úterý 24. září 2019

||NÁKUP|| SRPNOVÉ NOVINKY I.

V tomto článku bych se s vámi ráda podělila o věci, které jsem v srpnu nakoupila, především o kosmetiku (ale nejen tu). Tentokrát jsem na své poměry kosmetiky nakupovala celkem dost, jindy se snažím naupovat jen to, co mi došlo a málokdy si dělám radost, protože mi to pak doma překypuje produkty ,,pro radost," které kolikrát ani nepoužívám. (Máte to někdo taky tak?:D)

První nákup v tomto měsíci byl v DM, kde jsem si udělala po dlouhé době radost. Od Ziaji jsem si koupila už druhý okurkový pleťový tonik, který je super a určitě na něj udělám recenzi. Také jsem si poprvé v životě koupila oční krém, také od Ziaji, s tím, že s prevencí proti vráskám se musí žačít co nejdřív! :D 

Dále jsem pořídila antiperspirant od Rexona, který nezanechává fleky na oblečení (což se mi hodí, nesnáším ty bílé šmouhy:D).
Balea má skvělé sprcháče a tady ten z dětské kolekce je naprosto dokonalý a úžasně voní, prostě jsem ho musela mít. 

Kočičákovi jsem objednala pár věcí ze Zoohitu, aby se u nás nenudil. Škrabací vlnku hojně využívá. Pamlsky miluje a pelíšek na zeď nemá doteď přidělaný :D (To ale není moje chyba, nýbrž přítelova).

Take mu přišlo nové škrabadlo, ze kterého jsem byla nadšená a on po pár dnech očuchávání a testování taky. Teď už tam chrní každý den, když přijdu z práce. Na fotce se zdá malé, ale ve skutečnosti má tak 150-160 cm. (Světlá část obložení je místo, na kterém nějakých těch pár let - patnáct minimálně - visel obraz. Ten jsme kvůli kočce sundali a teď máme dvoubarevnou zeď:D).

Konečně jsem dopotřebovala čistící gely, a tak jsem koupila gel od vychvalované řady Garnier BIO, abych mohla posoudit, jestli je opravdu tak skvělý. Zatím můžu říct, že odličuje dobře. A naprosto krásně voní. Jo, a to balení vypadá prostě úžasně.

V DM jsem takes pořídila krém od Balea, předtím jsem měla s babuckým máslem, který nádherně voněl. Tento je vanilkový a voní snad ještě lépe. Hezky se roztírá a vstřebává, já ho používám i na masírování a ve větší vrstvě krásně klouže a vydrží dlouho, takže na masáže fakt super. 
Od L'ORÉAL jsem si pořídila Pure clay masku, konkrétně zelenou čistící a detoxikující. S modrou maskou od stejné značky mám skvělé zkušenosti, stejně tak i s černou. O zelené a modré chystám recenzi. 
A nakonec dva srpnoví oblíbenci. Orofluido jsem vám ukazovala v červencovém nákupu, tato maska od Revlon nejenže nádherně voní, ale díky ní jsem přes léto neměla vysušené a zničené vlasy. I na tuto masku mám v plánu recenzi. 
Sun sprej od Wella Professionals byl další skvělý letní pomocník. Chrání vlasy před UV zářením, před vysušením a před ztrátou lesku či barvy.A fungoval opravdu skvěle, pokaždé, když jsem šla ven, jsem ho preventivně šplíchla do vlasů a ten rozdíl byl poznat.

Co jste si v srpnu pořídili a nebo oblíbili vy? Zkoušeli jste některý z mnou zmíněných produktů? 

33 komentářů:

  1. Od Ziajy čekám na krém na ruce, tak jsem zvedava. :) To škrábadlo je super! Jinak já si pořídila boty, potřebovala jsem nové tenisky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krém na ruce jsem od nich neměla, ale prý jsou dobré:) Taky plánuji, že nějaký zkusím.

      Vymazat
  2. Nic z tvých nákupů vyzkoušené nemám. Co jsem koupila v srpnu si už dávno nepamatuji, ale nejspíš toho moc nebylo, protože jsem byla skoro dva týdny doma na neschopence. Ale včera jsem si v Rossmannovi pořídila novou řasenku, konturku na rty a stíny - věci, které mi brzo dojdou... Taky se snažím nenakupovat moc do zásoby - i když v létě jsem to porušila a koupila si 3 kondicionéry na vlasy (akce 2+1 zdarma ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je zas něco jinýho, když je to takhle pěkně v akci, žejo.. :D To bych pak taky pokoupila do zásoby.

      Vymazat
  3. Super nákupy, ani jeden produkt jsem nezkoušela, ale Ziaju z této řady krém používá babička a moc si ho chválí :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krém mám taky v plánu vyzkoušet, prý je fakt dobrý:)

      Vymazat
  4. Já si pořídila docela dost dekorativky, takže teď se musím krotit :-) Ziaja je skvělá, mám ráda hlavně řadu Cupuacu a s kakaem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se právě krotím už před nakupováním, jinak by to dopadlo zle. Občas potřebuju nutně půlku drogerie :D

      Vymazat
  5. Hi I'm Chantal, what an interesting blog!
    Even I had a blog some time ago, so for various reasons I had to close it, but now I want to get back in the game and I started a new blog. There is still not much. I follow you with great pleasure! If you like, come and see me, I'd be really happy. I wait for you, a hug Chantal!

    www.chan-fol.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ten okurkový tonic...ten si musím pořídit, protože ho chválí úplně všichni :) a souhlasím s tím gelem od Garnier. Viděla jsem dost slečen, kterým nesedl, ale já jsem nad míru spokojena :) hezké nákupy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho zkus, na osvěžení pleti po odlíčení je skvělý:) A přijde mi, že trošku pomáhá proti pnutí:)

      Vymazat
  7. Já jsem si udělala radost za brigádu a koupila jsem si nový foťáček na cestování :) Pak jen pár drobností v knihupectví a hrabáku :) Na kosmetiku od ziaji jsem koukala, ale ještě jsem ji nikdy nevyzkoušela :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Přesně tuhle Rexonu taky používám a jsem s ní maximálně spokojená! :) I všechny ostatní produkty vypadají skvěle!

