středa 5. června 2019

||SPOTŘEBOVÁNO|| DUBEN A KVĚTEN

Krásné středeční odpoledne. 
Když jsem se chystala nafotit produkty pro článek Spotřebováno, tak jsem s menším šokem zjistila, že mi někam zmizelo pár prázdných obalů, pravděpodobně při stěhování. Tím pádem bude tento článek o trochu chudší, což mě mrzí, ale co se dá dělat:D

DEKORATIVNÍ KOSMETIKA


Bourjois 123 Perfect CC cream
Plnou recenzi na tento produkt najdete ZDE. Tento CC krém je skvělý, nedráždí a neucpává mi póry, byl lehký a středně kryl. Na jaro a léto je zcela ideální a určitě si ho pořídím znovu. 
10/10

Maybelline Affinitone 
Tento makeup jsem používala asi čtyři roky stále dokola, byla jsem s ním dost spokojená. Hezky kryl, neucpával póry, avšak v létě z obličeje trochu stékal a není příliš vhodný pro mastnou pleť. Je celkem dost tekutý, což může někomu vadit. 
9/10

Maybelline Lash Sensational 
Recenze na řasenku je ZDE. Řasenka krásně prodlužuje a zároveň zahušťuje, má černou barvu, nedráždí oči a vydrží celý den. 
10/10

TĚLOVÉ PRODUKTY 


Original source mint
Sprcháče od této značky mám moc ráda, nádherně voní a jsou super, avšak tento sprchový gel byl zklamání. Nevím, jestli byl hodně koncentrovaný nebo co, ale měl takovou sílu, že bylo až nepříjemné ho používat - máta by měla chladit, ale tohle bylo až moc. Nakonec jsem ho měla ve sprše asi čtyři měsíce a používala jsem ho jen občas na holení nohou, protože použití například v podpaží či na intimnějších místech bylo naprosto nemyslitelné a nepříjemné.
1/10

Wellness & Beauty Vanilka a sezamový olej
Od této značky používám velmi ráda tělové oleje na masírování, tentokrát jsem chtěla vyzkoušet krém. Na masírování však nebyl moc vhodný, hodně rychle se vsakoval. Každopádně na tělo je jinak dobrý právě díky rychlému vsakování :D Navíc naprosto nádherně voní. Nemá však nijak výjimečné hydratační vlastnosti. 
8/10

VLASOVÉ PRODUKTY


Garnier fructis macadamia hair 
Krásně voňavá maska na vlasy, byly po ní lesklé, ale banánová maska i přes to vede na plné čáře, vlasy dělala o něco hezčí a lesklejší. Řekla bych, že tato makadamiová mi až tak neseděla.
7/10

Wella professionals oil reflections 
Dokonalý kondicioner, nádherně voňavý. Má dobrou tužší konzistenci, takže se dobře nanáší, aniž bych ho půlku vyplácala vedle. Dělal lesklé a dobře rozčesatelné vlasy, konečky se díky němu méně ulamovaly, nemastil vlasy (ani u hlavy). Jedinou nevýhodou je o něco vyšší cena okolo 230 Kč, na to, že nevydrží déle, než měsíc. Na druhou stranu, proč si za kvalitu nepřiplatit?
10/10

Zkoušeli jste některý z produktů?

13 komentářů:

  1. Sprchové gely Original Source jsou fajn, ale ten mátový mě bohužel nezaujal už podle vůně v obchodě. Na léto, kdy zchladí třeba jo, nevím no. Mnohem lepší je třeba kokos, vanilka nebo banán. Ale na intimní hygienu bych sprcháč určitě nepoužívala, na to jen gely vyloženě na intimní hygienu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani v létě, on je opravdu až agresivní :D Já ho na intimní hygienu nepoužívala, ale když se dostal blízko (a stačilo třeba ke vnitřní straně stehna), tak nevím jak, ale prostě jsem ho cítila i tam, fakt je silný.

      Vymazat
  2. Řasenka Lash sensational je pro mě jedna z vůbec nejlepších :) Jinak jsem nezkoušela žádný z produktů.

    Paulina, the moon child

    OdpovědětVymazat
  3. Některé produkty znám jen tak "od pohledu", ale třeba Lash Sensational je moje dlouholetá srdcovka! <3
    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  4. Od Garnieru mám tu masku s aloe vera a okurkou a musím říct, že je skvělá, krásně mi sedí. Vlasy jsou po ní svěží, lehké a déle vydrží bez umytí. Super. Jiné jsem zatím nezkoušela, myslím, že tahle mi ještě dlouho vydrží :D

    OdpovědětVymazat
  5. Affinitone jsem používala dřív a docela mně i vyhovoval, ale pak se mi změnila pleť a musela jsem ho vyměnit :)

    Maris

    OdpovědětVymazat
  6. Jee to je produktov! Z nich som skúšala zatiaľ len riasenku, no skvelé tipy! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  7. ten Affinitone som používala ešte asi 5 rokov dozadu a už vtedy bol dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  8. Teď jsem ráda, že jsem si tu makadamiovou masku nekoupila a zůstala jsem věrná i poněkolikáté té banánové :D

    OdpovědětVymazat
  9. Skúšala som len tú Maybelline riasenku a tiež patrí k mojim obľúbencom :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  10. Abych řekla pravdu, tak z těchto produktů neznám jedinou značku :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...