středa 7. srpna 2019

||SPOTŘEBOVÁNO|| ČERVEN A ČERVENEC

Krásnou středu přeji. Tento článek měl původně vyjít už v neděli, ale bohužel jsem neměla dostatek času.
Za tyto dva měsíce musím říct, že jsem oproti jiným měsícům spotřebovala celkem dost produktů. V dnešním článku se dozvíte, jaké produkty to byly a jaký je můj názor na ně.
Jak jste si určitě na fotce všimli, zařadila jsem do Spotřebováno i produkty na péči o domácnost, což mi přijde jako fajn ,,vylepšení" neboť čistící a jiné produkty používáme všichni.

DEKORATIVNÍ KOSMETIKA

Rimmel Stay Matte
Konkrétně odstíny 01 a 03, oba jsou skvělé a nejsou narůžovělé, jsou spíš do žluta, což já oceňuji. Tyhle pudry jsou taková moje stálice, krásně zmatňují, nezalézají do pórů. Odstín 01 je vhodný pro bledule, používám ho hlavně v zimě, kdy moje pokožka splývá s barvou sněhu (toho nepočůranýho:D). Pudrů jsem vyzkoušela už hodně a tyhle jsou za mě prostě zatím nejlepší.
10/10

Dermacol Matt control 
Můj oblíbený korektor, zatím za mě taky nejlepší tuhý. Přes zimu používám 01, v létě pak 02 nebo 03. Dobře kryje a vypadá přirozeně, pokud ho člověk moc nevrství, pak dělá popraskaný efekt. Trošičku vysušuje, ale dávám ho na pupínky, a u nich vysušování není na škodu, na druhou stranu pak na suché kůži korektor nevypadá vůbec dobře. 
9/10

PLEŤOVÁ KOSMETIKA

Čistící gel CeraVe
Za mě úplně nejlepší čistící gel. Moc mě mrzelo, když mi došel, a až spotřebuji La Roche, který jsem měla doma v zásobě, budu si ho pořizovat znova. Krásně čistil, nevysušoval, nedráždil pokožku, neucpával mi póry. Skvěle odličoval. 
10/10

Garner Skin Naturals Moisture+Comfort 
Jak už určitě víte, plátýnkovky já ráda. V červenci měli tyhle Garnierky v akci, a tak jsem koupila dvě růžové a jednu modrou (tu jsem ale bohužel vyhodila, takže není na fotce:D). Růžové jsem měla poprvé a asi naposledy. S modrou jsem moc spokojená a kupuji ji opakovaně, protože opravdu krásně hydratuje a pleť je po ní naducaná. Tato růžová je navíc pro citlivou pleť, mě paradoxně celkem štípala. Navíc mi nepřišla nějak extra hydratační a dělala lepivý pocit na pleti. 
3/10

Saloos Hydrofilní levandulový olej 
Nádherně voněl a skvěle se s ním odličovalo. Dávala jsem na suchou pleť, pořádně vmasírovala a opláchla. Poté mi stačilo jen dočistit pleť gelem a tonikem, ale makeup byl všechen pryč, stejně tak bral i řasenku, stíny, popřípadě rtěnku. Ráda vyzkouším i jiné druhy, ale k levanduli se ještě určitě vrátím. 
10/10

L'Oréal Paris Smooth Scrub 
Tento vzoreček jsem dostala k nákupu na Notinu. Je určený na suchou pleť, barvu má hnědou a obsahuje cukrové krystalky. Měl by se vmasírovávat, dokud se krystalky nerozpustí. Scrub nádherně voněl, na pleti byl příjemný a sám o sobě nedráždil, každopádně peelingovala jsem poměrně dlouho a krystalky se nerozpustily. Na citlivou pleť bych ho moc nedoporučila, protože krystalky nejsou nejjemnější. Každopádně pleť je po něm krásně hebká. 
8/10

VLASOVÉ PRODUKTY 

Garnier fructis macadamia hair 
Tento produkt jste mohli vidět i v minulém spotřebovánu. Dostala jsem ho jako dárek. Tentokrát mi přišlo, že mi vyhovuje ještě o něco míň a sama bych si ho už nekoupila. Voní sice moc hezky, ale vlasy po něm nejsou nijak extra zázračně hezké :D Trošku lépe se rozčesávaly. 
5/10 

Garnier fructis aloe vera
Na tento produkt můžete najít samostatnou recenzi ZDE. Shrnula bych ho tak, že na neodbarvené vlasy může být fajn, na moje odbarvené byl nedostatečně hydratující, přidal jim trochu lesku, ale jinak byly suché a cuchaly se, i když trochu míň. Hezky voněl.
7/10

Wella Invigo Nutri Enrich deep šampon
Krásně voněl a vydržel mi cca 4 měsíce, stačilo ho trošku. Vlasy myl hezky, ale zároveň je nevysušoval a zbytečně necuchal. Ve vlasech hezky klouzal a dobře pěnil. S Wellou jsem celkově moc spokojená.
10/10

