čtvrtek 21. února 2019

||NÁKUP|| SEONDHAND I.

Poprvé v životě se mi tento týden podařily ulovit v sekáči fakt hezké věci (nutno dodat, že tam pracuje ségra přítele a ty hezké věci mi našla v novém zboží a schovala, jinak bych měla asi smůlu:D).
Každopádně nakupování v sekáči je fakt sranda, kolik pokladů tam člověk může najít. Sem tam v sekáči jen tak prohrabávám stojany a opravdu mívají i krásné kousky. 
Ale teď už k nákupu:D
Taková první blbůstka, tričko, které budu nosit asi spíš na doma, ale je úplně super a strašně se mi líbí, protože je "měňací" a když pohladím flitry na druhou stranu, tak udělá toto:

Tohle je prostě boží :D Jsem z toho nadšená jako malý děcko:D

Tahle podprsenka byla úplně nová, ještě s cedulkou, takže jsem ji tam nemohla nechat:D Navíc mám moc ráda bralletky, jsou pohodlné a drží na místě. Dovedu si ji představit klidně k nějakému ležérnějšímu outfitu s šedým svetrem.

K tomuhle overálu jsem byla ze začátku docela skeptická, ale jakmile jsem si ho zkusila a vzala jsem si k němu boty na podpatku, tak jsem věděla, že bude můj:D Vypadá dobře, elegantně a zároveň celkem sexy, takže si ho dovedu představit někde do baru na koktejl nebo klidně do klubu na tancování, ale na běžné nošení asi úplně nebude.

Kraťasy...taková klasika. Mně se fajn kraťasy strašně špatně shání, protože mi jsou většinou hodně volné v pase, ale tyhle jsou mi akorát a vypadají na postavě dobře. 

Bodýčko je pro mě taky taková basic klasika, nosím bodýčka hrozně ráda a hlavně v zimě to je pro mě nutnost, jelikož trpím na problémy se záněty močového měchýře a musím mít záda pořád v teple. Každopádně obyč černé body se mi hodilo a myslím, že ho budu hodně ráda nosit, zvlášť ve dny, kdy se mi nebudou chtít vymýšlet žádné módní kreace:D

A poslední tričko, tento typ triček se mi celkem líbí, ale samozřejmě záleží, s čím se nakombinuje, protože třeba s legínami už by to bylo moc :D Každopádně z něj mám radost, k obyč riflím bude určitě hezké. 

Nakupujete v secondhandech? Který kousek se vám líbí nejvíc?
Měli byste zájem o fotky nějakého outfitu?

21 komentářů:

  1. Super kousky, já moc do sekáčů nechodím, protože tam nikdy nic neobjevím :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsi ulovila fakt moc pěkné kousky!:) Hned bych brala ten overal, to poslední bílé tričko a kratasy džínové:)

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné kousky! :) Más fakt štěstí, že v second handu pracuje sestra přítele :)) Já do sekáčů chodím moc ráda, naposled jsem v nich byla dneska :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Milujem podarené nákupy v second hande! (tajne závidím, už dlhšie sa mi nepodarilo)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě přijde a najdeš něco super! Však tohle je můj pořádný nákup po půl roce, jinak jsem na to měla velkou smůlu :D

      Vymazat
  5. Miluju sekáče, naprosto je fakt zbožňuju. Bohužel mi zavřeli dva moje oblíbený:(. Tak jsem si musela najít jiný, i když ne tak dobrý jako ty původní:(.

    Každopádně máš super kousky. Ta braletka je boží, miluju tyhle podprdy, nosím skoro jenom je. A o fotky outfitu zájem mám. Nejvíc mě zajímá ten overal, takhle na fotce vypadá hrozně divně:D.

    Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to mě mrzí:/ Já právě v Brně neznám žádný dobrý, akorát tento, kde to závisí na tom, co mi ukořistí švagrová, jinak bych tam asi nic moc nenašla:D
      To s tím overalem vím, bohužel se mi ho nedařilo vyfotit líp a nějaký outfitový článěk s overalem určo namyslím:)

      Vymazat
  6. Všechny věci jsou moc pěkné :) nejvíce se mi asi líbí to první tričko :) u nás žádn second-hand není, což je škoda. Někdy tam člověk najde vážně úžasné kousky :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, dost závidím holkám, co takto mají vyhlídnuté sekáče a pravidelně tam nachází super kousky:)

      Vymazat
  7. Pěkné kousky, já už v sekáči dlouho nebyla, nebaví mě to tam přehrabovat a ve výsledku si tam nic nevybrat. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to naprosto chápu, taky mě naštve, když v sekáči ztratím čas a ve finále odejdu s prázdnou:D

      Vymazat
  8. Dokonalé kúsky, ja na sekáče až také šťastie doteraz nemám :D Hlavne to tričko je dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké úlovky :) Nejvíc se mi líbí ta bralettka a to bílé tričko, po obojím bych sáhla i já :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...