pondělí 27. května 2019

||RECENZE|| MAYBELLINE NY LASH SENSATIONAL

Krásné pondělí (v rámci možností). Konečně jsem se dostala k sepsání recenze na mou stálici a velmi oblíbenou řasenku Lash Sensational. 

Maybelline Lash Sensational slibuje effect plných, dlouhých řas, jejich oddělení a obalení. Je vhodná i pro nositele kontaktních čoček. Není voděodolná. 

Tuto řasenku používám už víc než rok a půl, mám už několikáté balení a jsem opravdu spokojená. Velmi oceňuji kartáček, přesně tento typ mi vyhovuje (plastový), krásně pročísne řasy, nedělá na nich hrudkovité nánosy. Kartáček ale chytá hodně náplně, a tak je potřeba ho pokaždé trošku "otřít" o kraj.
Už jedna vrstva řasenky dělá opravdu moc hezké a přirozené řasy

Co se samotné náplně týče, tak nesmrdí takovou tou typickou "řasenkovinou" - z té mě totiž štípou oči :D LS oči nedráždí, nehrudkuje (pokud ji nemám moc dlouho, cca víc jak 4 měsíce). Je hezky černá. 
Řasenka mi vydrží celý den a nedrolí se, alespoň většinou. Když mám za den unavené oči a protírám si je, tak se samozřejmě drolí. Tím, že není voděodolná, tak s menším poplakáním samozřejmě z řas z části zmizí. Na druhou stranu se neobtiskává a neteče ani ve fitku, ani v létě, když se zpotím. 

Řasy hezky prodlouží a dokonce i zahušťuje, dělá opravdu pěkný look. Dá se i vrstvit (ale víc, než 3 vrstvy už vypadají blbě). 


Tuto řasenku pořídíte v drogerii za cenu okolo 220-230 Kč, já ji kupuji na Notinu, momentálně ji mají za 144 Kč, dá se vychytat i ve slevách například v Rosmannu, tam ji mívají za 160 Kč.

Řasenku bych hodnotila:

 10/10

Je opravdu dobrá a ráda u ní zůstávám. 

Znáte tuto řasenku? Která je vaše oblíbená?

20 komentářů:

  1. Wooooow! Nádherné řasy! Řasenka vypadá fajn, ale nemám s ní zkušenost. 😊

    Michaela Cheetah

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá krásně, řasy jsou opravdu nádherné!
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krásný řasy, vážně :) na tuhle řasenku jsem už toho hodně slyšela, mnoho lidí ji má jako favoritku :) osobně jsem ji ještě nezkoušela, ale třeba jednou vyzkouším :)

    Maris

    OdpovědětVymazat
  4. Já si oblíbila řasenky od Essence, takže používam ty. A taky tu zlatou od Make-up Revolution. Ta je boží! Dělá krásný kukadla. Bála jsem se, že bude slepovat, protože to lidi říkali, ale nakonec ne. Jen má větší kartáček.

    VERČA ze Ztracena v Praze I Papír X elektronický inkoust? SOUBOJ ČTEČKY A KNIHY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Essence jsem taky měla jednu favoritku:) Od MR jsem řasenku ještě nezkoušela, ale věřím, že bude dobrá:)

      Vymazat
  5. Máš fakt krásné řasy :-) mě tento kousek hodně řasy slepoval, ale třeba žluté Maybellinky jsou moc fajn :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle jsem nikdy neměla, ale řasy dělá perfektní :) U mě vede už dlouhá léta řasenka od Miss Sporty v sytě žlutém obalu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Miss Sporty jsem asi žádnou řasenku neměla, ale slýchám na některé taky fajn ohlasy:)

      Vymazat
  7. Tuhle jsem nikdy nezkoušela. Mně vyhovuje spíš neplastový kartáček, používám oranžovou od Essence. Už mám druhou a vyhovuje mi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já používala od Essence kdysi takovou oválnou černou a růžovou, ty měly taky štětinový kartáček a byly super:)

      Vymazat
  8. Túto špirálu som ešte nemala a momentálne používam od Nuskin špirálku ale tebe táto urobila super efekt :)


    NAKUPOVANIE CEZ ESHOP S OBLEČENÍM JE PEKLO !!!

    OdpovědětVymazat
  9. Riasenku používa moja spolubývajúca, ktorá je s ňou maximálne spokojná a počúvam na ňu iba samé chvály :D ❤
    BEE A CHANGE // Facebook Page // READ ABOUT "CRUELTY-FREE, VEGAN VS. NATURAL BEAUTY"

    OdpovědětVymazat
  10. Pamatuji si, že jsem si tuhle řasenku koupila poprvé v den mých patnáctých narozenin, ještě když to byla úplná novinka. :D Je skvělá, hned jsem si ji zamilovala! Teď po ni v drogerii šáhnu pokaždé, když nevím, kterou jinou vyzkoušet, protože Lash Sensational nikdy nezklame. :)
    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem tuhle řasenku taky měla, byla fajn, ale úplně jsem si ji nezamilovala.. Teď používám řasenku od Catrice a s ní jsem maximálně spokojená :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  12. cool! this looks super nice on you! makes you lashes suppppperr long! really cool!
    TheNotSoGirlyGirl // Instagram // Facebook

    OdpovědětVymazat
  13. Túto riasenku si kupujem opakovane. Dokonca majú aj deep black a tú mám teraz a tá je ešte lepšia.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...