    OdpovědětVymazat
  9. Ten čistiaci gél som mala, má veľmi príjemnú vôňu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Supr tipy na produkty :) jinak ten garnier gel jsem měla a voněl krásně, ale přijde mi že na akné mi kdovíjak nepomáhal :)
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  11. Čistící gel od Garnier používám i já, dokonce už mám druhé balení :D Je vážně super :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  12. Ziaja je super značka, mam od nich dva krémy a vodičku na pleť a super. Dobře mi sedí. Ten Garnier gel se mi kvůli obalu taky hrozně líbí, možná do něj taky půjdu. Odlíčí i řasenku a linky, nevíš?

    Jinak čiči určitě investice hodně oceňuje❤.

    Verča ze Ztracena v Praze I Čas utíká rychleji, když pracuješ... I MŮJ ŽIVOT

    OdpovědětVymazat
  13. joo, mám to úplně stejně!! :D a se vším :D takže doma milion zbytečných věcí :D
    a mně nejvíc zaujal ten gel od garnier, už jenom kvůli tý struktuře a barvě a taky protože jsem ho nikdy neviděla :DD
    a to škrabadlo, já nevím proč, nikdy jsem neměla číču a ty škrabadla mě hrozně fascinovaly :DDD
    a těším se na tu recenzi od revlonu!

    OdpovědětVymazat
  14. Už dlhšie som chcela vyskúšať Ziaju, ale zatiaľ som sa k tomu nedostala ... každopádne, nejaké tonikum potrebujem, takže ďakujem za tip a budem sa tešiť na recenziu

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojky,
    nevím, jestli jsi už četla článek u mě na blogu, kde jsem psala o obřích nákupech v Rossmannu, ale je to na blogu:-) Kromě toho jsem utrácela i jinde, takže příští týden vyjde pěkně nadupaný článek:-) Ta škrábací vlna mě zaujala, možná ji koupím šelmám:-D
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Značka Ziaja je moc super, měla jsem krém na ruce a byla jsem z něj nadšená. Nádherně voněl ale byl i hrozně moc příjemný na rukách. 😊 Škrabadlo pro kočičáka je super, je větší než já. 😀🤭

    Michaela Cheetah

    OdpovědětVymazat
  17. Oční krémy od Ziajy používám už asi dva roky, ale tenhle kozí jsem ještě neměla :)
    A taky jsem asi před týdnem objednávala kočičí škrabadlo a jsem ráda, že má u náš taky úspěch. Není to levná sranda, takže o to víc jsem ráda, že to nebyla zbytečná koupě :D

    OdpovědětVymazat
  18. Aj napriek tomu, že som myslím ešte nevyskúšala žiadny z týchto produktov, Balea sprchové gély a ich vôňa sú jednoducho najmilovanejšie a na masku od L´Oréal mám zálusk už veeľmi dlho, no nejako som sa ešte neodhodlala pre kúpu :D

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  19. Nákupy jako u nás, půlka pro mne a druhá půlka pro morčátka :D

    OdpovědětVymazat
  20. Kočička je šťastná za škrábadlo! Jinak jsem zvědavá, co řekneš na ten gel od Garnieru. Taky ho chci vyzkoušet, když o něm všichni tak básní.
    Já miluju Fresh start gely od Himalya. Stojí do stovky, krásně voní a jsou skvělé.

    OdpovědětVymazat
  21. tak tie mačičky si majú super u Vás. My máme škrečka a zajačika. A tie zjaja veci sú super. ja si ich musím objednávať z netu lebo normálne ich u nás nekúpiš

    ZABUDNUTÉ DETSTVO

    OdpovědětVymazat
  22. Já nakupuji převážně věci, které potřebuji, ale i věci "pro radost", ovšem využívám vždycky všechno. :D Mám ráda, když mám na výběr. :D
    Jinak Ziaju mám ráda. :))

    OdpovědětVymazat
  23. Ziaja a Balea :-), asi nejlepší kombo, co znám!
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Jů, tyhle úlovky vapadají moc slibně! Ziaja mám moc ráda, dlouho jsem teda už nic nového nezkoušela, tak mě to avnadilo. :D :-) Btw. taky bych moc jednou chtěla kočku! :)
    Lola-J.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Jee, Ziaja, tu mám taky ráda! :) A ten šampon od Baley je roztomilý.

    OdpovědětVymazat
  26. ahoj přátelé, chci jen využít této příležitosti a poděkovat tomuto skvělému půjčovateli, panu Ben leemu, který mi pomohl s půjčkou, velmi jsem potřeboval 7 000 000,00 USD, takže jsem byl představen panu Benovi Leeovi, půjčujícímu důstojníkovi, takže jsem kontaktoval jeho e -mail a já dostal částku půjčky 7 000 000,00 USD, poradím každému, kdo potřebuje půjčku, kontaktovat e-mail: 247officedept@gmail.com nebo můžete svůj WhatsApp získat prostřednictvím +1-989-394-3740.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...