pátek 10. května 2019

||RECENZE|| VICHY NORMADERM PHYSOLUTION

V půlce dubna mi přišel od Vichy v rámci testování s TRND balíček s novinkou Normaderm physolution. Samozřejmě jsem byla nedočkavá a hned jsem produkt začala používat. A jak dopadl?
To se dozvíte v článku.
Nejdřív si povíme nějaké oficiální informace od výrobce a slibované účinky, jak už mám při recenzích ve zvyku. Produkt je určen pro mastnou a problematickou pleť se sklonem k nedokonalostem. Má krémovou konzistenci, koriguje viditelnost pupínků, hydratuje až 24 hodin, rychle se vstřebává a nezanechává mastný finiš. Dále rozjasňuje a zanechává pleť svěží. Redukuje černé tečky a rozšířné póry.
Obsahuje například kyselinu hyaluronovou nebo salicylovou.

První věc, která mě zaujala, byl obal, který je opravdu fotogenický, hezký a jeho zelená barva ve mně evokuje to slibované "přírodnější" složení. Zelená lahvička se navíc skvěle doplňuje s vůní, která je zajímavá a ačkoliv jsem hodně přemýšlela nad tím, jak ji popsat, tak ji nejlépe vystihuje právě slovo "zelená". Je to taková rostlinková (ale ne květinová) vůně, nevtíravá

Konzistenci bych spíš popsala jako sérum/mléko, obsah lahvičky je tak akorát tekutý, dobře se roztírá/vklepává a velmi rychle se vsakuje. Používám Normaderm jako podklad pod oleje a na to je skvělý, úžasně uzamyká vlhkost v pleti a zároveň se díky němu olej pěkně vstřebá. 
Bez použití oleje navíc Normaderm opravdu nemastí, nezanechává mastný finiš, ale ani nevysušuje a neničí pokožku, naopak ji hezky, lehce hydratuje a nezatěžuje (například na léto ideálka).


První týden používání jsem byla celkem zklamaná, pleť se mi totiž trochu zhoršila, zdálo se, že mi sérum ucpává póry, dělaly se mi pupínky a pleť celkově vypadala tak nemastně-neslaně. Přesto jsem ale vydržela a jsem za to moc ráda, po týdnu se pleť z ničeho nic spravila a začala být krásná, za ty tři týdny mi zmizela velká část nedokonalostí.



Nyní po použití pozoruji, že mám pleť takovou hezky jasnou, naducanou, čistou a zářivou.

Praštěná fotka nesmí chybět :D

Jediným malým mínusem je to, že mi produkt neredukoval černé tečky, jak slibuje, ale upřímně - s černými tečkami se nedá stejně nic moc dělat, žádný opravdový zázrak na ně neznám. Na zvětšené póry netrpím, takže tento účinek nedovedu posoudit. 

Celkově musím říct, že jsem z Vichy Normaderm Physolution hodně nadšená a až mi dojde, koupím si nové balení. 
Proto hodnotím-

10/10

Zkoušeli jste tento produkt?

6 komentářů:

  1. Černé tečky jsou fakt kruté zlo no. :D Ale je super, že ti jinak seděl, parádní recenze!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Radu Normaderm mám veľmi rada. :) Obľúbila som si od nich krém, čistiaci gél a masku s peelingom. S týmto produktom som ešte nemala česť, ale ktovie, možno sa u mňa objaví tiež. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky ho mám a taky na černé tečky vůbec nepomohl. :) Jinak jsem s ním docela spokojená.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. To jsem ráda, že to nakonec dobře dopadlo. Celkově mi přijde, že u většiny výrobků od Vichy, si pleť nejdřív musí zvyknout a až pak člověk vidí výsledky. S černými tečkami se také peru, ale až na čistící pásky jsem zatím řešení nenašla :( moc se mi tenhle výrobek líbí, popřemýšlím o něm

    CZECHHONEY - V.'s World

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je zaujímavé, že najprv sa pleť zhorší a nakoniec je to taká paráda :) Len škoda, že si neporadí aj s čiernymi bodkami, to by som ho hneď išla kúpiť :D :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  6. Vichy mám ráda, ale tenhle produkt mě nezaujal.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...