středa 3. dubna 2019

||DENÍK JÍDLA|| BŘEZEN 2019

Krásný středeční den přeji. 
Konečně jsem se dostala k napsání článku na blog (měla jsem toho teď hrozně moc, maturita se blíží, dodělávala jsem si rozbory, dopisovala testy a už jsem pak neměla chuť psát ještě články - doufám, že se setkám s pochopením, že v tom nejsem sama:D).
A protože ani teď nemám chuť na veliké vypisování, tak jsem se rozhodla napsat vcelku oblíbený článek se shrnutím jídla.. Tak jdeme na to:D
Zdroj: Pinterest


1. března mi udělal oběd do školy přítel (je to celkem poznat, neb se s tím moc nes...:D) Kdybyste to nepoznali, tak to je kuře - ale bylo dobrý.

2. března jsem si cestou z fitka chtěla udělat radost, tak jsem si v Aktinu pořídila tuhle radost za 60 Kč:D ale sušenka to byla úúžasná! 

Mug cake z Gymbeam 4.3. s ořechovým máslem, mňam

A 6.3. můj fitness mug cake po 6875244x :D

7.3. snídaně, hemenex mám moc ráda.

8.3. ovesná kaše s pomerančem a kešu ořechy z Grizzly (mají tam dost cenově výhodné ořechy)

9.3. jsme pracovali na zahradě (fakt moc usilovně), takže jsme si ty buřtíky zasloužili - taky vám pomáhá, když si to prasení odůvodníte?:D

Snídaně 12.3. - domácí vajíčková pomazánka (mňam)

Ne, že by toile bylo jídlo, ale mě takto velký sklínky na víno fascinují - a jsou pro mě ideální:D, 13.3.

To jsme zašli s přítelem 14.3. na večeři, dala jsem si kuřecí tortillu, byla boží (taková moje sázka na jistotu:D) Pivo samosebou nesmělo chybět.

15.3. vajíčkovo cottagová pomazánka (doporučuju, je boží). 

No, a tady už 15.3. začínalo prasení - byli jsme s přítelem na víkend na welnessu a měli jsme polopenzi. Vařili nám tam úžasně, já měla svíčkovou a přítel kuřecí na houbách.


16.3. jsme zašli na oběd do jiného hotelu, kde jsme si zamluvili privátní wellness. Dali jsme si česnečku - která byla fakt dost česneková a moc dobrá:)

A následoval druhý chod, který byl také luxusní, ale nedojedla jsem ho, protože bych praskla:D Oba jsme měli plněná krůtí prsíčka.

Večer téhož dne jsme měli na hotelu zase jídlo, zkusila jsem odvážně i předkrm - vepřová líčka, která předčila moje očekávání, ale stejně to asi není jídlo úplně pro mě:D

Následoval vepřový steak s barbecue omáčkou a coleslawem, na tom jsme si moc pochutnali.

No a pak jsme si ještě jako největší čuníci objednali na pokoj pizzu, která byla moc dobrá. 

V neděli 17.3. jsme si ještě před odjezdem dali oběd, zase česnečku, tahle mi chutnala trochu míň.

Druhý chod byl luxusní, opět plněná prsa, tentokrát kuřecí, se sýrovou omáčkou.


A na večeři jsme šli na rodinnou oslavu, přítel si dal Caesara.

Já měla Cheff salát.

A pak jsme se po večeři stavili ještě do jiné restaurace na dezert, naprosto boží brownies s malinovým topingem<3

A taky koktejíky:D

Druhý den - 18.3. jsem dojídala večeři z neděle:D

20.3. snídaně - snaha o návrat do zdravého stravovacího režimu:D

Tentýž den oběd - to mě ta snaha asi trošku přešla..

Pizzu jsem posnídala 22.3., kdy jsem tu snahu o zdravou stravu vzdala asi úplně :D

22.3. svačina, někdy mám podivné chutě, kdy potřebuju nakombinovat slané jídlo se sladkým.. :D

24.3. jsem dělala zdravé vločkové lívance s proteinem a banánem, které mi hrozně chutnaly, příteli už méně:D
K obědu jsem udělala pizzu, protože jsme spěchali a nebyl čas vyvařovat.

Odpoledne jsme poté pomáhali uklízet u přítelové babičky a jeho mamka nám objednala pizzu. Neděle byla tak trochu pizza den :D


No a večer jsme zase zašli na koktejlíky:D

25.3. jsme byli u přítelových rodičů a hráli jsme s jeho mamkou karty, takže jsme si k tomu udělali dobré občerstvení.

26.3. snídaně..

Zdravá snídaně 29.3., light burákové máslo, ovesná kaše, pomeranč a skořice<3 To jsem ještě nevěděla, co přijde večer.. :D

Večer si přítel řekl, že by si něco objednal ať nemusím vařit a vybral burgery...tyhle obří krávy měly 330 g, asi nemusím říkat, že jsem snědla tak čtvrtinu... :D Ale chutnaly moc dobře.

Zadarmo jsme k burgerům dostali ještě Venoma...ta podoba byla až nechutná.. :D

Snídaně 30.3. - výčitky z burgerů přišly brzo:D

Oběd 30.3. 

31.3. nám ta snídaně začala celkem slibně a zdravě.. 

No a pak jsme se šli projít a vítr nás zavál do cukrárny...původně jen na zmrzlinu, ale tak když už, žejo :D Každopádně oba zákusky byly výborné!

A večeře, moje oblíbená kečupová omáčka s kuřecím a hranolky namíchané s bramborami.


Tyhle deníky jídla mi vždycky ukážou, že vůbec nejím tak zdravě, jak si celou dobu myslím:D
Které z jídel se vám líbilo nejvíc?

14 komentářů:

  1. To jsou ale dobroty! Ten mugcake mi připomněl, že už jsem ho dlouho nemela! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na něm poslední dobou ujíždím, je to rychlovka (zvlášť ze směsky:D) a dá se udělat na toolik způsobů:D

      Vymazat
  2. Ahh, tak veľmi by som si dala tie lievance!

    OdpovědětVymazat
  3. Maturitu chápu, měla jsem to tak loni :D Mňáám, miluji tyto články a zároveň je nenávidím, protože bych si pak vše dala :D Každopádně taky někdy kombinuji sladká a slaná jídla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hah:D No, důležitý je, že maturita je jen jednou za život (teda já doufám..:D)

      Vymazat
  4. Mňam, samé delikatesy, teraz som hladná. :D

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  5. Tolik dobrot pohromadě, děláš mi chutě! :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kristova noho, to je jídla😁! Domácí pizzu miluju a dělám jí moc ráda. A taky líčka. Ty miluju😁.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle teda byla z polotovaru, ale taky občas dělám domácí pizzu z vlastního těsta, ta je super:)

      Vymazat
    2. Já dělám právě z ovesných vloček a to je super lehký a moc dobrý❤

      Vymazat
  7. Neee, takové články vůbec nebudu rozklikávat, když vidím maso a hranolky, tak se neznám :-o :D Vypadá to výborně, od fotek z lázní už jsem to s chutěma nezvládala :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jejky, vše to vypadá nádherně a udělala jsi mi hrozné chutě :D

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...