pondělí 3. prosince 2018

||RECENZE|| RENOVALITY | HYALURON | ARGAN | OPUNCIE | RENOHAIR

Dnes vám přináším recenzi na rozmáhající se značku Renovality. Tato značka vyrábí 100% přírodní oleje a k tomu pár balzámů a samozřejmě zboží jistě časem přibude. První oleje od Renovality jsem si objednala před asi třemi měsíci s tím, že dám olejům ještě šanci.
Já mám v životě totiž taková období, kdy chci žít v souladu s přírodou, být 100% nature a kdo ví, co ještě, takže myju vlasy nopoo, na obličej používám jen přírodní věci a po dvou měsících se na to vykašlu a pak myju zas šamponem a mažu se krémama z drogerie. Tyhle fáze se u mě za život už několikrát vystřídaly, ačkoliv jestli jsem něčemu věrná, tak je to Havlíkova přírodní apotéka, a to už dva roky. Jejich krém Krásná slečna používám moc ráda, stejně tak i masku Královská snídaně pro pleť. Ale o tom jindy. Pár let zpět jsem zkoušela oleje od Saloos (šípkový, arganový, ylang ylang) a nic moc. Nesedly mi, možná jsem je i špatně aplikovala, protože jsem v té době neměla takový přehled o tom, co a jak. Každopádně jsem se k olejům už vrátit nechtěla.
Jenže pak tohle léto mi přestala v teple sedět Krásná slečna, nevsakovala se, dělala film a já usoudila, že mi zjevně sedí jen na podzim, zimu a jaro. V té době jsem viděla na Instagramu spoustu holek doporučovat kosmetické oleje Renovality.
No a o měsíc a půl později jsem je už měla doma taky. Pro začátek jsem pořídila hyauloronové sérum, arganový a opunciový olej a Renohair. A v tomto článku se jim podíváme na zoubek. 

Hyaluronové sérum 

Podlé mého názoru je tohle taková nutnost pro všechny, kteří chtějí oleje používat, protože jim dopomáhá hydratovat a slouží jako skvělý podklad.
Složení hyaluronového séra je voda, růžová voda, glycerin, hyaluronová kyselina, Phenoxyethanol a Caprylyl glycol. Velikost balení je 50 ml a na obličej bohatě vystačí jedna pumpička.
Kyselina hyaluronová je prostředek pro regeneraci a ochranu pleti, která se přirozeně nalézá i v tkáních, kde tvoří mezibuněčnou výplň. Také zadržuje vlhkost v pleti. Růžová voda hydratuje a zklidňuje pokožku.
Sérum tedy slibuje hloubkovou hydrataci, regeneraci, zmírnění vrásek a projevů stárnutí a osvěžení pleti. Jak je tomu doopravdy?
Podle několika recenzí, které jsem na stránkách Renovality četla, si ženy tento přípravek vychvalují více než jiná hyaluronová séra, která zkoušely. Sama mohu účinky potvrdit. Sérum hydratuje a pleť vypadá po jeho použití zdravě a "nacucaně". V teplejších měsících, kdy není třeba takové hydratace, se dá použít samotné jako podklad pod makeup. V měsících, kdy je pleť náchylnější k vysušení a vystavená mrazu, je ideální jej použít jako podklad pod kosmetické oleje (skvěle usnadňuje jejich vsáknutí a umocňuje hydrataci), jelikož na vysušenou pleť samo nestačí. Samo sérum se vsakuje během chviličky a nezanechává lepivý či nepříjemný pocit na pokožce. Voní lehoulince po růžích. Konzistence séra je vodová, s lehce gelovitou texturou (prostě tak akorát). Nanášet by se mělo jemným vklepáním do pleti, což doporučuji, opravdu se lépe vpíjí.
Cena séra je 349 Kč za 50 ml, což je opravdu adekvátní a vydrží dlouho.
Plusem je tedy hydratace, podklad pod oleje, neucpávání pórů. Mínusem je ne až tak dobrá samostatná hydratace (ale zase na léto je ideální a lehké i samotné), regenerace a regulace vrásek jsem si také nevšimla.

