úterý 30. dubna 2019

||SPOTŘEBOVÁNO|| ÚNOR A BŘEZEN

S větším opožděním a omluvou jsem se konečně dostala k nafocení spotřebovaných produktů spotřebovaných za únor a březen a k jejich recenzi. 

PLEŤOVÁ KOSMETIKA 


Na fotce mi bohužel chybí Garnier vitamin C maska, ale do recenze ji zahrnu. 

Garner Skin Naturals Hyaluron Shot maska 

Maska příjemně a jemně voněla, chladila, ale trochu štípala. Pleť hydratovala průměrně, ale hezky ji vypnula. 

7,5/10

Granier Skin Naturals Vitamin C Shot maska 

Opět štípala, ale pleť hezky nacucala, vypjala a o něco lépe hydatovala, navíc hezky rozjasnila

8/10

Missha Shea Butter 

Pleť byla po masce krásně hebká, nacucaná a rozjasněná. Hezky vyživovala. 

9/10


Havlíkova Apotéka Pramen krásy 

Jemná a příjemně květinková odličovací voda. Její odličovací schopnosti nebyly nijak výrazné, například s voděodolným makeupem si neporadila vůbec, i normální makeup vzala navíckrát. Na akné žádné účinky neměla, ale hezky osvěžila. 

5/10

Bione čistící odličovací micelární voda 

Voněla typicky jako většina výrobků od Bione, pleť nevysušovala, odličovala průměrně. Na rozdíl od Bioderma mi po této micelární vodě nevyskákal ekzém. 

7/10


VLASOVÁ KOSMETIKA


Wella System Professional Repair kondicionér 

Nádherně voněl a krásně hydratoval vlasy, dobře se po něm česaly a když byly zhrublé, po chvilce působení okamžitě zjemněly, krásně se leskly. Nevýhodou je, že byl velmi tekutý a tak se špatně nanášel, aniž by mi půlka zmizela ve sprcháči dřív, než ve vlasech. 

8,5/10

Wella Professionals Oil Reflections kondicionér 

Opět krásně voněl, hydratoval, vlasy po něm byly několikanásobně jemnější, ani u hlavy se po něm nemastily a zaceloval trošku konečky, také jim dodával lesk. Navíc je tužší konzistence, a tak se mi lépe aplikoval. Už mám druhé balení a jsem s ním moc spokojená. 

10/10

Milva Chininová maska 

Celkem hezky voněla, vlasy se po ní lépe rozčesávaly a leskly se. Byly pružnější, ale rozhodně nerostly rychleji. Také nijak nezacelovala konečky a u hlavy při delší aplikaci vlasy mastila. 

7/10


OSTATNÍ


Revlon Professional Uniq One

Ani nevím, jak se mi to stalo, že jsem produkt na vlasy nevyfotila s vlasovou péčí, ale nevadí. 
Tuhle masku naprosto miluju! Nádherně voní a s vlasy dokáže zázraky, jsou po ní jemnější, lesklejší, zaceluje konečky, dodává pružnost a chrání vlas při tepelné úpravě. A jako bonus nemastí vlasy, aplikuji ji i ke kořínkům, občas jí dávám fakt hodně a nikdy mi vlasy nezamastila. Také mám již druhé balení. 

10/10

Rexona Maximum Protection Confidence antiperspirant 

Tohle je asi můj nejoblíbenější antiperspirant (ještě Dove), většina těchto antiperspirantů mi voní a perfektně fungují, vydržím voňavá (:D) i v horku, při cvičení. 

10/10

Catrice Cosmetict Retouch Light Reflecting

Tento produkt jsem měla doma už pár let, ale nyní jsem ho dopotřebovala a ani nyní jsem nebyla spokojená. Přišlo mi, že po nějaké době začne oxidovat, zalézá dost do pórů a celkově moc nekryje. 

3/10


Moc velkou spotřebu jsem tedy neměla, jak tak koukám.. Snad příští měsíc.. :D

Jaké produkty z těch mých spotřebovaných jste zkoušeli nebo chcete vyzkoušet?

8 komentářů:

  1. Já používám rexonu, je nejlepší :) Pěkný článek

    OdpovědětVymazat
  2. Bione a Havlikova apotheka boli bez obsahu alkoholu?
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bione alkohol myslím obsahuje, Havlíkova apotéka byla bez (ale jistá si teď obojím nejsem na 100%, už to je delší doba, co jsem zkoumala jejich složení:D)

      Vymazat
  3. Nič z týchto produktov som ešte nevyskúšala. Z rady Krásna slečna od Havlíka mám niekoľko produktov, sú fajn, ale ich pleťové vody ma vôbec nelákajú, sú strašne drahé a rovnakú prácu odvedú aj iné, lacnejšie a ty si ma v tom utvrdila :)

    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  4. Masku na vlasy od Milvy jsem také měla. Když se ale používá spolu s vodičkou a chininovými šampony, tak vlasy rostou jako blázen :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky,
    já nějak nemůžu Bone přijít na chuť, moc bych ji chtěla mít ráda, ale žádný produkt mě ještě úplně nenadchnul. Zaujala mě ale ta maska na vlasy od Revlonu, co jsi chválila, určitě se po ní podívám.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím s tebou ohledně masky od Revlonu :) taky mi naprosto vyhovuje.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...