neděle 10. února 2019

||SPOTŘEBOVÁNO|| PROSINEC A LEDEN

Krásný den přeji, dneska jsem připravila článek Spotřebovaných produktů a jejich recenzí za měsíce prosinec a leden. Tak na to mrkneme. 
Za ty dva měsíce mi přijde, že toho tedy tolik není, ale to je především proto, že jsem spíš nakupovala  (:D) a zkoušela víc věcí zaráz, než abych primárně spotřebovávala.

Pleťová kosmetika 

Jak je vidět, tak pečující pleťové kosmetiky jsem vlastně spotřebovala..no, nespotřebovala jsem žádnou:D 

Garnier Skin Naturals Moisture + Aqua bomb 

Tahle ta maska je nejlepší platýnková maska, kterou jsem kdy měla možnost vyzkoušet. Kupuji ji pravidělně cca jednou za dva týdny, když se chci odměnit (ale nechtělo se mi schovávat každé balení:D). 
Krásně hydratuje a pleť je po ní "nacucaná". Neucpává póry a nedělá lepkavou pleť. 
Cena se pohybuje okolo 50 Kč.

10/10

La Roche-Posay Effaclar H 

Pro jistotu jsem zkoušela nejdřív jen vzoreček, tento krém je hydratační a zklidňující, určený je pro problematickou pleť se sklony k akné. 
Krém mi přišel opravdu fajn, hezky hydratoval, nijak nedráždil. Přišel mi ale trochu mastnější a tím pádem ne úplně vhodný pod makeup. 
40 ml vyjde na 350 Kč

9/10

La Roche-Posay Effaclar gel

Gel jsem používala na odličování a vyčíštění pleti před použitím micelárky, odličuje velmi dobře jak makeup, tak řasenku, stíny i linky. Nedráždí a je šetrný i k očím. Je bez parabenů a mýdla, krásně voní po růžích. Nevysušoval mě.
Nakonec jsem si ve full balení pořídila jeho bráchu, Effaclar čistící krém, který by měl méně vysušovat. 
200 ml vyjde na 316 Kč

10/10 

LVLY Soft Cleansing Foam 

Na fotce se mi zatoulala k dekorativce níže, takže se omlouvám:D
Nicméně tato pěna hezky odličovala a čistila, každopádně mi trochu ucpávala póry a lehce vysušovala, pleť po ní byla napnutá. Moc hezky voněla. 
Znovu si ji však asi nepořídím.

6/10


Dekorativní kosmetika


YSL Black opium

Moje nejoblíbenější vůně, které jsem věrná už tři roky a rozhodně jí budu věrná, dokud ji nepřestanou vyrábět (snad nepřestanou!). Používám ji každý den a zkrátka bez tohoto parfému bych se snad už ani neobešla:D
90 ml se pohybuje od 2100 Kč nahoru

10/10

Renovality Hyaluronové sérum 

Sérum užívám pod oleje, aby natáhlo vodu. Věřím, že například v létě hezky hydratuje a stačilo mi jako samotné místo krému, avšak teď v zimě mi absolutně nestačí a mé pleti zkrátka nevyhovuje, stejně jako oleje. Každopádně v období, kdy není nadměrná hydratace pleti třeba, je toto sérum super.
50 ml stojí 349 Kč

7/10

Dermacol zmatňující kompaktní pudr (odstín 4) 

Tento pudr používám na stínování tváří, odstín je naprosto vyhovující a nebarví do oranžova, jako spousta bronzerů, tudíž dokáže vykouzlit přirozený vzhled. V létě, když jsem opálená, ho používám smíchaný se světlejším pudrem. Na celém obličeji však nedokáže příliš urdžet mastnější zóny. 
Stojí cca 110 Kč

9/10

Rimmel Stay Matte (odstín 001 transparent) 

Tento pudr je moje stálice, používám ho už tak dva tři roky a jsem s ním nadmíru spokojená. Tento odstín mi perfektně sedí od podzimu do jara, v létě poté používám odstín 003. 
Dobře fixuje a udržuje pleť matnou.
Stojí cca 100 Kč. 