10/10


Arganový olej 

Arganový olej se jinak také nazývá marocké zlato a je to jeden z nejcennějších a nejdražších olejů světa. Je údajně antioxidační, má protistárnoucí účinky, hydratuje do hloubky, vyhlazuje vrásky, je to silný antioxidant. A tím výčet jeho skvělých vlastností nekončí. Navíc je úžasný na lámavé a suché vlasy, hydratuje a léčí vlasovou pokožku a uhlazuje lámavé konečky. Navíc není mastný a na pleti nezanechává film. Hodí se na sušší, zralou pleť, ale i na akné. 
Jeho cena se odvíjí od jeho složité výroby a pěstování, 100 ml kvalitního nepančovaného arganového oleje seženete za cenu okolo 800 Kč a nahoru. Renovality prodává 100 ml za 269 Kč, což nutí člověka se zamyslet nad tím, jaká může být jeho kvalita. Tento olej by měl lehce vonět po oříšcích, což mi ten od Renovality nevoní, ale údajně záleží na šarži. 
I přes to jsem s ním vcelku spokojená, ačkoliv někteří jeho kvalitu zpochybňují a okolo kvality olejů se vedou celkem velké diskuze.
Pleť celkem obstojně hydratuje, ačkoliv občas na ní zanechá mastný film, což by tedy neměl, jelikož argan je suchý olej. Přijde mi, že se mi díky němu o trochu rychleji hojí stroupky a nedokonalosti na pleti. S hyaluronovým sérem funguje dobře, i když pod makeup mi nesedí, lepší je pro mě spíš na noc nebo na dny, kdy se nemaluji, ačkoliv jeho využití na obličej pro mě není až tak super, moc mi nesedí, každopádně nekvalitní mi rozhodně nepřijde.
Co se vlasů týče, tady je to větší hitparáda. Já mám od hlavy mastící se vlasy, ale délky neuvěřitelně suché a konečky se mi třepí a ulamují někdy i v půlce délky. Arganový olej dávám někdy před mytím do délek, občas přes den, ale hlavně pokaždé po mytí do vlhkých vlasů (vždy oleje používejte jen do vlhkých vlasů a na vlhkou pokožku, jinak vysušují!) a je dobrý, dokáže to třepení a lámání  trochu zredukovat, hydratuje, vlasy jsou po něm uhlazené ale když to s ním přeženu, bohužel vlasy (nečekaně:D) zamastí. Takže holky, na vlasy stojí za zkoušku, pokud máte rádi přírodní věci, na pleť je to takový za mě průměr. A na tělo je fajn na masáže, nožky hydratuje dobře.. :D 

8/10 na vlasy 7/10 na pleť 


Opunciový olej 

Opunciový, neboli také kaktusový olej, je vůbec nejluxusnější a nejdražší olej na světě. Získává se z opuncie. Je výborný ve vyhlazování vrásek, zvlášť těch mimických, díky čemuž je nazýván s nadsázkou také přírodním botoxem, jelikož podporuje tvorbu kolagenu v pokožce. Hydratuje a působí protizánětlivě. 
10 ml tohoto oleje stojí okolo 590 Kč, 50 ml stojí cca 2 950 Kč a 100 ml by tedy stálo 5900 Kč. Cena se odvíjí od náročné výroby, kdy pro získání litru tohoto oleje je třeba zpracovat skoro 1400 kg plodů, které se z opuncie musí sklízet ručně. 
Oproti tomu Renovality nabízí tento olej v 50 ml balení za 890 Kč, což opět nutí k zamyšlení, zda tu není nějaký háček. 
Tento olej používám s arganem na střídačku a musím říct, že mi sedí mnohem víc, přijde mi sušší. 
Na pleti nedělá takový film. Po předchozím použítí hyaluronového séra se krásně vsákne do pěti minut, pleť je po něm úžasně hladká, vypadá vyživeně. Nedráždí ani v okolí očí, na které se dokonce doporučuje, protože trošku pomáhá na mimické vrásky (ale zmizík to bohužel není). Super je na noc ve větší vstrvě. Teď, když je zima, na něj ještě občas používám Krásnou slečnu a musím říct, že je to opravdu fajn kombinace a nedělají se mi poté tolik šupinky. Za mě je tento olej opravdu kvalitní a na zralou pleť musí být skvělý.

