středa 8. května 2019

||DENÍK JÍDLA|| DUBEN 2019

Krásné středeční volno přeji. Po delší pauze, při které jsem neměla vůbec čas na blog (a moc mě to mrzí, ale zavalila mě škola, brigáda, starosti se stěhováním a tak..) přicházím s vcelku oblíbeným článkem rekapitulujícím předchozí měsíc - po stravovací stránce. 
Zdroj: Pinterest



1. dubna jsem začala takovou krásnou jarní, optimistickou snídaní plnou ovoce. Kdo mě sleduje asi ví, že ze sladkých snídaní jsou ovesné kaše moje nejoblíbenější varianta.

2. dubna už to tak fotogenická snídaně nebyla, fotka se mi i rozmazala. No nevadí. Taky máte rádi míchaná vajíčka s pažitkou? Já miluju pažitku snad na všem.. :D

2. dubna - tohle byl naprosto boží ledňák, navíc stál asi jen 12 korun. A fakt chutnal jako mango. 

A ještě zůstaneme u 2. dubna, to jsme zašli do kavárny na limču, tahle je boží a jsou v ní doopravdy kousky malin, mňam. 

Snídaně 3. dubna, polníček mám hrozně ráda.

Oběd 4. dubna, ten vařil přítel a bylo to na styl "co dům dal," ale je šikula a povedlo se mu to. Hlavně když občas vaří:D

Snídaně 5. dubna, zase vajíčka a samosebou pažitka:D

Guláš z 6. dubna, vařila mamka. 

A pohár z téhož dne...mňam. Je dělaný z pudingu proloženého banány, zmrzliny, šlehačky a ovocného rozvaru. 

Chudší večeře na chuť 8. dubna. Plněný papričky miluju, ale ty u nás mi nechutnají, mamka je kupuje v Rakousku a nedá se to s našima srovnat:D

9. dubna moje oblíbená vajíčkovo cottageová pomazánka. 

Pak byla chvíli s focením jídla pauza a 14. dubna mě přítel vzal na večeři do Pegase v Brně (doporučuju, je to hrozně hezká "krčma" :D). Dali jsme si česnečku - jak jinak.

Já si dala svíčkovou, která byla sice trochu moc tekutá, ale chuťově fantastická. 

Přítel měl guláš. Povšimněte si prosím, že pokud fotím přítelovo jídlo, tak tam mám vždycky strčené ruce, protože je to hroznej nedočkavec... :D

A navíc mají luxusní pivo! 

Snídaně 16. dubna

 A téhož dne... ne že by teda bylo teplo, ale měla jsem na ruskou zmrzlinu hroznou chuť.. :D

No a ještě téhož dne.. Mangový sorbet, och.

"Dietka" pokračovala i 17. dubna, ale nemohla jsem si pomoct, ten croasant byl boží a měl nugát i vevnitř..

Moje špagety "co dům dal". Ale daly se.. :D

A samozřejmě jsme 18. dubna nemohli opomenout zelený čtvrtek:D

A k tomu jsem si ještě dala tortilu a nivové bramborové dukátky.

A přítelovy packy zas zaútočily dřív, než jsem stihla vyfotit jeho burger:D

Snídaně 19. dubna, vajíčka nemůžou chybět.. 

Téhož dne těstovinový salát podle přítelové mamky. Plánuju na blog hodit recept, protože je chuťově dost zajímavý. 

A ještě jako dezert domácí zmrzlina z malin, jogurtu a rybízu. 

No a 20. dubna samozřejmě dojídačka:D

22. dubna - taky milujete boršč? Já hrozně!

23. dubna salát s kuřecími kousky. 

A večer jsme si s přítelem udělali (nebo spíš jsem udělala) obložené talíře k filmu. 

Co by to bylo za měsíc, kdyby se v něm neobjevila pizza?? Pff. Tahle je z La Patas Diavola a je dokonalá<3 28. dubna

Zase přítelovy ručky zaútočily:D Tahle je tuňáková. 

No a tím asi duben tak nějak končí. Doufám, že vás článek nezklamal, mám v plánu věnovat blogu mnohem víc času, jakmile všechno dořeším.
Jaké jídlo se vám líbilo nejvíc?

14 komentářů:

  1. Och, toľko jedla! A ten citát sedí presne na mňa :D. Všetko by som si dala, okrem boršču :D, nič pre mňa :).

    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  2. Jídlové články miluju! :) Chci další! :D ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, mám hned na něco chuť :D mám ráda takové články, jsou plné inspirace :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda, tohle je přesně ten seznam jídla, který můžu využít, až zase budu dlouze přemýšlet nad tím co zkusit dál. :D Nechce se mi často vymýšlet něco převratného, takže ocením tipy. :) Borš mám ráda, mamka ho dělá skoro pořád, ale dávám si ho teď už spíš výjimečně, když k našim přijedu na návštěvu. :)
    (Lola-J.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám, já dělám 98% jídel dokola a občas to ozvláštním, ale zas nevařím sama úplně dlouho, tak to svádím na to, že se učím vařit:D

      Vymazat
  5. Děkuji za skvělé tipy na jídla, už mi dochází inspirace a za tohle jsem opravdu moc ráda:-D.

    Jinak skvělé, že sis dala takovou práci s fotkami apod. za poslední měsíc:-).

    OdpovědětVymazat
  6. Asi nebyl úplně dobrý nápad si článek číst takhle večer, na spoustu věcí jsem dostala hroznou chuť :D Ale asi největší chuť jsem dostala na špagety, už jsem strašně dlouhou dobu neměla, tak bych si je mohla uvařit zítra k obědu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hah:D Vidíš, špagety jsem dělala zrovna včera, taky jsem na ně měla hroznou chuť :) :D

      Vymazat
  7. Miluji tyto články plné jídla! :D Mňam!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky,
    ach jo, asi si půjdu dát druhou večeři, úplně mě to nalákalo:-) Taky miluji vajíčka a jíme je doma dost často. Dokonce vždy, když bydlím v nějakém hotelu a máme i snídani, tak si dávám vajíčka vždy:-)
    Hanka
    http://ciculka.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...