sobota 6. dubna 2019

||NÁKUP|| DM NÁKUP

Krásnou sobotu přeji. Ve skluzu jsem teď moc nestíhala psát články a dělat recenze, ale snažím se to napravit, a tak jsem si pro vás dnes připravila článek s nákupem z DM drogerie. 
Sice je to takový menší nákup, ale nachází se v něm dvě kosmetické novinky, na které jsem se hrozně moc těšila. No nebudu vykecávat a jdeme na to:D
Jelikož mojí pleti příliš neprospěla micelární voda od Biodermy, po které se mi začal dělat ekzém, a já konečně přišla po dvou měsících na to, že za to může právě ona micelárka, tak jsem začala řešit, jak se tedy budu odličovat. Zabrousila jsem v zoufalosti najít to pravé do břehů korejské kosmetiky a zjistila, že jejich odličovací rituál zahrnuje právě hydrofilní oleje. A tak jsem po krátkém prokrastinačním študýrování rozhodla, že vyzkouším hydrofilní olej jako první krok při odličování a pořídila jsem si Saloos levandulový hydrofilní olej (ach, jak já miluji levanduli).

Jako druhý krok při odličování zůstanu u své oblíbené hydratační čistící emulze od CeraVe, ale k ní jsem si pořídila Konjakovou houbičku jako takový doplněk na čistění. Už dřív jsem tyto houbičky používala a až na zdlouhavé usychání, které je nepraktické pokud se člověk často přemisťuje, jsem s nimi byla moc spokojená.

Konečně jsem se rozhoupala k tomu vyzkoušet něco od celkem vychvalované Ziaja kosmetiky, a tak jsem si pořídila Ziaja okurkový tonik. Původně jsem chtěla tonik s kozím mlékem, protože na tuto řadu čtu samou chválu, ale zaujalo mě, že okurkový tonik je bez alkoholu a rozhodla jsem se ho vyzkoušet.

Intimní mycí gel Jessa mám celkem ráda, je neparfemovaný a jemný, navíc byl ve slevě za 25 Kč, no neberte to:D


No a samozřejmě kosmetické novinky - Garnier plátýnkové masky, které jsou zcela ojedinělé, neboť jsou vyráběny ve stylu "smíchej si sám". Pravděpodobně je to jen marketingový tah a nemá to žádný vliv na účinnost, ale přeci jen jsem je musela vyzkoušet. Vyrábí se dva druhy - fresh mix vit. C a fresh mix hyaluron shot. Na tyto masky chystám samostatnou recenzi, takže o nich nebudu nijak víc povídat. 

Máte s některým z produktů zkušenost? Těšíte se na recenzi masek?

8 komentářů:

  1. Intímne gély Jessa mám snáď najradšej :) Gélové masky chcem určite vyskúšať aj ja, najmä vitamín C :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím musím říct, že ta s vitaminem C je dobrá, už jsem ji stihla vyzkoušet:)

      Vymazat
  2. Najviac ma zaujali masky od Garnier, myslím, že sa po nich určite poobzerám. :) Osobne mi Jessa vôbec nesadla, ale našla som si alternatívu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty masky vypadají super a pak mě zaujal tonik od Ziaja :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  4. Jessu mám taky ráda, ale spíš tu heřmánkovou verzi :) A ty masky vypadají fakt zajímavě, už se těším na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heřmánková je taky fajn, ale radši se parfémovaným přípravkům v téhle oblasti vyhýbám.. :D

      Vymazat
  5. Tak na ty masky od Garnier jsem zvědavá, počkám si na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  6. O tých maskách som ešte nepočula ale vyzerajú super :)
    Vera

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...