pondělí 8. dubna 2019

||RECENZE|| GARNIER SKIN NATURALS FRESH MIX MASKY

Většina z vás již jistě zaznamenala reklamu na nové plátýnkové masky od Garnier, popřípadě jste už četli nějakou recenzi. Tyto masky fresh mix jsou poměrně žhavé novinky a vlastně jsou zcela originální a odlišné od ostatních plátýnkových masek - tyhle si totiž sami smícháte. (Omlouvám se za nekvalitní fotky, ale masky jsem nerozbalené stihla vyfotit jen takto, kdy už byla bohužel tma, protože pak už jsem je nedočkavě zkoušela..:D)
Tyto masky se vyrábí ve dvou druzích, jedna je s vitaminem C, druhá s hyaluronovým sérem. Samozřejmě jsem musela koupit a vyzkoušet obě, protože s klasickými plátýnkovkami od Garnier mám velmi dobré zkušenosti.
Ráda bych ještě podotkla, že ačkoliv mají masky na obalu napsanou dobu působení 15 minut, tak já je nechávám klidně i hodinu dokud nezačnou usychat a přijde mi, že si z nich pleť vezme víc. Navíc je to super relaxace.
Co se designu týče, je hezký, líbí se mi láhvička na obalu, ze které se vytlačuje tekutina, navíc barvičky jsou hezky zářivé a balení celkově na pultech zaujme.

VITAMIN C SHOT 

Žlutá maska je obohacena o vitamin C, který působí příznivě na elasticitu pleti a rozjasňuje ji. Je určena pro suchou pleť a slibuje hloubkovou hydrataci a vyživení, rozjasnění a sjednocení pleti.

Maska má příjemnou svěží vůni, pleť byla po použití naducanější a vypadala hezky a opravdu trochu rozjasněně. Hydratovala tak průměrně, sice obstojně, ale efekt dlouho nevydržel. Každopádně i druhý den byla pleť trošku hladká a nacucaná. Dalším plusem je, že mi s jejím použitím mírně zmizel ekzém po micelárce. 
Efekt masky byla viditelně naducanější avšak ulepená pokožka

Nevýhodou je, že pleť je po masce nějakou dobu ulepená a při použití mě trochu štípala. 

8/10

HYALURON SHOT 

Modrá maska je určena opět pro suchou pleť, slibuje regeneraci, obnovu hutnosti, dodání hydratace a lifting v podobě vyhlazení drobných vrásek. 

I tato maska má příjemnou a nevtíravou vůni, na kterou si člověk po chvíli zvykne a moc ji nevnímá. Při použití hezky chladila, ale opět mě trochu štipkala, ačkoliv méně, než její žlutá kolegyně. Co se účinku týče, pleť hydratuje opět průměrně a bez použití krému či oleje mi efekt do druhého dne moc nevydržel. Co ale vydrželo byla opět rozjasněná a hebká pleť, zdála se mi trochu vypnutější a vyživenější. Efekt na drobné vrásky maska měla úplně minimální - vrásky se zdály vyplněnější, protože se pleť hezky napjala a ,,naducala".

I u této masky jsem viděla nevýhodu v tom, že pleť je po použití ulepená a delší dobu trvá, než se tekutina vsákne. Žlutá maska měla o něco hezčí efekt na pleť a více ji rozzářila, proto ubírám půl bodu.

7,5/10

Na obou maskách se mi líbilo, že je v balení opravdu velké množství tekutiny, které vystačí na víc, než jedno použití. Plátýnko jsem sice znovu nepoužívala, ale ještě další dva dny jsem si tekutinu dávala na obličej samotnou jako sérum - i tak fungovala dobře a udržela efekt delší dobu viditelný. 
Mínus u obou masek jsou příliš malé otvory na oči, které jsou navíc blízko u sebe a musela jsem si otvory natrhnout, aby mi plátýnko do očí nelezlo.
Taky vypadáte s plátýnkovkou jak z muzea voskových figurín? :D

V mixování tekutiny s plátýnkem ovšem vidím jisté nevýhody, ačkoliv to není nic moc složitého (vzadu na masce je návod a když jsem to pochopila já, pochopíte to i vy:D). Je to však zdlouhavější, kdežto u normální plátýnkovky prostě stačí otevřit balení a tadá, tady prostě nemusíte odhadnout množství, jaké k masce vpustíte, navíc je celkem těžké onu "přepážku" mezi maskou a tekutinou tlakem prorazit. Řekla bych, že se jedná spíš o marketingový tah, který nemá s účinností co do činění. Avšak nepopírám, že je to zajímavé. 
Celkově jsem docela spokojená a masky si určitě někdy zase pořídím.

Zkoušeli jste už Fresh mix od Garnier nebo je to pro vás úplná novinka?

14 komentářů:

  1. Tyhle nejnovější masky od Garnieru jsem ještě nevyzkoušela, ale ty předchozí plátýnkový mám moc ráda, tak snad vyzkouším i tyhle. Moc hezká recenze! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za zajímavé recenze. Masky na pleť já moc ráda, jsou pro mě součástí takového toho relaxačního večerního rituálu. Ale spokojím se s málokterou a často jsem z nich zklamaná.

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
  3. Toto je pro mě novinka, ale už jsem něco o těchto maskách četla :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. Garnier vôbec a masky veľmi málo používam, teda skoro vôbec lebo ma to nebaví oplachovať, ale mám doma zlupovaciu z avonu a tu niekedy použijem, alebo masku od Yves ROcher ktoru nanesiem a to čo ostane utriem papierovou servitkou a pleť je po nej pekne hydratovana ze netreba ani krém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slupovací od Avon používala dřív moje mamka, když jsem byla malá a já jí ji vždycky slupovala, to je taková moje nostalgická vzpomínka na dětství:)

      Vymazat
  5. Tiež som túto novinku momentálne zaznamenala na mnohých blogoch a boli to celkom pozitívne recenzie, tak asi vyskúšam tú s vitamínom C :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  6. Pro mě je to úplná novinka! Se svojí citlivou pletí si musím dávat pozor, co si vyberu, proto jsem ráda za každého experimentátora, který mi podá přesné informace :D

    OdpovědětVymazat
  7. Na masky jsem už koukala v DM, také je určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ešte som ich neskúšala, avšak zaregistrovala som ich a veľmi ma zaujali :) Určite je to príjemná zmena oproti klasickým maskám na pleť

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  9. Mas radsej taketo jednorazove masky, alebo preferujes klasickú masku v tube?
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak které, čistící mám radši v balení (tuba nebo sklenička), hydratační se mi víc osvědčily jednorázové:)

      Vymazat
  10. Děkuji za tip, určitě vyzkouším a píšu na svůj wish list :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...