolky a ačkoliv moc nemusím vepřové, tak tenhle řízek byl moc dobrý.

Tohle sice není jídlo, ale byla jsem z těch růžových pitíček hotová... 15.6.

Jahůdky 16.6. Bohužel další budou až na podzim, takže se mi teď sbíhají zbytečně sliny.. :D

Moje oblíbená kombinace sladkého i slaného na snídani. 17.6.

A poté až 24.6. snídaně, miluju žitný chléb s máslem a pažitkou..Vlastně jakýkoliv chléb s pažitkou! 

25. 6. Avokádová pomazánka... Na tu se vždy strašně těším už když koupím avokáda <3

Rozpékací bageta po 92893té. 26.6.

Jahody s mlékem a cukrem.. Zase sliním <3 27.6.

Hráškový krém, který se mi vlastně celkem dost povedl. Dělala jsem se s ním den předtím asi hodinu, protože jsem vylupovala skoro půl kila hrášků pěkně růčo-čůčo. A nakonec jsem ho jedla jen já. Mám doma samý nevděčníky.

A poslední jídlo, snídaně 29.6. 


Líbil se vám červnový deník jídla? Co vás zaujalo nejvíc?
Pokud se Ti líbí mé články, budu velice ráda za odběr (najdeš v pravém panelu nahoře pod rubrikami)

22 komentářů:

  1. Krásná inspirace! Taky mám ráda jednou za čas sýrovou omáčku s těstovinami a gnocci se špěnátem prostě miluju!
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Jé ty smažené tvarůžky už jsem neměla hrozně dlouho, musím si je taky doma udělat, jen mi vždycky na pánvičce vytečou :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto si je dávám už jen v restauraci, když jsem to zkoušela doma s nivou, tak mi vytekla celá, to samé tvarůžky.. Taková škoda sýru, pak už jsem to radši ani nezkoušela.

      Vymazat
  3. Miluju tyhle články! Já jsem hrozně na sladký, ale u tebe se mi vždycky sbíhají sliny při pohledu na ty mňamky na slano. <3 Nejvíce mě zaujaly těstoviny se sýrovou omáčkou, gnocchi se špenátem a smetanou (to je moje životní láska) a ten hráškový krém! :)
    A nejspíš si někdy musím skočit do Lidlu pro tu slavnou bagetu. :D

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!:) To bys měla, je vážně boží, zvlášť, když ji trochu víc propečeš! :D

      Vymazat
  4. Tak tenhle článek je přesně pro mě, takový boží jídla ♥
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  5. Buď v klidu, já ty rozpékací bagety taky totálně miluju :D :D Takových dobrot, taky tyto články píšu, ale spíš jsem na ně líná xDD Těším se na více podobných článků!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná, já jsem na ně fakt úchyl, pokaždý, když jsme v Lidlu, je beru :D Pro mě je to vždycky odreagovačka a sama si tak zrekapituluju, co jsem to zas jedla:D

      Vymazat
  6. Tak ti moc děkuji, můj žaludek si teď pěkně pokňučel :D :D Vypadá to báječně! Ten hráškový krém bych si hned dala! Oo a ty tvé snídaně! Mňam! Super inspirace :)
    Lola-J.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno vypadá báječně, miluju fotky jídla! :D :))

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je zase jednou článek úplně jako stvořený pro mě :D ♥ A ty růžové pitíčka jsou božíííííí :D

    OdpovědětVymazat
  9. tú bagetku z lidla mám tiež rada :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky,
    super článek, ale asi jsem ho neměla číst, mám teď strašné chutě:-D Taky miluji kuře s broskví a se sýrem, to je moje milované jídlo a asi ho budu muset brzy udělat, už dlouho nebylo:-) Mám pocit, že bych mohla mít sýrovou omáčku na všem, sýr mi prostě chutná:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heh, moc děkuji:) Taky jsem z těch článků s jídly vždycky na blozích hotová:D

      Vymazat
  11. Sakra, tak já už mám zase hlad :D Vypadá to moc úžasně, děkuji za inspiraci :)

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
  12. Musím povedať, že môj jedálniček zvykne vyzerať trochu inak, ale všetko Tvoje vyzerá neuveriteľne chutne a jednoducho NOM :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...