8/10


Renohair  olej

Renohair je, jak název napovídá, olej na vlasy. Skládá se z dýňového, serenového, ricinového, levandulového, cedrového a rozmarýnového oleje. Voní úžasně a jeho barva je zelenohnědá, ovlivněná přítomností dýňového oleje. Doporučuje se vyzkoušet jeho snášenlivost na například předloktí. 
Má antimikrobiální a antioxidační vlastnosti a jeho masírováním stimulujete vlasové cibulky, což pozitivně ovlivňuje sílu vlasů. Slibuje zlepšení stavu pokožky. Změny by měly nastat již po prvním měsíci.
Osobně tento olej používám už dva měsíce, lehce nepravidelně - ze začátku (první měsíc) pře každým mytím, takže obden, nyní už tak každé druhé mytí. Smíchávám ho v misce ještě s pár kapkami arganu a ricinového oleje od Saloos (sice je ve složení také riciňák, ale chci ho víc:D), nanáším na navlhčenou pokožku, pak ho vmasíruji (někdy chviličku, někdy si dám záležet) a vlasy hodím na hoďku až tři do culíku. Pak umyji. 
Musím říct, že mi opravdu pomohl. V září mi hodně začaly vypadávat vlasy, při umývání jsem jich vytáhla vždy hrst a byla jsem docela zoufalá. Po cca tom měsíci používání jsem si najednou všimla, že mi jich vypadává už jen zlomek toho, co předtím. Zdá se, že olej a jeho vmasírování opravdu pomohli (samozřejmě jsem začala řešit i příčinu zevnitř a brala vitamín D, který mi v té době výrazně chyběl). Navíc, jak jsem již zmínila, fakt krásně voní a je to taková součást relaxační chvilky. 
100 ml pořídíte za 349 Kč. Na stránkách Renovality uvádí, že vydrží tři měsíce, já ho používám teď třetím měsícem a ještě v lahvičce něco je. 
No, co se tedy účinku týče, je voňavý a funguje dobře, ale je těžké říct, zda nepomáhá hlavně ta stimulace vlasové pokožky masírováním - myslím, že je to tak půl na půl, silice jistě k prokrvení napomáhají.

9/10


Suma sumárum, tyhle oleje bych doporučila, hlavně tedy těm, kdo se vydávají cestou přírodní. Já, ačkoliv jsem tak půl na půl, jsem s oleji spokojená a hodlám vyzkoušet i další. Na svém wishlistu mám i okurkový, moringový, hořčíkový a šípkový, ale člověk nemůže mít přece všechno. Nebo alespoň ne hned :D Každopádně se k Renovality určitě vrátím.
Ještě taková poznámka - malou nevýhodu vidím u lahviček Renovality, tedy z pohledu spotřebitele -  nejsou průhledné, tudíž nevidíte, kolik přípravku ještě zbývá. Na druhou stranu to má podstatný důvod - fialové sklo prodlužuje trvanlivost výrobků, což je super, takže oželím, že nevím, jak dlouho tu se mnou ještě budou. Více informací o lahvičkách se dočtete na stránce Renovality. A ZDE koupíte všechny zmíněné produkty.

Zkoušely jste někdy Renovality nebo jiné oleje? Vyhovují Vám? Jaké máte nejraději?

7 komentářů:

  1. Už minimálně od léta se oleje od Renovality chystám vyzkoušet! :) Všude na ně čtu jenom samou chválu. Já používám zatím pouze čistý arganový olej, který jsem si koupila v Tunisku a ricinový na obočí a řasy z lékárny :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je vyzkoušej, teď zase rozšířili nabídku a fakt jsou super:)

      Vymazat
  2. Vůbec značku neznám, ale hodně mě láká, že jde o čisté, přírodní produkty! Asi je vyzkouším! Děkuji za tip a přeji krásný advent!:-)

    Hlava v knihách

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně to se mi na Renovality také líbí, proč si patlat na obličej další chemii, když už člověk třeba používá makeup a tak.. Navíc když je to ještě k tomu rodinná a česká firma, tak jsem ráda, že je můžu podpořit:)
      Také krásný advent :)

      Vymazat
  3. Poslední dobou hodně vyhledávám 100% přírodní značky kosmetiky, protože si začínám uvědomovat, že na svou pleť nechci prostě dávat takovou hromadu chemie! :) Moc se mi tahle značka líbí a oleje jsem taky začala nedávno používat, takže díky za tip :) Až dodělám své oleje, co jsem si koupila, kouknu po téhle značce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně souhlasím:) Já tedy používám BB krém, který v sobě tu chemii má, ale o to víc dbám na to, aby to byla jediná chemie, co na obličej dám. Veškerá další péče je přírodní a moc mi to vyhovuje:)

      Vymazat
  4. Mám zálusk na některé olejíčky. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...