Wella System Professional Luxe oil
Za tu cenu naprosto skvělý olej, který dokonale voní, oživuje vlasy, dodává jim lesk a v rámci možností ,,zaceluje" konečky. Vydržel mi téměř půl roku, a to ho používala i mamka. Veliká výhoda je, že stačí jedna pumpička, ale nezmastí vlasy, tím pádem jsem občas dávala i dvě až tři pumpičky.
10/10

Revlon Uniq one
Tuhle neoplachovací masku ve spreji prostě potřebujete! Nejen, že krásně voní (a má i víc variant - kokos, zelený čaj), ale hlavně je skvělá. Vlasy po ní hezky kloužou, takže se mnohem lépe rozčesávají, navíc chrání vlas před teplem (hlavně fén, na žehličku bych použila radši i jinou tepelnou ochranu), obaluje konečky, tudíž se tolik netřepí. Dodává vlasům lesk a zdravý vzhled. Dá se použít jak do suchých, tak do mokrých vlasů a nezamastí je, takže například já ji dávám i k hlavě, prostě po celé délce, a vlasy i tak vydrží umyté cca tři dny.
10/10

TĚLOVÉ PRODUKTY

Balea cukrový meloun 
Balea sprcháče mám nejraději. Jsou levné, mají veliký výběr a většina krásně voní. Tento cukrový meloun měl sladkou, ale celkem svěží vůni, která sice nezůstala na kůži nějak dlouho, ale pěnil pěkně a to je pro mě důležité.
8/10

Palmolive Naturals s mléčnými proteiny
Tento sprchový gel měl příjemnou vůni, kterou bych přirovnala k ,,čistotě". Hezky myl.
8/10

Rexona Maximum protection
Tyto antiperspiranty mám moc ráda, krásně voní a opravdu fungují. Nikdy se mi nestalo, že by selhal a já smrděla potem, ani ve fitku. Jediná nevýhoda je, že dělají fleky na oblečení (které jdou samozřejmě vyprat). Mají také trochu vyšší cenu.
10/10

PRODUKTY DO DOMÁCNOSTI

WC Fix Blue wave
Průměrný záchodový čistič, ačkoliv by měl být intenzivní. Na větší usazeniny nestačil.
5/10

Jar Okamžitá pěna 
Samostatnou recenzi najdete ZDE. Z pumpičky vychází už hotová pěna, hezky odmašťuje, pěna na houbičce vydrží hodně dlouho a dobře se s ním myje. Nevysušuje ruce, pěkně voní. Nevýhodou je vyšší cena.
9/10

Air Wick Beach escapes 
Vůně do automatického osvěžovače (nebo jak to nazvat). Pěkná, sladká, ale v létě možná až moc těžká vůně. Hezky provoněla celý byt, držela se pár desítek minut. Vydržela měsíc. 
10/10

Zaujal vás některý produkt?
Pokud se Ti líbí mé články, budu velice ráda za odběr (najdeš v pravém panelu nahoře pod rubrikami)

23 komentářů:

  1. Pudry od Rimmelu mám nejraději, hlavně ty transparentní. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, tolik skvělých tipů na produkty. Ten čistící gel mě zaujal, hlavně díky tvému hodnocení :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten fakt doporučuju, navíc není nějak extra drahý a vydrží dlouho:)

      Vymazat
  3. Dřív jsem tyto pudry od Rimmelu milovala, ale asi jsem už potřebovala změnu a teď používám pudr od Catrice :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Samé skvělé kousky. Mě dostal ten Jar, už mám druhý :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Potrebujem vyskúšať ten korektor od dermacolu!

    OdpovědětVymazat
  6. Některé kousky mě hodně nadchly. Mám nejradši tento koncept článků. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych tak moc chtěla vyzkoušet nějaký šampón od Welly! Už si ho musím pořídit:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nějaký vyzkoušej! Já kupuju na pro-vlasy, mají rychlé dodání a fajn ceny:)

      Vymazat
  8. Mě zaujaly hned z kraje pudry. Lehké sjednocení pleti není na škodu. Já jsem také strašná bledula, tak jsem ráda, že by měli odstín i pro mě :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Super spotřeba, ten pudr od Rimmel mám taky ráda :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  10. Mala som masky od Garnier ale v podstate súhlasím s hodnotením. :) Podľa mňa sú i lepšie, ktoré mi sedia viac. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super produkty. Tú jar zháňam u nás a nikde ju neviem nájsť. Hrúza. Ale masky na vlasy som už videla no ešte som neskúšala ♥

    DETSKÁ KREATIVITA

    OdpovědětVymazat
  12. Rimmel pudry mám taky ráda. Z toho ostatního toho moc neznám ale asi budu muset něco vyzkoušet. V tomhle si vždy ráda nechám poradit a koukám na různé vlogy či články :)

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
  13. Dermacol korektor som mala a bol fajn. Mne dokonca nerobil vôbec vysušujúci efekt. No a čo sa týka CeraVe to je veľmi kvalitná značka. Mám od nich teraz krém s SPF denný a chcem si kúpiť aj tento gél.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...