středa 30. ledna 2019

||NÁKUP|| WELLA |

Po vyzkoušení TIGI (recenze TADY) se kterými jsem byla vcelku spokojená, avšak přijde mi, že tato značka je kvalitou někde mezi drogerkovou vlasovou kosmetikou a tou profesionální, jsem se rozhodla, že investuji peníze do něčeho ještě lepšího (přeci jen vlasy jsou taková koruna ženy, no ne?). Volba padla na Wella Invigo a System Professional. 
A v tomto článku vám produkty ukážu. 

WELLA INVIGO NUTRI ENRICH DEEP NOURISHING SHAMPOO
WELLA INVIGO RECHARGE COOL BLONDE 


Začnu tedy šampony. Ten menší v pravo je z řady INVIGO a doporučuje ho mimo jiné i Tereza Vlasáková (doporučuju kouknout na YouTube). Jde o hloubkově hydratační a jemně čistící šampon pro stresované vlasy. Vyživuje, dodává lesk a pružnost. Obsahuje výtažek z  kustovnice činské. 
S šamponem jsem se již stihla dnes umýt a první dojem je super, krásně voní a vlasy umyl skvěle, hezky se lesknou a jako bonus jsou skvěle nadýchané a vůbec nejsou ulízlé. 
Stál 169 Kč a je ho 250 ml, což je podobná cena, jako například za Nature box z drogerie (který je mimochodem taky fajn!)
Druhý šampon je také z řady INVIGO a je určen pro studené blond vlasy nebo melírované vlasy, přírodní o barvené vlasy chrání před žloutnutím. Intenzivně vyživuje, zanechává vlasy lesklé a hebké. 
Tento šampon jsem pořídila i pro svou mamku, která má velký problém s dosažením studené blond a fialové šampony jí vždy hlavu obarví na fialovou :D Já se chystám opět odbarvit, takže se mi bude také hodit. 
Litrové balení vyšlo na 389 Kč

WELLA SYSTEM PROFESSIONALS OIL REFLECTIONS LUMINOUS
WELLA SYSTEM PROFESSIONALS REPAIR 

První kondicioner (vlevo) je určený pro všechny typy vlasů, lehce vyživuje a hydratuje, takže vlasy nezatěžuje, a navíc dodává lesk. Obsahuje extrakt z kamélie a bílého čaje.
Tento kondicioner jsem dnes vyzkoušela také poprvé a krásně voní, mně připomíná vanilku (která v něm tedy není:D). Vlasy mi vůbec nezamastil i když jsem ho použila i u hlavy a jsou krásně nadýchané. 
200 ml vyšlo na 179 Kč. 
Druhý je regenerační, silně hydratující a vyživující a vlasy chrání před dalším poškozením (chemické procesy, sluneční záření atd.) 
200 ml vyšlo na 279 Kč. 

WELLA PROFESSIONALS SUN PROTECTION SPRAY

Tento sprej se hodí spíš až na léto, ale když už jsem objednávala, tak jsem si ho přihodila do balíku rovnou. Tento sprej je pro normální až jemné vlasy, poskytuje vysokou UV ochranu a obsahuje vitaminový komplex, který hydratuje a zanechává lesklé vlasy. Plánuji ho s sebou vzít k červnu k moři a jsem zvědavá, jak bude účinný.
150 ml stojí 159 Kč. 
Poslední dobou se mi tu množí články s nákupy, ale brzo to napravím, tak se mnou mějte trpělivost! :D
Máte s Wellou zkušenosti? Na jakou recenzi se těšíte nejvíc?

1 komentář:

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...