úterý 23. dubna 2019

||NÁKUP A MINI RECENZE|| NOTINO

Krásný povelikonoční den (pro mě spíše popracovní).
Venku se konečně zase oteplilo, jaro (a alergeny) voní ve vzduchu a všechno se zdá být pozitivnější. Svítíčko sluní (chápeme se) a mě nenapadlo nic lepšího, než si usmyslet, že začnu chodit do solária. Kvůli nedostatku vitamínu D, který mě na podzim hodně potrápil, mi bylo doporučeno solárium a já se rozhoupala až teď. Ale na druhou stranu si aspoň před létem v kůži vytvořím nějaký základ opálení:D 
A tak vám chci představit svůj nákup produktů do solária a něco málo o nich poreferovat.

ORANJITO LEVEL 2 MILK & HONEY

Toto tělové mléko na opalování do solária je určeno pro suchou a smíšenou pleť, slibuje hloubkové vyživení pleti, urychlení zhnědnutí pokožky a zabránění jejího vysušení.

Mléko opravdu hezky hydratuje, kůže po něm byla hezky vláčná a vyživená, vůbec ne suchá. Navíc nádherně voní. Zhnědnutí trošku podpořil - nijak moc výrazně, každopádně bych řekla, že funguje.

200 ml vyšlo na 199 Kč

8/10


ORANJITO BIO LIGHT VANILLA

Krém na obličej, krk a dekolt určený pro jakoukoliv pleť. Slibuje stejně jako tělové mléko hloubkové vyživení, urychlení zhnědnutí pokožky a zabraňuje vysušení. 

I tento krém hydratuje a zároveň mi pleť nezmastil a ani neucpal póry. Hezky vyživuje. Co se zhnědnutí týče, opět trošku pomáhá, ale že bych díky němu byla čokoládová, to se říct nedá:D
Velkou výhodou je, že ho stačí trošička, takže mi snad dlouho vydrží.

50 ml vyšlo na 249 Kč

8/10


MISSHA AIRY FIT SHEA BUTTER 

No a to bych nebyla já, abych si nepořídila plátýnkovou masku, jakožto jejich milovník.. :D
Maska je určena pro suchou pleť, slibuje hloubkovou hydrataci a intenzivní vyživení, pleti má navracet pružnost a zanechat ji hedvábnou. 

Maska má působit 15-20 minut, ale já ji tradičně jako všechny plátýnka nechala déle, asi 50 minut. Co se hydratace týče, tak opravdu pleť hezky nacucala a napla, vyživila a po použití byla pleť krásně hebká. Masku jsem nesmývala, nechala jsem si vsáknout, což trvalo delší chvilku, asi 20 minut a pleť se po ní leskla. Tekutina v masce byla mléčná, ne úplně tekutá. Určitě bych ráda vyzkoušela i jiné masky od této značky.

Maska stála 49 Kč.

9/10


Chodíte do solária? Máte zkušenosti s Misshou? 

22 komentářů:

  1. Do solárka vůbec nechodím, takže bych mléko nevyužila, ale maska vypadá lákavě :-) taky nechávám masky mnohem déle, klidně i hodinu, protože s ní většinou uklízím, nevydržím jen tak sedět a nic nedělat :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně i přijde, že za čtvrt hodinu nestihne maska pořádně fungovat. Já s ní také většinou něco dělám nebo aspoň koukám na seriály, rychleji to uteče:D

      Vymazat
  2. Super článok, do solária síce vôbec nechodím, ale produkty vyzerajú skvelo :) Missha masku by som určite tiež rada vyskúšala :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  3. Všetky tie produkty majú maximálne dokonalé balenia! :D Na Notine nakupujem taktiež veľmi rada :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že! To mě na té značce taky hned zaujalo, ty vytuněný obaly:D)

      Vymazat
  4. Souhlasím, že produkty mají úžasné balení :)) V soláriu jsem nikdy nebyla a ani mě to vůbec neláká, měla bych hrozný strach, že se opálím nerovnoměrně :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla zatím jednou a jsem teda rovnoměrně neopálená:D Mě zas děsí, že se mi vypálí ty brýle na oči a budu vypadat jak blbec :D

      Vymazat
  5. Jé, taky chodím do solárka. A od té doby se cítím mnohem lépe, jinak jsem bílá jako stěna :D Tyhle produkdy neznám, ale Oranjito mi něco říká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda napoprvé moc nechytila, ale taky se těším, až budu nějak hezky nahnědlá (ale přirozeně:D), protože mám strašně průsvitnou kůži a když jsem neopálená, tak je mi vidět každá žilka.. což je hnus:D

      Vymazat
  6. V solárku jsem nikdy nebyla, ale produkty vypadají krásně a určitě budou super :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavý článek na kosmetiku, kterou vůbec neznám :) Já v solárku nikdy nebyla, i když jsem taky velká bledule :)

    OdpovědětVymazat
  8. Už dlhšie som si prezerala Notino s úmyslom urobiť nejaký ten nákp, ale dotera som sa k tomu nedostala...a síce sa soláriu (a slnku všeobecne) vyhýbam, asi sa k Notinnu vrátim :)

    OdpovědětVymazat
  9. ja driv do solarka taky sem tam zasla :) ale uz jsem radeji pro prirodni slunko :) a to mi pripomina ze bych s tim mela neco delat :D :) protoze na jare je uz pekne videt jaky jsem syr :D :)
    ty produkty vypadaji vsecky super :) nejvic se mi libi ten krem na oblicej a krk :) ale i ta maska me zaujala :) mela bych si taky uz nejakou poridit, v Notinu jsem nikdy nekupovala ale asi se inspiruju :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty produkty vapdají slibně! :)
    V solárku jsem ještě nikdy nebyla, ani jsem nad tím nijak intenzivně zatím neuvažovala. Kdo ví, třeba jednou dostanu podobné doporučení! :D a pak si
    přijdu sem pro tipy. :-)
    Lola-J.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Zajímavé produkty :) Mléko do solárka nevyužiju, ale maska a krém s můžou hodit :)

    OdpovědětVymazat
  12. Solárium nie je moja parketa, mám rada svoju bledú pokožku. :) Ale Notino mám naozaj rada, objednávam tu takmer všetku kozmetiku. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já si akorát dávám samoopalovák, ale do solárka nechodím. Nějak mě to nikdy nelákalo. Ale mamka jako mladší chodívala, tak jsem na ní vždy čekala😁.

    Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
  14. Do solárka nechodím :-) ale každý rok nad ním premýšľam :-D
    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  15. Já v soláriu nikdy nebyla:O Můžeš pak napsat také, jaké to je:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...