neděle 8. září 2019

||POVÍDÁNÍ|| NOVINKY I.

Všechny zdravím a přeji hezkou neděli.
Zase jsem se tu delší dobu neukázala, a říkala jsem si, že bych se s vámi mohla podělit o důvody, a tak dnes vydávám trošku jiný článek, než jste na mém blogu asi zvyklí a než jsem zvyklá já sama psát. Ale chtěla jsem se o tom všem nějakým způsobem vykecat, a tohle mi přijde jako dobrá varianta.

Po hodně dlouhé době jsem si zase zdobila Doller a až teď, v září, jsem si konečně dodělala srpen. A rovnou i to září:D Můj kreslířský um sice není dokonalý, ale z tohohle zdobení mám radost.


PRÁCE
Taková první úplně nová kapitola mého života, kdy jsem začala doopravdy pracovat a ačkoliv to není vyloženě zábava, tak musím říct, že jsem spokojená (ťukťukťuk) a celkem mě to i baví :D Jen jsou dny, jako třeba tento víkend, kdy bych radši zůstala doma a nikam nemusela, protože je takové to počasí, kdy by člověk chtěl zůstat v posteli :D
Ale je to vážně fajn pocit, vydělat si vlastní peníze a mít nějakou tu finanční jistotu. 


MATURITA
Tohle je pro mě ta smutnější část.. Na jaře tohoto roku jsem měla maturovat, ale bohužel jsem nebyla klasifikovaná z výtvarky (a ačkoliv to zní jako hloupá výmluva, tak to byla z velké části naprostá chyba vedení). Ve zkratce jsme měli mít absolventskou výstavu (umělecké gymnázium) a ten den ráno byla klasifikační porada, kde se pan ředitel rozhodl (evidentně měl věšteckou kouli), že já jsem úkol na výstavu nesplnila, a tak nemůžu být klasifikovaná. Ani mi to nikdo neoznámil, zjistila jsem to sama až když jsme po poradě hledali svoje jména na maturitním rozvrhu a moje jméno tam nebylo. Stejně dopadla ještě jedna spolužačka z dost podobného důvodu.
No, nevadí. Co se dalo dělat, s vedením nebyla řeč, a tak jsem zkrátka maturovala tento pátek. Didaktické testy mám už také za sebou, a podle zveřejněných výsledků jsem s hezkými procenty prošla. Ústní jsem zvládla také, bohužel až na mnou proklínanou němčinu. Z té jsem si vytáhla poslední, pro mě asi nejhorší, otázku, a u zkoušení jsem se sekla po osmi minutách natolik, že mě bohužel nepustili dál. Takže ještě pořád nemůžu říct, že bych byla konečně úspěšně odmaturovaná a musím si počkat na jaro. Ale i tak jsem hned v pátek zapila aspoň ty ostatní předměty! :D

ŽIVOT S KOČKOU
Říkala jsem si, že tohle téma bych mohla za nějakou dobu pojmout trošku vtipně a napsat vám nějaký ten článek o soužití s Batmanem. Zatím se snažíme sžít (hlavně přítel, který měl u rodičů psa, a tak je zvyklý na trošku jinou výchovu zvířat :D). Zjistila jsem, že kočky jsou opravdu hooodně svérázné osobnosti, a že je pravda, že mají své otroky povětšinou u zadku. I v tom našem miminu vidím takové záblesky kočičí osobnosti. Třeba když skočí na stůl a začne dojíždět zbytky nebo si na zemi hraje s kouskem rajčete, co mi ukrdl z talíře. A pak zdrhá, když dostane vynadáno. Nebo když mi dodrápe ruku, protože ty hodinky by chtěl pro sebe.
Každopádně (a možná je to tím, že je to ještě mimino, ale doufám, že ne!) mi přijde, že náš Batman podědil i něco ze psa. A nebo mě miluje :D Většinu času za mnou všude běhá a běda, abych si bez něj sama odskočila na WC nebo se šla namalovat bez doprovodu. Vždycky musí být u toho. Jakmile si lehnu do postele, sáčkuje se co nejblíž ke mně a vrní, chodí mi přes klávesnici počítače, lehá na učebnice (při přípravě na maturitu byl opravdu náležitý pomocník) a pak se někde po delší době, kdy mi přetékají nervy, vrtne a vrní mi do ucha. Ťunťa. Jakmile jdu na křeslo, hned ho mám za zadkem a pak mě vytlačuje. Asistuje u všeho - ale nejraději u jídla :D
Přednášky o biologii člověka ho moc bavily
Na selfíčka moc není :D
BLOG
Blogování mě baví, ale poslední dobou bylo vše tak hektické, že jsem kolikrát neměla energii ještě na to psát články a procházet blogy, které ráda sleduji. 
A jaké jsou mé plány s blogem teď? Nechci nic slibovat, ale ráda bych vydávala články třikrát týdně (jenže známe mě, že:D). Nejvíc se chci samozřejmě věnovat kosmetice a módě, protože těmto tématům se blog věnuje od začátku. Kosmetika je moje velká vášeň a ráda bych, aby byly moje kosmetické články a recenze užitečné i pro mé čtenáře. Chybět nebdou ani recepty a deníky jídla.
Ráda bych zapojila i občasné kecací články (například ty s doporučeními na seriály, filmy, ale i občasné kecání ze života, novinky apod.) a samozřejmě i recenze knih, protože se díky ukončení povinné četby konečně mohu zase pustit do knih, které mě baví. :D 
Chtěla bych se s vámi podělit už teď o pár článků, které plánuji -
  • Chystám pár outfitů, konkrétně s šaty z Ali a také s overalem ze sekáče, který jsem vám ukazovala před dlouhou dobou 
  • Článek se třemi rychlými recepty pro lenochy, jako jsem já :D
  • Pár kosmetických novinek za srpen 
Tímto bych to asi pro dnešek ukončila a doufám, že vás tento článek neunudil.. 

Dejte vědět, na který z článků se těšíte! 

10 komentářů:

  1. Ach chápem toto obdobie, hoci maturujem asi až za 3 roky ale viem si predstaviť ten stres. Inak Batman je rozkošný. :3 :D Kedysi som mala tiež čierneho kocúrika menom Mišo ale bohužiaľ sa mi niekde zatúlal a už sa nevrátil. :/ Teším sa na tvoje ďalšie články! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, stres je to strašný, hlavně jsem měla den před ústními pocit, že vlastně nic nevím :D Děkuji, je to zlato:)

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že jsi s prací spokojená, tak to má být! :))
    A na nové články se moc těším!

    OdpovědětVymazat
  3. maturitu dorobíš, neboj nič, a k tej práci gratulujem :) teším sa na ďalšie články

    OdpovědětVymazat
  4. Jee a kdepak pracuješ?:)) S maturitou si nic nedělej, však ono to nikam neuteče a na tu angličtinu na jaře se připravíš a už to bude v pohodě:)) A kočička fakt pobavila :D <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No hele, dělám v Lidlu :D Ale je tam super kolektiv, vedení a jsem fakt spoko:) Angličtinu jsem dala, to němčinu nee:D A děkuji:)

      Vymazat
  5. Tak já se samozřejmě nejvíce těším na receptové články! Taky ale uvítám doporučení na ne tolik známé filmy. Z maturity si nic nedělej, ale bylo to od nich fakt hnusný. Na jaře už to určitě dopadne, budu Ti držet palce! ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. vau, kreslení ti jde krásně! taky bych to chtěla umět :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...