neděle 28. července 2019

||RECENZE|| BIODERMA SÉBIUM HYDRA

Někdy na začátku tohoto roku jsem dělala nákup dermokosmetiky a zapomněla jsem produkty orecenzovat. K dnešní recenzi jsem vybrala krém od Biodermy. Tak jdeme na to.
Sébium hydra pochází ze zelené řady od Bioderma a nabízí hydratační, zklidňující péči o mastnou pokožku, která je přechodně suchá a podrážděná. Hydratační a obnovující složky potlačují slupování pokožky a zmírňují pocity pálení a svědění. Nezpůsobuje tvorbu komedonů a má jemnou parfemaci.

Tento krém jsem vybírala, neboť mám mastící se T-zónu a jinak suchou, kolikrát pnoucí pokožku. Potřebuju proto silně hydratační produkty, které ale zároveň nepodporují tvorbu nedokonalostí, na které moje pleť trpí a jsou lehké, nezatěžující. Bohužel jsem s krémem nebyla spokojená a po měsíci používání jsem ho zaparkovala v šuplíku, kde chudák ležel a čekal, jestli to s ním ještě jednou nezkusím. Momentálně ho kvůli recenzi týden zase používám, abych si trošku osvěžila paměť :D A musím říct, že jsem trošku změnila názor.

Obal je typický pro Biodermu, jednoduchý, nepřeplácaný a působí tak ,,lékařsky". Krém se vymačkává z tuby, celkem dobře se dávkuje i v malém množství (tuba nepustí, jako to občas dělávají jiné, velké množství obsahu).

Krém je bílý a má středně hutnou konzistenci, rozmazává se ne úplně lehce a je dle mého názoru trošku těžší. Na pleti dělá lepivý film, který setrvává i delší dobu po aplikaci. Proto je za mě například v léte, kdy se člověk potí, nevhodný. V zimě je určitě hutnost na místě, takže si myslím, že v chladném počasí by mohl být příjemnější. Nyní ho používám v ne až takových pařácích a je celkem fajn, vsakuje se obstojně a nedělá až tak intenzivní lepivý film, ale jak jsem zmínila, ve velkých vedrech se používat nedal.

Pleť jsem po krému měla zvláštní, rozhodně ne rozjasněnou či hezkou a bohužel, nevím proč, mi celkem ucpával póry a tvořily se mi po něm malinké pupínky. Ani po delší době si pleť nezvykla (u některých produktů se mi pupínky ze začátku dělaly a pak se stav rapidně zlepšil). Nyní mi přijde, že se vsakuje mnohem lépe než dřív a dokonce jsem si zatím nevšimla žádných nedokonalostí.

Po aplikaci mě pokaždé pleť jemně pálí, každopádně opravdu jen jemně a není to nic, co by se nedalo vydržet (srovnala bych to se štipkáním plátýnkové masky s vitamínem C od Garnier).
Silné hydratační účinky jsem nezaznamenala, každopádně oproti minulé zkušenosti mi přijde, že nyní po něm mám pleť určitě hydratovanější, pro sušenky mi však přijde nedostatečný.

Parfemaci má opravdu jemnou, takovou neurazí-nenadchne a kromě štipkání není nijak dráždivý, a to ani v očním okolí.
Když si tak pročítám na internetu recenze, tak si myslím, že jsem vadný kousek, neboť si ho všichni vychvalují a přijde jim skvělý, rychle se vsakuje a nezanechává film, navíc pomáhá na akné. Je vidět, že nic zkrátka nesedí všem. Vypotřebuji ho, znova si ho ale nepořídím.

Znáte tento krém? Byli jste s ním nebo s jiným produktem ze stejné řady spokojení?
Pokud se Ti líbí mé články, budu velice ráda za odběr (najdeš v pravém panelu nahoře pod rubrikami)

26 komentářů:

  1. Krém má moje kamarádka a jednou jsem ho zkoušela - celkem mi vyhovoval a byl příjemný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám celkově problém najít krém, který by mi vyhovoval. U jiných druhů kosmetiky jsem si už našla produkty, které mi vyhovují a většinou je prostě kupuji pořád dokola, ale u toho krému zatím pořád hledám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že úplně ideální a top krém jsem taky ještě nenašla.. :D Pokaždé se najde něco, co mi nevyhovuje...

      Vymazat
  3. Já od Biodermy ještě nic nezkoušela, ale někdy bych ráda :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některé věci mají fajn, ale za mě Bioderma nic moc..:)

      Vymazat
  4. Mne celkovo produkty od Biodermy nesedia a nemám ich príliš v láske. Niečo som skúšala a bolo to fajn ale našla som produkty, ktoré mám oveľa radšej a rovnako to platí i pri tomto produkte. :) Oveľa viac mi sedí Vichy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně moc také ne, třeba z těch jejich micelárek (růžová a zelená) jsem měla dermatitidu.. Celkově málo co mi od nich sedne. Máš pravdu s Vichy, to je super, i je mi sympatičtější, nevím proč:)

      Vymazat
  5. Tento krém som používala pár rokov dozadu a bola som s ním veľmi spokojná! Vydržal mi veľmi dlho a aj som na svojej pleti videla zmenu. Ale každá pokožka je iná, takže je úplne normálne, že tebe veľmi nesadol :D
    Skvelý článok! ❤
    SIMPLY BERENICA // Facebook Page // READ ABOUT "SVIEŽE RÁNO BY MUSK"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Je pravda, že ho stačí málo a vydrží dlouho, to jo.

      Vymazat
  6. Já mám všeobecně Biodermu moc ráda, používám od ní hodně věcí, od krému na obličej, až po opalovací přípravky. Nikdy mě nezklamala. A i tento krém jsem používala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně od nich nesedí micelárky, dřív mi seděly ty růžové i jejich růžový krém. Ale vím, že spousta lidí Biodermu vychvaluje:)

      Vymazat
  7. Tohle je úplně 'out of topic', ale to slovo Hydra mi prostě připomnělo Kapitána Ameriku a Avengers 😅😅

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale zase jsi napsala nejoriginálnější komentář k recenzi na krém :D :D

      Vymazat
  8. Krém neznám, značku ano a na ni jsem slyšela samou chválu:O Ale osobní zkušenost nemám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě také.. Ne každému sedne pro jiné dokonalý produkt, bohužel...:D

      Vymazat
  9. nikdy som krém neskúsila ani ma nejak neláka keďže používam len prírodnú kozmetiku a toto je asi plné chémie či?
    leekralovaa

    OdpovědětVymazat
  10. Myslím, že som aj ja tento krém nejakú dobu používala, no po čase mi prestal vyhovovať. Inak mám Biodermu veľmi rada :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  11. Z této řady jsem měla myslím jen micelárku a nějaký fluid a korektor, ale ne tento krém. Moc mi ale tato řada nesedla, hodně mi vysušovala pleť. Mám raději přírodnější a hutnější kousky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Micelárky od Biodermy jsou pro mě osobně bohužel peklo, měla jsem růžovou i zelenou řadu a hrůza... Vysušovaly a ještě se mi po nich dělala krupička.

      Vymazat
  12. Krémy od Biodermy mám ráda, jsou super. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně kdysi vyhovoval ten z růžové řady, ale jinak bohužel.. :/

      Vymazat
  13. Biodermu jsem zkoušela, ale také mi úplně nesedí. :-/

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...