středa 26. února 2020

||RECENZE|| GARNIER BIO KRÉM + GEL

Je to už nějaká doba, kdy jsem vyzkoušela poprvé čistící gel od Garnier BIO. A byla jsem s ním opravdu spokojená, proto když byly před Vánocemi v Rossmannu ve slevě veškeré kosmetické balíčky, neváhala jsem, a vzala jsem si za nějakých 120 Kč sadu gelu a pleťového krému - no neber to. A po dvou měsících přicházím s recenzí.

 BIO LEMONGRASS ČISTÍCÍ GEL

Mycí gel slibuje dokonalé a hloubkové čištění pleti, zbavení nečistot a toto vše bez nežádoucího vysušení. Zároveň zklidňuje podráždění a osvěžuje.

Tento gel zaujme na první pohled stejně jako ostatní produkty ze řady BIO, mají totiž pravdu nádherný design. Dalším plusem je krásná vůně, která není nijak vtíravá, ale přesto je zde poznat ona citronová tráva. 
Pumpička dávkuje tak akorátní množství. Gel aplikuji vždy na navlhčenou pleť, pořádně vmasíruji a opláchnu. Odličuje moc hezky, na tamponku už pak nezůstává téměř žádný makeup. Opravdu nevysušuje, což je pro mě hodně důležité. Zároveň mi neucpává póry a není dráždivý.
Za sebe tento gel opravdu doporučuji. 
10/10

BIO VYVAŽUJÍCÍ HYDRATAČNÍ KRÉM 
Denní a zároveň noční krém slibující hydrataci a zároveň zabránení přebytečnému lesku. Slibuje vyživení, rozjasnění, zjemnění.

Krém opět moc hezky voní, konzistencí je hodně tekutý, což mi celkem vadí, protože vždy hrozně rychle začne stékat dřív, než ho stihnu nanést. :D Velmi rychle se vsakuje, to je velké plus a například v létě věřím, že bude skvělý, v zimě hydratuje málo. Co mi vadí hodně je, že na pleti žmolkuje, proto se dá rozhodně používat jen jako noční nebo pokud nebudete nanášet makeup. Neucpává póry a na pleti je lehký. Tekutost a žmolkování jsou pro mě hodně nežádoucí, ačkoliv tu tekutost bych ještě překousla.
6/10

Vyzkoušeli jste nějaké produkty z řady Garnier BIO? Jak jste s nimi byli spokojeni?

13 komentářů:

  1. Z této řady jsme nic neměla, ale mám ráda dočišťující gely, tak ten by se mi určitě líbil :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Z řady Bio jsem ještě nic nevyzkoušela. Uvažovala bych o krému - kdyby tvá recenze byla pozitivnější. Takhle asi kouknu po něčem jiném.

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem nic z této řady nezkoušela.. Tak možná příště, až mi dojdou moje aktuální produkty. Já stejně furt zkouším něco nového. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já z této řady mám jejich levandulový olejíček a nemůžu si ho tedy vynachválit, protože dokonale projasní a zjemní pleť.:-)

    Ten krém mě zaujal, ale podle tvé recenze asi nic moc, to mě tak štve!:D Aspoň ušetřím.

    OdpovědětVymazat
  5. Nic z této sady neznám, tak Ti děkuji za prezentaci :) Já kosmetiku, i tu pečujíjí, používám minimálně, takže to ani tak tolik neřeším. Teď, jediný co jsem vyzkoušela nového, tak od Saloosu dětský balzám a je úplně skvělý na suchý místa na pleti a hydratuje hrozně dlouho :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem vyzkoušela čistící gel a micelární vodu :) S oběma produkty jsem byla spokojená, gel jsem si dokonce koupila opakovaně :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Zaujal mě čistící gel, protože pokud opravdu nevysušuje, tak bych se po něm podívala. Zrovna mi dochází můj gel od Biodermy, tak by bylo fajn najít i levnější alternativu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Z tejto rady som nič neskúšala, ale ten gél vyzerá super :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  9. Na tenhle čistící gel už koukám snad od té doby, co se poprvé objevil v drogeriích. Budu muset konečně vyzkoušet! :D :))

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám toner ze stejné řady a nevím nevím. Nejsem asi úplně spokojená🤔. Nebo nevím, mně trochu nahlodaly nějaké špatné recenze. Možná bych ho mohla zase začít používat a udělat si vlastní názor :D.

    Nový člááááánek🌸.
    Dozvíte se v něm, co číst, co poslouchat a jak ušetřit pěkný peníze za nákup e-knih. To vše v jednom článku. Tak šup šup, běžte si počíst🤓.

    Verča ze Ztracena v Praze | Co číst a poslouchat? A jak na tom celém ušetřit? | TIPY

    OdpovědětVymazat
  11. Z této řady jsem nic neměla, ale vypadá to zajímavě. Díky za tip :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  12. Produkty, ktoré sa žmolkujú veľmi nemusím, ale od Garnier si napríklad micelárnu vodu neviem vynachváliť a je to už taká moja stálica :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  13. Hey love! I love the post and followed your blog. I want invite you to visit and follow mine back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...