10/10

Maybelline Lash Sensational

Mám již druhé balení a zatím jsem moc spokojená, barva je krásně černá, kartáček je pro mě vyhovující. Řasenka neslepuje, prodlužuje a prohušťuje, prostě super. Vydržela mi cca 3-4 měsíce. Dobře se odličuje, ale neobtiskává se a hned se nerozteče - zkrátka něco vydrží. 
Stojí okolo 230 Kč. 

10/10

Dermacol Black Sensation Precise Black

Tuto linku ve fixu používám už pár let a jsem s ní naprosto spokojená, obvykle mi vydrží tak 4-6 měsíců. Fix je tak akorát ohebný a ideálně špičatý, takže se s ním dobře dělá "ocásek." Barva je černá a linka není ani lesklá, ani matná, spíš taková "sametová".
Stojí okolo 100 Kč.

10/10


Tělové produkty 


Wellness&Beauty Tělový olej 

Tento olej jsem si původně pořídila pro sebe na tělo, ale šíleně mastil a nevsakoval se (ani na vlhkou pokožku). Nakonec jsem jej tedy vypotřebovala na masírování přítele - a na to tento olej opravdu můžu doporučit, protože nádherně voní vanilkou a dlouho při masírování vydrží. 
150 ml stojí okolo 100 Kč

6/10

Nivea Smooth Sensation 

Olej je určený pro velmi suchou pokožku a měl by se aplikovat na vlhkou kůži, protože poté lépe hydratuje. Já ho používala ve sprše a pak jsem pokožku ještě trochu opláchla. Hydratoval úžasně a navíc moc příjemně voněl. Nepřišlo mi ani, že by nějak ucpával póry. Určitě bych si ho koupila znova. 
250 ml vyjde na 100 Kč

10/10

Treaclemoon Exotic lychee sorbet tělový krém 

Naprosto úžasně voňavý krém, který jsem ale nakonec používala na masírování, protože jeho hydratační schopnosti byly průměrné, nebyl nijak vyživující a kůže byla po chvíli zase vysušená, hodně rychle se vsakoval, což bylo plus - používala jsem ho třeba i přes den, abych hezky voněla. Za vůni mu pár těch bodů dám:D
350 ml stálo okolo 120 Kč

6/10

Yves Rocher Mangue Coriandre Body Lotion 

Nádherně voňavý krém, o něco lépe hydatující než výše zmíněný Treaclemoon (ale i tak žádná pecka, takový letní krém na promáznutí ne příliš suché pokožky). 
390 ml stojí 109 Kč

7/10

Balea tělové mléko 

Určené pro suchou pokožku, já ho původně kupovala na masírování - na to je super, protože je hutné a mastné a dlouho trvá, než se vsákne. Krásně hydratuje suchou pokožku, ale hodí se spíš na noc, protože jak jsem již zmínila, pomalu se vsakuje a je mastnější. Při častější aplikaci trošku ucpávalo póry. Já s ním ale byla spokojená, zvlášť za tu cenu. 
500 ml vyšlo na 37 Kč

7/10


Mycí produkty


Palmolive Naturals Sensitive 

Mycí krém s mléčným proteinem, má takovou čisťounkou příjemnou vůni. U nás ho hlavně používá mamka, ale je fajn. Takový obyč sprcháč.
Stojí cca 50 Kč

7/10

Lactamed Intimate care 

Bezmýdlový intimní sprcháč. Co o něm tak říct.. :D Byl celkem fajn a bylo ho velké balení, akorát ten dávkovač vždycky celý vytekl:D

8/10

Bione Keratin a arganový olej maska

Vlasy dělala lesklé, pružné a krásně rozčesatelné, dobře hydratovala a určitě si ji ještě někdy pořídím. 
260 ml stojí okolo 70 Kč

10/10



Máte s některými produkty zkušenost? 

3 komentáře:

  1. Dnes jdu do dm a to mléko od balei si musím nutné pořídit! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrá spotreba 😁 ja chcem takéto články robiť pravidelne ale nejako na to vždy zabudnem a nakoniec spravím vždy raz za čas jeden veľký.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  3. Podľa mňa si toho spotrebovala celkom dosť, ja mám vždy ten problém, že používam kopu vecí naraz a nič neviem úplne spotrebovať :D Inak po tom YSL parfume už dlho pokukujem :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...