pondělí 16. září 2019

||DENÍK JÍDLA|| ČERVENEC 2019

V rámci možností krásné pondělí. Já mám konečně volno, takže si pondělek celkem užívám a konečně jsem se dostala k vydání článku jídel za červenec (a je září - fakt dobrá práce, Vanesso). 
1. července a avotoustíky. To u mě tedy moc neuvidíte, i když je to fotogenické jídlo, tak není přiliš zdravé, v jednom jídle do sebe nacpete tolik tuků, no br :D (Nee, tuky mi neva, ale tady je to poměrně nevyvážené, řekla a dala si čipsu:D)

2. července a zdravá snídaně. Jen si to zapamatujte. Další měsíc jich moc neuvidíte.

Stejný den, večeře. Moje (naše) oblíbené tortily s kuřecím, zeleninou a omáčkou.  

7. července. Mamka přijela a vařila. No nevím, asi tu žemlovku prostě moc nemusím (nebo ji mamka neumí, protože takovou jablíčkovou se skořicí bych si dala:D)


9. července, taková strašně zdravá snídaně. Párky jím tak dvakrát do roka, tak jsem vám to zdokumentovala, žejo.

#jsempekla // Krůtí zadek (:D) s pečenou zeleninou a bramborami. To bylo mňam <3 9. července

11. července a ovesná kaše s tunou arašídového másla :D Co jsem to psala o těch tucích? :D

A ještě 11. července. Tohle jídlo už u mě na blogu určitě znáte. Joo, to miluju. 

12. července jsme spali u přítelovy ségry, takže jsme si objednali jídlo. K nám nedovážejí domů nic, tak jsem si ten kebab vážně užila.. :D

Subway následujícího dne (13.) Ono to tedy není vidět, ale byl s falafelem, cheddarem, zeleninou a chilli papričkami - tak ho miluju. Mňam. Jak na to koukám, tak bych zase zašla :D

15. července. Obvyklá bagetosnídaně.

15. července mě přítel na oběd vyvenčil. Máte rádi svíčkovou? On ji nesnáší. Neznám jinýho chlapa, co by nesnášel svíčkovou :D

Randíčko 16. července s kamarádkou <3

18. července zase bagetosnídaně :D

19. července druhá večeře. Sýrovej popcorn a láska mého života, jistý J.P. Chenet. (Zním jako alkoholik, ale konkrétně tohle víno je top! A není drahý - studenti pochopí).

20. července jsme spali opět u švagrové, takže donáška byla jasná :D

24. července, byl u nás brácha, takže snídaně pro tři. Taky milujete tvarohovou pomazánku? Já moc.

25: července vařila mamča. 

26. července jsme byli na jídle s přítelem, mamkou a bráchou. Druhý chod jsem nevyfotila, ale byl to řízek se salátem.

27. července jsme byli zkusit chytat ryby (jednu jsem chytla a měla jsem faakt radost, ale pak to převážila lítost vůči chudáčkovi rybě). Přítel si dal smaženou rybu, já hranolky :D

29. července jsme s mamkou dělaly ovocné knedlíky - ty k létu přece neodmyslitelně patří, že.. Mňam.

Domácí smažený hermelín obalovaný v domácím těstíčku. Také 29. července.

30. července jsem dělala vepřové plátky s rozmarýnovou bramborovou kaší. 

A poslední zdokumentované jídlo července - 31. Pytlíčková rajská, kterou prostě zbožňuju a těstoviny s pestem. 

Které jídlo se vám líbilo nejvíc?

17 komentářů:

  1. Já když bych vynechala maso, tak by se mi líbilo všechno jídlo :)) Ale největší chuť jsem dostala na tortilu (kterou jsem si dělala k obědu včera, je to teď taková moje menší závislost :D)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Ten najchutnejší článok aký som v poslednej dobe videla! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky,
    asi jsem ten článek neměla číst takto před spaním, mám strašnou chuť na pizzu, ale obrovskou!!! Já si ji asi zítra budu muset taky objednat:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě že mám po snídani :D číst takové články, když má člověk hlad, to je hrozné :D

    OdpovědětVymazat
  5. Bagetosnídaně! Strašně mě pobavily komentáře s tím tukem :D :D S létě jsem ten režim také měla hodně volný, to k tomu užívání si asi prostě patří :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Až se mi sbíhají sliny! 😂 Tolik dobrého jídla, hlavně tortilly jsem si dlouho nedělala. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tortily s kuřecím milujeme! Všechno vypadá ale skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Aaa, to mi nepovídej :D Znám to moc dobře, jindy jím fakt zdravě, ale poslední dobou jsem měla několikrát takovou "odbočku" do těch těžších a tučnějších jídel. Ale už se zase vracím zpátky. :D Každopádně všechno to vypadá lahodně, děkuji za večerní inspiraci hahahha!

    Lola-J.cz

    OdpovědětVymazat
  9. No, koukám moc hezký, asi jako u mě :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Upřímně ten článek trochu sral, mam teď chuť na kebab, popcorn, vajíčka, svíčkovou... Moc díky🤣!

    Verča ze Ztracena v Praze I Zajímavosti za léto 2019 I OBLÍBENCI

    OdpovědětVymazat
  11. Udělala jsi mi chuť snad na všechno, co jde :D zrovna hned na ty prvno avo tousty a nebo na tortilu :D

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
  12. Avotousty naprosto miluju, je to má nejoblíbenější snídaně! :) Jinak díky za inspiraci, všechna jídla vypadají skvěle! :))

    OdpovědětVymazat
  13. Všetko vyzerá úžasne! ;) Dokonca mám chuť zjesť notebook keď sa na to tak pozerám! :DD Veľmi by som si teraz dala paradajkovo mozzarelový šalát a bagetku. :3 Ďakujem za inšpirácie. ♥

    Prajem ti pekný deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  14. ahoj přátelé, chci jen využít této příležitosti a poděkovat tomuto skvělému půjčovateli, panu Ben leemu, který mi pomohl s půjčkou, velmi jsem potřeboval 7 000 000,00 USD, takže jsem byl představen panu Benovi Leeovi, půjčujícímu důstojníkovi, takže jsem kontaktoval jeho e -mail a já dostal částku půjčky 7 000 000,00 USD, poradím každému, kdo potřebuje půjčku, kontaktovat e-mail: 247officedept@gmail.com nebo můžete svůj WhatsApp získat prostřednictvím +1-989-394-3740.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...