úterý 18. prosince 2018

||NÁKUP|| PRO-VLASY

Konečně mi přišel balíček ze stránky pro-vlasy, který jsem si před dvěma týdny objednala a strašně jsem se na něj těšila, ale kvůli zpoždění uloženky jsem na něj bohužel musela čekat a tím pádem vyšel bohužel článek až teď. S touhle stránkou mám však již z dřívějška dobré zkušenosti. Co jsem pořídila se dočtete v tomto článku. 
Nákup z pro-vlasy


TIGI Bed Head Urban Antidotes Recovery Tweens šampon + kondicionér
Tigi BED HEAD
Cena: 379 Kč za balení 2x750 ml
Tyto přípravky jsou určené pro velmi poškozené vlasy.
Já kdysi mívala vlasy krásné, ale po několikanásobném odbarvování henny se mi dost vysušily a nyní je mám strašně suché a lámavé, konečky se mi dost třepí.
Výrobce píše tohle: ,,TIGI Bed Head protilék pro velmi suché a poškozené vlasy. Tento šampon je obohacen o turbo hydratační molekuly, které  dodávají jemnost a lesk a špatné dny vašich vlasů se stanou minulostí.  Napomáhá uchovávat barvu a chrání před nepříznivými vlivy životního prostředí."
Jsem dost zvědavá, jak na tom šampon a kondicioner budou, určitě pak napíšu recenzi.

Gestil Wonder Crema Ristrutturante maska 
Gestil Wonder
Cena: 199 Kč za balení 500 ml
Gestil Wonder si chválí strašná spousta žen, a tak jsem se rozhodla, že ho konečně vyzkouším.
Výrobce slibuje tohle: ,,Jedinečná a dlouhodobě oblíbená vlasová maska Wonder se doporučuje díky svému výjímečnému složení na vlasy s poškozeným vláknem, na vlasy zničené nebo narušené vlivem trvalé, barvení, melírování, smogu a vlasy jemné se sklonem k padání. Regenerační krém s výtažkem z míšní tekutiny býka a s výtažkem z bambusu dodává vlasu velký lesk, hebkost a hydrataci. Vlasy jsou po jeho použití dobře rozčesatelné, jsou krásně zregenerované, lesklé a plné síly."
Jsem na tuhle masku strašně zvědavá, zda je opravdu tak zázračná (nebo zda bude srovnatelná třeba s  mou oblíbenou Banana hair food) a samozřejmě určitě výsledky poreferuji.

Wella System Professional Luxe oil 
Luxe oil od Wella Professionals
Cena: 359 Kč za 100 ml
Tento olej do vlasů jsem již měla tu čest párkrát vyzkoušet a je naprosto úžasný, krásně voní a vlasy uhladí, dodá jim lesk a hezky opraví zničené konce a suché cancoury. Proto není divu, že jsem zatoužila ho mít i doma a po roce toužení jsem si ho konečně opravdu pořídila.
Popis produktu: ,,Luxusní rekonstruktivní elixír s arganovým, jojobovým a mandlovým olejem, který okamžitě transformuje texturu vlasů. Vstřebává se v několika vteřinách a zjemňuje vlasy, aniž by je zatěžoval. Vaše vlasy budou 10x více hebké a získají 3x více keratinové ochrany. Malé molekuly výživné receptury pronikají přímo do vlasového vlákna, uzamykají vlhkost uvnitř a posilují keratinovou vazbu. Vlas je méně porézní, zůstává dobře hydratovaný a je okamžitě posílen zevnitř."
I na tento olej samozřejmě přibude recenze.

Revlon Uniq One neoplachovací maska 
REVLON Uniq one
Cena 169 Kč za 150 ml
Na tento přípravek jsem narazila, když jsem hledala recenze na nějaké super přípravky na zničené vlasy, abych jim dopřála co nejlepší péči. Podle recenzí na Heuréka je tato maska zázrak. Má dvě použití - na mokré vlasy (zvýší lesk, jsou hedvábné, jemné) a na suché vlasy (oživuje, dodá lesk). Měla by i zacelovat nehezké konečky.
Popis výrobce: ,,Speciální regenerační kúra Uniq One Care intenzivně regeneruje a obnovuje vaše vlasy! Jedinečné složené kúry efektivně ochraňuje barvu vlasů a zanechává je hladké a oslnivě lesklé. Kúra dodává vlasům objem a zároveň jim poskytuje termo ochranu před horkým vzduchem. Zaceluje roztřepené konečku a provoní vaše vlasy okouzlující vůní kokosu a vanilky! Po použití kúry Uniq One Care se vlasy snadno rozčesávají a upravují."
Jsem upřímně dost zvědavá, jestli je tato maska takový zázrak. Můžete se těšit i na její recenzi.

