úterý 16. července 2019

||OUTFIT|| OOTD I.

Krásné úterní odpoledne.
Včera jsme s přítelem po douhé době zašli někam na jídlo a při té příležitoti jsme se šli rovnou i projít. Ukecala jsem ho na pár fotek, které se mi i celkem líbily. A tak mě napadlo, že bych taky mohla někdy šoupnout na blog nějaký svůj outfit. 

Co se mého stylu oblékání týče, tak mě v žádné módní kreaci, která je momentálně zrovna in, asi moc neuvidíte. Už od puberty tak nějak nejvíc spoléhám na komfort a kolikrát dost obyčejné outfity, nad kterými moc nemusím přemýšlet a ve kterých se cítím fajn -nic mi nepřečuhuje, nezařezává se atd. 
Top Esmara; Kalhoty H&M; Kabelka Mohito; Boty Adidas

Asi jste si všimli, jak hrozně fotognická jsem (to je hodně velká ironie!) - ty moje ksichty všude...  :D Nevím, jestli to je modelkou nebo fotografem, každopádně málokdy jsem se sebou na fotkách spokojená. Což mě přivádí k tématu, jak sociální sítě a jejich vyumělkovaná dokonalost ničí holkám představy o sobě samé.
Taky se kolikrát porovnáváte s tím, co vám vyjede na Instagramu a říkáte si, co je na vás všechno špatně? Dalo mi velkou práci takové věci přestat aspoň z části řešit.

Khaki barvu mám hodně ráda, i když pamatuju, že ještě tak v pátnácti jsem nad ní ofrňovala nos, že je to barva pro kluky. Ale brzo jsem pochopila, že třeba blondýnkám fakt sedí. A že je vlastně celkem super.
Kalhoty jsou z H&M a původně je mamka koupila bráchovi, takže počítám, že jsou z klučíčí dětské sekce, každopádně on je nedopl přes břicho, a tak jsem je znárodnila.. :D Taky občas najdete poklad v sekci pro děti a dospívající? 
Každopádně jsem zjistila, že tady ty látkové kalhoty jsou na léto naprostý zázrak, člověku je v nich tak akorát a nepeče se jako v riflích. Už dlouho uvažuju nad tím, že bych si pořídila i takové ty lněné s mašličkou.

Máte rádi khaki? Co nosíte v tomhle počasí ani zima-ani vedro? 

18 komentářů:

  1. Moc ti to sluší!
    Mám podobné kalhoty. :-) Khaki mám ráda moc, hlavně třeba svetry a tak. :-) A v tomhle počasí to je těžké. Radši nikam nechodím. :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Omg, jsem psala komentář a stránku omylem zavřela.

    Ahoj Vaness. Moc děkuju za komentář na blogu. Jsem zjistila, že jsem pitomá, protože o třetím dílu vůbec nevím😂. Díky za info!

    Jinak k článku. Jsi fakt krásná holka🙏. Z outfitu se mi líbí hlavně kabelka - musela jsem si otevřít fotku v novém okně a přiblížit a je fakt hezká. Jo a khaki barvu jsem taky začala mít ráda tak dva tři roky nazpět😁.

    A takový menší připomínky. Být tebou do článku fotky zvětším (klidně i oříznu), takhle jsou děsně malé🙁. A ještě bych je zesvětlila, protože se tam blbě rozeznávají detaily. No a kdybys třeba nafotila tu kabelku zblízka, tak to už bych byla v sedmém nebi. Doufám, že si to nevezmeš špatně, protože tak to fakt nemyslím. Hodně štěstí💖.

    Jo vlastně ještě jedna věc. Dej si pravidelný čtenáře radši doprava někam nahoru, ať tě lidi mají tendenci sledovat. Já jsem to třeba nenašla, až teď 🙁. A ty si čtenáře zasloužíš💪.

