neděle 11. srpna 2019

||POVÍDÁNÍ|| DÁRKY KE DVACÁTÝM NAROZENINÁM

V pondělí 5.8. jsem překročila pomyslnou hranici mezi náctkou a cítkou :D A tak, aniž bych pocítila nějakou změnu, mi je najednou dvacet. V sobotu, tedy včera, jsme dělali oslavu s nejbližšími a já se s vámi chci podělit o pár fotek a ukázat vám dárky, co jsem dostala.
Pár foteček z Instaxu, který jsem po delší době vytáhla. Radši jsem se ale bavila ,,naživo," takže moc fotek nevzniklo :D

Asi ten nejkrásnější narozeninový dáreček v životě jsem dostala v pondělí od přítelovy sestry. Zmínila jsem se před ní, že jsem vždycky chtěla černou čičinu a když jsme k nim přijeli na návštěvu, čekala na mě v tašce tahle černá kulička. Pojmenovala jsem ho Batman, protože má ušiska jako netopýr:D Ke kočičákovi mi dala i záchodek, granulky, pár hraček, tašku na cestování a postroj s vodítkem.




Maminka mojí nejlepší kamarádky nám udělala mini chlebíčky, které byly jako vždy naprosto úžasné. Bohužel je osazenstvo užralo dřív, než jsem je stihla vyfotit všechny hezky pohromadě.  :D

Mamka mi nechala udělat milovaný dort Vaňkovku (po 10 letech jsem měla koupený dort k narozninám!:D), který byl naprosto úžasný a všem moc chutnal. 

Od bráchy jsem dostala fén od Remington s ionizérem a nástavci. Sama jsem si ho vybírala (radši), protože jsem po přestěhování potřebovala nějaký pořádný fén - fénování dobrým přístrojem je na vlasech fakt dost poznat. 

Od přítele jsem dostala hodinky Paul Valentine, které jsem si také vybírala sama, aby bylo jisté, že se mi budou fakt líbit - přeci jen šly ze zahraničí a vracení by bylo složité. Vybrala jsem si nejmenší velikost v barvě Rose gold a jsem z nich unešená, jsou opravdu nádherné. Mají 5 ATM a stránku doporučuji, dodání bylo rychlé. Hodinky mají nastavitelný pásek a jsou z chirurgické oceli. A jsou boží. 


Od maminky jsem si vybrala na Vuch peněženku, moje stará koženková už se začla rozpadat, tak jsem si vybrala kvalitnější koženou. Původně jsem chtěla růžovou, ale bohužel ji neměli skladem už delší dobu, a tak jsem nakonec zvolila černo šedou a jsem ráda, bude se mi hodit ke všemu. 

K peněžence jsem od mamky dostala i Vuch kabelku (to je potřeba, žejo!), na fotce to není vidět, ale je fialovo béžová (s růžovým nádechem) a je krásná. Myslím, že bude skvěle oživovat u mě dost časté černé outfity.

Od dědy jsem dostala peníze a vybrala jsem si za ně stříbrný prsten. Konkrétně jsem chtěla nějaký větší na prostředníček nebo ukazováček. Nakonec zvítězil tento na prostředníček.

Od maminky jsem si ještě vybrala zlaté křídlo, které se mi neskutečně líbí, je jemné, tak akorát výrazné a nádherné.  

Od přítelovy maminky jsem dostala tyhle krásné černé šatičky, které jsem si vybírala sama. Určitě v nich očekávejte nějaký outfit! 

A jako překvapení jsem od skoro-tchyně dostala tyhle krásné stříbrné naušničky. 

Skoro-tchán mi daroval, jakožto ženě v kuchyni, naše oblíbené koření z firmy, kde pracuje. Jestli máte někde v okolí Maso-profit, tak moc moc doporučuji tyhle dvě koření. Chuťově i složením jsou skvělá. Česneková pasta byl taky skvělý dárek, protože s přítelem cpeme česnek téměř všude :D

Jedna fotka s dortíkem před sfouknutím.

Od přítele jsem minulou neděli dostala kytičku, když se vrátil po třech dnech Moto GP, kde dělal policejní kontroly. Jakože k narozkám :D Žlutou kytičku jsem dostala od jeho táty včera na oslavě. 

A ještě jedna fotka Batmana. Za těch pár dní se hezky aklimatizoval a už se chodí i sám pomazlit, vrní a řádí s hračkami.