Dtangler Band Set Winter Love
Dtangler gumičky
Cena 69 Kč za 5 gumiček
Normálně používám gumičky od Invisibobble, látkové gumičky nepoužívám už několik let. Ale tyhle jsem prostě musela mít! Jsou krásný, roztomilý a prostě super.
Popis těchto gumiček je následovný: ,,Tento set několika barevných gumiček skvěle podtrhne Vaši image. Vytvoříte s nimi trendy účes nebo je můžete použít jako neobvyklý stylový náramek. Gumičky jsou pružné, elastické a zároveň měkké. Určitě Vás osloví i jednoduchá a intuitivní manipulace. Na rozdíl od běžně používaných gumiček do vlasů Dtangler Band vlasy netahá a neláme. Mimořádnost a stálost účesu je zajištěna právě kvalitou provedení, kterou oceníte i v extrémních podmínkách jako je vítr nebo extrémní zátěž při cvičení či tanci."
Podle popisu zní prostě jako zázrak, což mě zaujalo a jsem dost zvědavá, jestli opravdu vlasy nelámou a neničí. Také by mě zajímalo, co vše vydrží. Ještě se tu o nich na blogu určitě zmíním.

Allnature Chlorella BIO
Chlorella
Cena 229 Kč za 450 tablet
I tohle stojí za zmíňku, ačkoliv to není kosmetika. Chlorella je sladkovodní řasa, která je zdrojem bílkovin, chlorofylu, vlákniny, vitamínů B, C a E a spousty minerálů.
Chlorella má take dobrý účinek na vlasy, z tohoto důvodu jsem ji také objednala.
Popis eshopu: Allnature Chlorella tablety BIO obsahují celou řadu vitaminů, minerálů, enzymů, chlorofyl a další antioxidanty, které působí pozitivně nejen na organismus, ale i na dobrý stav vlasů. Křemík napomáhá hydrataci vlasů a zabraňuje jejich padání, kyselina listová společně s dalšími vitamíny skupiny B podporuje jejich růst, udržuje vlasy zdravé a zabraňuje ztrátě jejich barvy a vitamín A posiluje pokožku hlavy a vlasové kořínky. Tyto tablety přinášejí rychlý a snadný způsob, jak vlasům dodat neuvěřitelné množství živin a přitom je zbavit volných radikálů přírodní cestou. Vaše vlasy budou již po krátké době lesklé, hebké, vitální a viditelně ozdravené.
S tabletami mám lepší zkušenost než s práškem, protože člověk tak dlouho necítí chuť řasy (mně se z ní dělalo trochu šoufl, když jsem ji pila:D na druhou stranu do smoothie mi nevadila). Určitě ji mohu doporučit.
Máte zkušenost s tímto e-shopem? Chtěli byste recenzi na zmíněné produkty? Na kterou recenzi se těšíte nejvíc?

12 komentářů:

  1. O těchto produktech jsem neslyšela, určitě dej pak vědět:O Mám taky problém s lámáním a roztřepením konečků:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě dám! Už se na recenzi těším, ale chci tak měsíc počkat, abych mohla účinky opravdu posoudit:) Ty konečky jsou peklo.. :/

      Vymazat
  2. Já se o moje vlasy nejak nestaram a pak to tak dopada, každodenní žehlení a tak.. Uvazuju, ze uz se taky po něčem podivam. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to kdysi neřešila a vlasy měla super (nežehlila jsem), ale jak jsem se odbarvovala, tak bohužel neřešení dělalo ještě větší neplechu a zůstalo jim to doteď :/

      Vymazat
  3. Vypadá to velmi dobře, to bych taky potřebovala. Mám také barvením poškozené vlasy, takže by jim to jen prospělo :D Jsem zvědavá na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já upřímně doufám, že mě tohle konečně zachrání:D

      Vymazat
  4. Ty gumičky jsou cute :-) jinak tuto řadu vůbec neznám, tak ted mám aspon přehled :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou, sice jsem je vůbec nepotřebovala, ale vlastně jsem je hrozně potřebovala :D

      Vymazat
  5. Tuhle modrou řadu Tigi jsem snad ještě ani neviděla, takže k té by mě recenze potěšila nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si na vlasy používám jen šampon, který je ale fakt geniální, a nemyslím si, že by vlasy vypadaly nějak zanedbaně, spíš naopak. Tedy chtěla bych se podívat ještě po něčem jako právě ta maska, ale tu budu vybírat asi hodně dlouho, nechci skončit s hnusnými vlasy. :D Jinak ty gumičky jsou fakt roztomilé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, někdo má to štěstí a stačí mu základní péče:D)

      Vymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...