    Papa
    Verča ze Ztracena v Praze ║ RECENZE KNIŽNÍ SÉRIE JAK JSEM TĚ POZNALA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevadí, ono jak se ten díl jmenuje pokaždé jinak, tak se to v nožství knih, co autorka vydává, špatně rozeznává :D
      Moc moc děkuji!♥
      A za rady děkuju ještě víc, vůbec jsem to nevzala špatně, naopak jsem za takovouhle "kritiku" a rady ráda, protože třeba s designem blogu a těmahle technickýma věcma včetně celkovýho vzhledu článků a fotek v nich celkem bojuju, úplně jsem se s bloggerem ještě nesžila:D
      Opravdu ještě jednou děkuji, budu se snažit na tom zapracovat:) A kabelku dofotím a k článku přihodím, jakmile najdu chvilku! ♥

      Vymazat
    2. Jeee, už vidím, že jsi pravidelné čtenáře dala doprava, super. Hned je to hezky vidět :). Lidit to pak trochu víc nutí tě sledovat.

      A kdybych byla jó otravná, což já jsem :D, tak bych ti doporučila rovnat text buď do bloku nebo doleva. S blogem je to jako s knihou. Knihu taky nemáš zarovnanou uprostřed. Já s touhle radou otravuju fakt každého, ale myslím to dobře, fakt😅.

      Jo a ten třetí díl už jsem si sehnala a už jsem se do něj začetla!

      Vymazat
    3. Já to chápu:D Když mně se to uprostřed hrozně líbí, nevím proč, ale na druhou stranu je pravda, že bych pak musela mít srovnané doprostřed všechno, a to mi nejde:D No zapracuju na tom, jakmile budu mít volnější den:)
      To jsem ráda!:)

      Vymazat
  3. Krásný outfit! Moc ti závidím, jak jsi menší, drobná a hubená, máš krásný nohy. :)
    Já momentálně s outfity nemám problém, protože jsem poslední dny strávila v noční košili a v županu v nemocnici, jelikož jsem po operaci slepého střeva. :D
    Ale už v sobotu odlítám na měsíc na Maltu, tak se těším, až tam s těmi stehy na břiše udělám parádu! haha.
    Mimochodem, Instagram je v dnešní době opravdu mimo a občas mi dává fakt zabrat najít někoho, koho je radost sledovat proto, že je alespoň trošku real. Chce to probrat lidi, přestat věřit v to, že to všem takhle nonstop sluší a hned bude líp. <3

    Jo a moc se mi líbí ty kalhoty, které byly původně pro bráchu, to mě fakt pobavilo. :D Jsou super!

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:)
      Sjela jsem ti jako pořádnej drzoň Instagram a prosimtě, neříkej, že ty nejseš hubená! Jseš kočka.
      Jinak ti přeju, ať jseš brzo fit a zdravá:)
      I ty boty byly původně pro bráchu, ale on si je vzal tak čtyřikrát, odřel je a pak už zůstaly mně:D Teď už mu noha vyrostla, takže mu nemám co krást :/ :D

      Vymazat
  4. Přítel teda fotí moc dobře! A je zlatý, že se nechal ukecat :D
    A ty samozřejmě vypadáš opravdu luxusně ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl zrovna napapanej, tak ho to neobtěžovalo:D Jinak jsem strašná otravka, když chci pořád fotit (ale jako nedivím se mu).
      Děkuji:)

      Vymazat
  5. Outfit je super, takovéto pohodlné na každodenní nošení mám nejradši :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Přesně tak. Jak se v tom dá pohodlně všechno dělat, tak to je top (y) :D

      Vymazat
  6. Moc hezký outfit. Ráno nikdy nevím, jak se v tomto chladném počasí obléknout :-) jezdím ale do práce autem, takže jsou top většinou šaty nebo šortky a tílko. V práci máme teplo, takže se oblékám jako za vedra :-D příští týden ale mají být třicítky, tak se zase ohřejeme...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jezdím vlakem, takže s sebou vždycky tahám bundu:D Ale vyhovuje mi to víc, než velký vedra..

      Vymazat
  7. Super outfit 😊 tyhle mám prostě nejraději! Pohodlné a přesto trendy 😊

    Michaela Cheetah

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...