čtvrtek 31. ledna 2019

|| KOSMETIKA || CERAVE PRODUKTY K TESTOVÁNÍ |

V rámci testování produktů jsem dostala k vyzkoušení od CeraVe dva produkty a spoustu jejich vzorečků (za které jsem tedy mimořádně vděčná). O jaké produkty se jedná a jaké jsou jejich vlastnosti a účinky se dočtete v článku:) 
CeraVe je firma založena roku 2005, která se společně s dermatology podílela na vývoji produktů pečujících o pokožku obohacena 3 ceramidy přirozeně se vyskytujícími v pleti. Konkrétně se jedná o ceramid 1, ceramid 3 a ceramid 6-II. Také obsahuje cholesterol, mastné kyseliny a phytosfingosin. Tyto složky slouží k udržení optimální kožní bariéry.
Technologie CeraVe si zakládá na patentované struktuře, kdy jsou látky kůži vlastní uvolňovány postupně a tím pádem je pleť hydratovaná po celý den - hydratace je dodávána nepřetržitě. 
CeraVe kombinací všech účinných látek uvedlo na trh tři hlavní produkty - hydratační krém, hydratační mléko a hydratační čistící emulzi. 
Momentálně CeraVe nabízí péči jak o pleť, tak o pokožku rukou a nohou. 
Já jsem dostala od CeraVe tyto dva produkty - hydratační čistící emulzi a hydratační krém. A tyto dva produkty vám nyní blíže představím (avšak recenzi očekávejte až tak za měsíc). 


HYDRATAČNÍ ČISTÍCÍ EMULZE

Tato emulze je určena pro normální až suchou pleť a pokožku těla. Čistí a hydratuje a přitom nenarušuje ochrannou bariéru pokožky. Obsahuje 3 typy ceramidů a kyselinu hyaluronovou. 
Neobsahuje mýdlo a pomáhá udržet přirozenou vlhkost pokožky. Nepění, není parfemovaná a je hypoalergenní. Také je nekomedogenní - neucpává póry. 
236 ml vyjde na 219 Kč a 473 ml na 299 Kč. 

HYDRATAČNÍ KRÉM 

Tento krém je určen pro suchou až velmi suchou pokožku, hydratuje a chrání kožní bariéru pokožky obličeje i těla. Obsahuje 3 esenciální ceramidy a kyselinu hyaluronovou. Není parfemovaný, je hypoalergenní a nekomedogenní. Zajišťuje postupnou hydrataci. Je jemný a nedráždivý. 
177 ml stojí 249 Kč, 340 g stojí 369 Kč a 454 g stojí 479 Kč. 

Musím říct, že jsem z produktů na otestování nadšená, protože pokud opravdu zvládnou to, co slibují, tak to bude velká pecka - zvlášť teď v zimě, kdy (nejen) moje plěť opravdu trpí, je vysušená a loupe se.

Jelikož jsem dostala i spoustu vzorečků, tak se můžete po recenzi těšit na giveaway.
Máte s CeraVe zkušenosti? 

11 komentářů:

  1. Moc pěkná recenze z testování:) Já nemám moc vysušenou pleť, spíš smíšenou:O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já přípravky ještě netestovala, tohle je spíš takové představení:) Každopádně já mám pleť také smíšenou, ale teď v zimě je hodně dehydratovaná, tak doufám, že mi produkty pomůžou.

      Vymazat
  2. Vůbec tuhle kosmetiku neznám. :O
    Ale je zajímavé, kolik ty toho vyzkoušíš. :D Ikdyž je fakt, že kdybych to dala dohromady já, tak mám taky každou chvíli něco nového. :D

    wonderful-time.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně vlastně ani nepřijde, že bych nějak nakupovala nebo tak, ale když se to tady pak nahromadí, tak to vypadá, že toho mám hrozně moc :D

      Vymazat
  3. O značce slyším prvně, ale produkty mě fakt zaujaly, protože trpím v zimním období na suchou pleť :) Těším se na recenzi a zhodnocení :)

    OdpovědětVymazat
  4. O značce slyším poprvé, ale vypadá to lákavě. Teď v zimě bych něco takového kvalitního potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé produkty, též o této značce čtu poprvé a tedy zkušenosti nemám žádné. Každopádně si o značce zkusím něco zjistit. Hydratační a čistící prostředky na pleť se vždy hodí já jsem jen u značky Cetaphil nebo La Roche Posay.

    www.melissakinsley.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Žiaľ ja som sa do tohto testovania nedostala :-) každopádne to vyzerá na skvelé produkty :-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  7. O značce Cerave slyším prvně :) Snad produkty dostojí svým slibům. Teď v zimě by to bylo skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  8. Táto značka sa objavuje veľmi často na blogoch. Páči sa mi ich krém s SPF25 ten by som asi v lete skúsila.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...