neděle 19. května 2019

||RECEPT|| TROCHU JINÝ TOPINKY

Žiju. Pořád ještě žiju, i když moje aktivita na blogu umřela :D Což mě strašně štve a mrzí, ale prostě jsem neměla poslední dobou absolutně žádný čas na to si sednout a splácnout nějaký záživný článek nebo se podívat na moje oblíbené blogy. Respektive zkoušela jsem to, ale nebyla moc chuť, protože jsem byla neustále unavená. 
A tak jsem se rozhodla, že to napravím a plácnu sem takový kratičký recept na tak trochu jiné topinky..:D
Kouzlo těchto topinek spočívá v tom, že někde kalorie uberete a přidáte je v něčem jiném. Ale k tomu dojdeme za chvíli.

Potřebujete 
(pro jednu holku a nenažranýho kluka):
  • cca 50 g másla 
  • česnek (záleží, jak moc ho snesete, já dávám 4-5 velkých stroužků)
  • sůl 
  • chleba

Postup:
Dáte si napéct chleba do trouby hezky do křupava (dávám na 180°C na asi 10-15 minut - moc to nestopuju, spíš když už chleba chytí barvu, tak ručně otestuju míru napečení:D). Rozehřejete v mikrovlnce máslo a do něj hodíte utřené stroužky česneku a posolíte podle chuti. Vypadat to bude poměrně nevábně asi jako na mé fotce. 
Poté potřete chleby touhle směskou a voalá - je hotovo!


Ačkoliv se to nezdá, tak je to opravdu mňamka, navíc mi po tomhle není těžko, narozdíl od smažených topinek.
Dejte vědět, jestli jste recept zkoušeli a jak vám chutnalo:D)

12 komentářů:

  1. Topinky z trouby jsem ještě neměla, ale určitě zkusím. Ty na pánvi jsou vždycky hodně těžké a je mi z nich akorát špatně, takže tohle vypadá určitě lépe i přes to máslo :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. My máme doma malou troubu, takže já to takhle dělám vždycky. Vůbec topinky nesmažím. Normálně si je dávám do té malé trouby s máslem a pohoda😁. Takže mňam mňam💕.

    Verča ze Ztracena v Praze I Co mi dělá radost?

    OdpovědětVymazat
  3. To nevypadá nijak zle. :-) Určitě pro mě také lepší, po smažených mi také nebývá dobře.:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ja sa vyhýbam vyprážaniu kedy len môžem a podobné chlebíky v rúre si zvyknem robiť, ale ja na ne rada dávam pesto :)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, takové topinky jsem ještě neměla. Já nerada dělám topinky na oleji, vadí mi jak hrozně nasáklé olejem nakonec jsou. Mám raději okřupaný toustík z toustovače bez oleje :))

    OdpovědětVymazat
  6. Vyzerá to veľmi lákavo :) Mám rada podobné jednoduché recepty a taktiež môžem pečený chlebík z trúby <3 Určite vyskúšam :)
    NORALIC

    OdpovědětVymazat
  7. Já na pánvi taky moc často nedělám a skoro vše rvu do trouby, protože je to taky bez starostí :D ale topinky jsou super nápad :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  8. To vypadá vážně dobře, rozhodně je super, že je to zas něco jiného než klasické topinky, vyzkouším!:-).

    OdpovědětVymazat
  9. Zní to zajimavě :) nejsem moc fanoušek topinek, ale brácha je má moc rád, tak mu je někd zkusím udělat :) super tip :)

    Maris

    OdpovědětVymazat
  10. Určitě jsou topinky z trouby mnohem lepší, než smažené v plno oleji na pánvi. Určitě vyzkouším, alespoň mi nebude těžko! 😊 Díky za tip!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...