Co z dárků se vám líbí nejvíc? Pořádáte narozeninové oslavy pro víc lidí, nebo jen s nejbližší rodinou? 
Pokud se Ti líbí mé články, budu velice ráda za odběr (najdeš v pravém panelu nahoře pod rubrikami)

31 komentářů:

  1. Jéé, tak to jsi měla nádherné dvacáté narozeniny! ♥ Kočička je nádherná :) ...a opožděně ti přeju všechno nejlepší k narozeninám ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Kočíčák by potešil aj mňa, milujem mačkovité šelmy :D Všetko najlepšie :)

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá, že sis svůj den užila. Všechno vypadá krásně, hlavně ty jednohubky :). Všechno nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  4. Prvně přeji vše nej nej nej ke kulatinám! :) A dárečky jsou úžasné. Ty náušnice skoro-tchýně vybrala dle mého názoru opravdu dobře. Kočička je nádherná, já kočky miluju. A prstýnek s kabelkou... Wow, upřímně závidím O:) :D

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno nejlepší! :-)
    Krásné dárky, samozřejmě nejlepší je kočička! Také máme jednu černou (a ještě dvě mourovaté). Kočky jsou prostě nejlepší! TAK JEŠTĚ JEDNOU VŠECHNO NEJLEPŠÍ! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Dodatečně všechno nejlepší! <3
    Já mám většinou jen menší, rodinné oslavy. Párty jsem pořádala jen tenhle rok a to na oslavu mých osmnáctin, které by se podle mě měly oslavit řádně. :D
    Nejvíce se mi líbí dorty a Batman! :)

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osmnáctiny je potřeba pořádně zapít! :D A děkuji:)

      Vymazat
  7. Opožděně i já přeji všechno nejlepší! :) Dostala jsi nádherné dárky, ale Batman je nejlepší ♥ Doma mám černou kočičku a podle mě na těch černých prostě něco je :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji!:) Ony obecně kočky na mě působí jak z jiný planety, což je na nich dost zajímavý. A černým kočkách ta jejich barva ještě přidává na kouzlu. Už jako malá jsem chtěla černou kočku, měla jsem totiž strašně ráda Sabrinu a toho jejího kocoura Salema :D

      Vymazat
  8. Ahojky,
    přeji předně vše nejlepší k narozeninám:-) Já to moc neprožívám, většinou slavím jen s rodinou a pak se postupně sejdu s několika kamarádkami, s kterými si vždy vyměňujeme takto dárky (narozeniny, svátek, Vánoce). Batman je super, já miluji kočky a všechny moje jsou neskuteční mazlíci (i teď tu u mě leží na gauči:-). Jinak se mi moc líbí všechny ty šperky, jsou to moc pěkné dárky!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji!:) Se slavením to mám podobně, tohle byla taková výjimka:D

      Vymazat
  9. Krásné dárečky jsi dostala a ten dortík je dokonalý! :)
    Opožděně ti přeji jen to nejlepší <3

    OdpovědětVymazat
  10. Dodatečně všechno nejlepší! <3 Dostala jsi krásné dárečky:)))

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to jsou krásné dárečky a dort :) Také dodatečně přeji vše nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak opožděně všechno nejlepší! :) Moc krásné dárečky, nejvíce by mě potěšil Batman. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Krásne darčeky si dostala :) Ja som mala narodeniny 18.8 a to 29 rokov ale nič som nedostala :D ja som ten typ že keď sa ma spýtajú čo chcem tak radšej poviem že nekupujte mne ale kúpte to čo potrebujeme pre deti alebo čo chcú moje deti a tak sme im dnes boli nakúpiť prezúvky do škôlky a školy :D aspoň viem že moje darčeky mali zmysel a urobili radosť mojím 3 veľkým svišťom :D

    AKO SI NÁJSŤ SVOJ ŠTÝL?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) To chápu, já taky většinou nic moc nechci, ale tentokrát se mi k těm dvacetinám pár věcí zrovna hodilo:D

      Vymazat
  14. Dostala jsi nádherný dárečky a Batman je úžasnej!! Sama miluju kočky a mám doma dvě holčičky <3

    GrünHauz
    Š.

    OdpovědětVymazat
  15. Jé, kdysi jsme měli také taková černá štístka... dost mi je Batman připomíná :). Narozeniny většinou oslavuji jen v rodinném kruhu. Snídaně do postele a celodenní válení... tak asi takhle to chodí u nás :D

    OdpovědětVymazat
  16. Opožděně všechno nejlepší k narozeninám! :) Také si raději dárky vybírám sama, abych dostala přesně to, co chci :D Batman je boží ♥ Ať se mu u vás líbí :) Když se přijde sám od sebe mazlit, tak je to nejlepší ♥ My oslavy moc nepořádáme, akorát v rodinným kruhu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...