neděle 17. února 2019

||RECENZE|| CERAVE

Po třech týdnech testování produktů od CeraVe, o nichž si můžete přečíst v TOMTO článku, jsem se konečně dokopala k napsání recenze (a konečně jsem taky našla čas na to napsat zase článek a mrknout na svoje oblíbené blogy, co je nového). Jak produkty dopadly?


HYDRATAČNÍ ČISTÍCÍ EMULZE

Emulze slibuje jemné hloubkové čištění bez vysušení či ucpání pleti a předchází jejímu podráždění.
Já emulzi používám na odličování na navlhčenou pleť a například CC krém dokáže odlíčit suprově napoprvé, stejně tak i líčení očí. S linkami už má trošku problém (musím doodlíčit micelárkou) a makeup taky nestáhne úplně, ale nemůžu říct, že bych očekávala, že zvládne bez chyby odlíčit makeup s podkladovou bází. 
Konzistence je tak akorát a je průhledný, po vmasírování zbělá a trošku pění. 
Pleť nedráždí a ani nevysušuje, není po něm napnutá. Nepřijde mi ani, že by ucpával pleť. 
Čistí celkem dobře do hloubky a trošku redukuje černé tečky.
Jediná výtka je ta, že trochu štípe do očí, ale nepodráždí je a nejsou po něm červené.
Myslím, že tento gel bych si pořídila znova. 
473 ml vyjde na 299 Kč, což je super

9/10



HYDRATAČNÍ KRÉM 

Krém je určený pro suchou až velmi suchou pokožku a zaručuje dlouhodobě se uvolňující hydrataci. Má být nedráždivý, nekomedogenní a neparfémovaný. 
Krém opravdu nijak nevoní a nedráždí. Póry mi neucpával a i přes to, že konzistenčně je hutný, tak do pleti se vcelku rychle vsákne (odhadem je tak do 5 minut "pryč"). Zároveň ale opravdu pleť vypadá hydratovaně po celý den i pod makeupem a nemastí se víc, než obvykle. 
Dobře se mi roztírá a na pleti je opravdu moc příjemný, hezky mi zhydratoval i pokožku rukou či nohou.
Řekla bych, že se mi po tomto krému přestaly tolik dělat pupínky a zároveň jsem se zbavila olupující se kůže, se kterou jsem měla teď přes zimu dost velký problém. Navíc ho stačí trochu. 
Tento krém si s naprostou jistotou koupím znovu. 
454 g stojí 479 Kč

10/10


Musím říct, že s těmito produkty jsem opravdu velmi spokojená a jsem moc ráda, že jsem měla šanci je otestovat a už teď vím, že se k nim budu vracet.
Máte s CeraVe zkušenost? 

2 komentáře:

  1. S touto značkou zkušenosti vůbec nemám:O Ale je super, že ti vyhovuje:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...