čtvrtek 24. ledna 2019

||NÁKUP|| DERMOKOSMETIKA | LA ROCHE-POSAY | BIODERMA

Dnes vám ukážu svůj menší nákup dermokosmetiky. Už tak dva tři roky používám hlavně přírodní kosmetiku s občasným namazáním Niveou a použitím Bione odličovací vody. Rozhodla jsem se však vyzkoušet něco jiného, jelikož si myslím, že dermokosmetika je rozhodně kvalitnější než třeba kosmetika z drogerie. 

BIODERMA SÉBIUM HYDRA 

Sébium Hydra slibuje hydratační intenzivní a regenerační péči pro přechodně vysušenou či podrážděnou pokožku. Potlačuje olupování a pálení pokožky či její pnutí. Je velmi jemně parfémovaný a neobsahuje komedogenní složky. Také obsahuje extrakt z hnědých mořských řas, díky kterému prý chrání buňky. 
Kdysi jsem od Biodermy používala jiný krém ze řady sébium, který nebyl hydratační, ale primárně působil hlavně na akné, a ten tedy občas pnul a nebyl úplně příjemný, avšak na akné působil.
S přibývajícími léty a zkušenostmi s kosmetikou jsem samozřejmě zjistila, že moje smíšená, v T zóně hodně mastná pleť, nepotřebuje vysušit, ale zejména opečovávat a hydratovat, zvlášť pak na podzim a v zimě. A tak jsem sáhla po Sébiu Hydra a jsem moc zvědavá, co s mou pletí napáchá. 
40 ml jsem pořídila za 279 Kč.

LA ROCHE-POSAY EFFACLAR H ČISTÍCÍ KRÉM

Effaclar H je hydratační, zklidňující a čistící krém určený pro mastnou a problematickou pleť. Obsahuje niacinamid a MP-lipidy. Slibuje hloubkové čištění a zklidnění mastné pleti, dodání hydratace a svěžesti. 
Krém mi byl doporučen lékárnicí s tím, že čistící krémy vysušují mnohem méně, nežli čistící emulze a gely. Již jsem zkoušela ze vzorečku od La Roche-Posay Effaclar čistící gel a nejenže krásně voní, ale dokáže skvěle odlíčit, a tak jsem se rozhodla, že vyzkouším v plném balení tento krém od stejné řady. Celkem se mi líbí, že je balení s hygienickou pumpičkou.
Na internetu jsem jej pořídila za 356 Kč, je ho 200 ml.

BIODERMA SENSIBIO H20

Sensibio H20 je micelární roztok určený ke každodennímu čištění a odstranění makeupu. Je vhodný pro citlivou, normální až suchou pokožku. Micely, které obsahuje, rychle odstraňují makeup a nečistoty a udržují rovnováhu pokožky. Zabraňuje podráždění, jelikož obsahuje zklidňující složky. Nedráždí oči. 
S micelárními roztoky od Biodermy mám již z dřívějška zkušenost, a musím říct, že růžová voda mi seděla mnohem víc, po zelené jsem měla pocit pnutí a štípala. Micelárku (nebo jinou odličovací, čistící vodu) používám na dočištění a oplachuji ji studenou vodou, aby nenapáchala na pleti neplechu. 
500 ml jsem ve slevě v Benu pořídila za 299 Kč. 

Máte s některým z produktů zkušenost? Používáte dermokosmetiku? 

8 komentářů:

  1. Tyjo, já používám pokaždé něco jiného, stále hledám ty správné produkty. Ale docela jsem si oblíbila čistící vodu Aknelot.. Mám problém s akné a mastnou pleť.. A tohle docela pomáhá. :)) A pak jsem taky spokojená s denním krémem od Nivea (Essentials).. :))
    Ale s dražší kosmetikou moc zkušenosti nemám. :)

    wonderful-time.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také stále hledám nějaký zázrak a svůj "top produkt" :D

      Vymazat
  2. O této značce jsem slyšela, ale ještě jsem nic nevyzkoušela:O

    OdpovědětVymazat
  3. La roche mi raz odporúčila moja dermatologička, nanešťastie to nepomohlo s mojimi problémami....ale Biodermu som v istom čase veľmi obľubovala, zvlášť vyššie spomínanú micelárnu vodu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Od biodermy som mala aj miceralku s tou som bola spokojná a potom krem na tvar hydrabio riche tuším ale popravde čakala som viac pokožku som mala aj tak suchu, takže tuto kozmetiku od vtedy pokladam za zbytočne drahú a nie moc drobru, až na balzam na pery atoderm s tým som spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  5. Od Biodermy používám micelárky a pár produktů na opalování. Za mě obojí super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi pekný článok :) Výrobky od Biodermy mám veľmi rada. :)

    OdpovědětVymazat
  7. ja mám rada ich pleťové krémy a taktiež opalováky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...