úterý 23. července 2019

||RECENZE|| HAIR FOOD ALOE VERA

Jistě většina z vás zaznamenala novinku od Garnier Fructis, kdy přibyla k banánové, makadamiové, papájové a goji masce i maska s aloe vera. Jejich sestřička slibuje hydrataci normálním až suchým vlasům. Jak obstála?
Maska slibuje hydrataci, výživu a regeneraci, navíc prý působí do celé hloubky vlasového vlákna. Dále by měla usnadňovat rozčesávání a dodává vlasům krásnou vůni. Navíc je veganská a bez silikonů.

Hair food se dá použít jako maska, kondicioner a nebo výživa do suchých vlasů. Já ji většinou používala hlavně jako masku, tedy do umytých a ručníkem vyždímaných vlasů, nechávala jsem působit po dobu jedné a půl písničky (:D), takže cca 4-5 minut. 

Maska je bílá a krémovitá (foto jsem nestihla pořídit a už je vypotřebovaná), zkrátka stejná, jako ostatní hair food. Voní příjemně, ne moc sladce a ve vlasech se drží ještě několik hodin po umytí (v tomhle je lepší její banánová ségra).
Vlasy jsou po jejím použití jemné a lesklé, dobře se rozčesávají. Při dlouhodobějším používání jsou vlasy ještě lesklejší, avšak mi nepřijde, že by je nějak dlouhodoběji regenerovala, prostě je jen zahladí, což s dalším mytím zmizí, pokud ji nepoužijete znovu. 
Celkem rychle mizí, protože je jí potřeba hodně, na vlasy k lopatkám jsem musela vždycky cca čtyřikrát ,,hrábnout" (chápeme se?), aby je pořádně promazala a zhydratovala.

Mínus pro mě byl, že na moje odbarvené a tím pádem dost suché vlasy, neměla až takový efekt, jako na neodbarvené vlasy, nedokázala je zhydratovat dostatečně a proto mi i po použití přišly celkem suché a i tak se česaly trochu hůř (ale lépe, než kdybych masku nepoužila).

Shrnula bych recenzi tak, že maska je skvělá na vlasy nebarvené, na ty chemicky upravené je to trochu lepší kondicioner, ve větším množství ucházející maska, která moc hezky voní a zlepšuje rozčesávatenost a lesk.

Znáte tuto řadu? Kterou masku jste zkoušeli a jak jste byli spokojení?

12 komentářů:

  1. Produkty s aloe vera mám obecně moc ráda, každopádně já barvené vlasy mám, takže nevím, jaký by byl účinek. Možná ji ale někdy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dej vědět, jak ti vyhovovala, pokud ji někdy vyzkoušíš. Myslím, že na barvené, a ne odbarvované, by mohla být lepší, přeci jen ty neodbarvované nebývají tolik suché:)

      Vymazat
  2. Já jsem žádnou masku z této řady nezkoušela, nějak už jsem si používat masky na vlasy odvykla :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tak se dá..:D Já bych asi bez masky nemohla být:D)

      Vymazat
  3. Tuhle masku jsem nezkoušela, ale kamarádka jednu z nich měla a nemohla si ji vynachválit, tak se taky možná po nějaké mrknu :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  4. neskúšala som ale pokukovala som dlho po nich, no dobre som spravila že som ju nekúpila :) tiež mám dosť suché vlásky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na suché vlasy jsou lepší kvalitnější masky, to je pravda:)

      Vymazat
  5. Ahojky,
    já měla doma tu banánovou a to byl celkem propadák. I když normálně parfemaci banánu miluji, tak tato mi teda smrděla. Ale mám tip na jinou masku na vlasy, a to Superfood od Pantene. Ta mi tedy děla extra lesklé, jemné, hebké a dobře rozčesatelné vlasy. Já je mám do půli zad a barvím je každý měsíc.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, mně třeba ten banán celkem vyhovoval a úžasně mi voněl.. :D Za tip děkuji:)

      Vymazat
  6. já se teda přiznám, že týhle drogerkový kosmetice moc nevěřím :D vždycky sem si s nadšením koupila nějakou takovouhle masku nebo olejíček a všechno stejný :DD teda pamatuju si že tak 10let zpátky jsem kupovala herbal essences (což je teď zpátky!!) a od garnieru takovou řadu aloe vera a heřmánek šamponů a to byly pecky :D a oni to zrušej, šmejdi!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tak bývá, taky mi nejoblíbenější produkty kolikrát zruší a já fakt nechápu, proč to dělají:D Taky ale radši používám profi kosmetiku, než tu drogerkovou:)

      Vymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...