neděle 20. ledna 2019

||RECENZE|| RENOVALITY | MORINGA | OKURKA | TEA TREE

Dneska se hodlám pověnovat další várce recenzí, tentokrát to bude pokračování o olejích Renovality (první recenze ZDE).
Na Vánoce bylo vyslyšeno moje přání a dostala jsem od přítele přesně ty oleje, po kterých jsem tak toužila (a vůbec sem si o ně nemusela říct, nenene:D) A tak, po měsíci a půl, přicházím se shrnutím jejich účinků.

Moringový olej 


Oficiální popis prodejce: Moringa je dar z nebes
Rostlinný olej lisovaný za studena. Moringa oleifera, malý, opadavý strom, původem z Indie. Dosahuje výšky maximálně 15 metrů. Je považován za „Elixír života". Je ideální pro vysušenou a aknózní pleť. Tento olej je opravdu dar z nebes. Moringový olej má v kosmetice vynikající výsledky. Jde o osvědčený prostředek proti vráskám na obličeji, na krku a okolo očí. Tento olej obnovuje vitalitu a pevnost pleti a nádherně vám rozzáří tvář. Používá se i na akné a různých pigmentacích na tváři. Moringový olej je prostředek pro vitalitu vašich vlasů a vlasové pokožky. Vyzkoušejte ji na suché, lámavé vlasy bez vitality. Současně působí proti tvorbě lupů a proti svědění hlavy.

První věc po otevření, které jsem si všimla, byla ta, že olej má takovou zvláští rostlinno ořechovou podivnou vůni (asi to nedovedu specifikovat). Barva je světle hnědá. 
Na pleti mi zvládl hned několik věcí - celkem obstojně hydratuje (bohužel teď v zimě samotný není dostačující, ale v létě s hyaluronovým sérem stačí k hydrataci dokonale! - edit. 28.7.19), zda funguje na vrásky - netuším, upřímně jsem asi žádnou změnu nezaznamenala, ale to bude tím, že zatím vrásky, kromě jemných mimických, nemám. Na pupínky má za mě skvělý účinek, urychluje jejich hojení a celkově se mi jich díky moringa oleji tvoří míň.
Po pár měsících jsem si navíc uvědomila, že mi vlastně téměř zmizely jizvičky po akné - to je opravdu zázrak.
Na vlasy jsem ho zkoušela a nepřišlo mi, že by dělal zázraky, možná trošku zhydratoval suché konečky.
Rozhodně bych ale moringu řadila k těm lepším olejům, protože její účinek na jizvičky a hydratační schopnosti mě skutečně oslovily a je to zatím můj nejoblíbenější olej.

10/10


Okurkový olej 



Oficiální popis prodejce: Exkluzivní, za studena lisovaný olej ze semen okurky, který hydratuje pokožku a podporuje regeneraci kožních buněk. Pomáhá také udržet v dobrém stavu pleť se sklonem k tvorbě vrásek, strií, akné a přispívá ke zklidnění zarudlé pleti.
Tento olej naprosto nádherně voní. Co se účinku na pleť týče, neucpává mi póry, je celkem lehký, ale když dám víc, jak tři kapky, špatně se vsakuje. Přijde mi trochu mastnější, dokud se nevsákne. Velmi dobře však hydratuje a pleť tak pěkně oživí. I okurka mi přijde jako jeden z lepších olejů, který nějakou tu změnu na pleti udělá. Skvěle se doplňuje s moringou.

8/10



Tea tree olej 


Tea Tree olej se získává z lístků australského stromu Melaleuca alternifolia. Má antiseptický a protiplísňový účinek. Při aplikaci nepoškozuje zdravou tkáň. Může být použit jako čistý olej nebo účinná látka v kosmetických výrobcích. Tea Tree olej najde uplatnění při aplikaci na: řezné ranky a oděrky, akné, popáleniny kůže, infekci nehtů, kousnutí hmyzem a vaginální infekci.

Asi takové nejtypičtější kosmetické použití tea tree je na akné. Kdybych měla tento tea tree srovnat s jinými, například z lékárny či DM drogerie, asi bych moc nenašla rozdíl.
Každopádně se budu soustředit na to, co jsem vypozorovala při užívání tohoto oleje. 
Na pupínky má určitě nějaký ten (pro nás) pozitivní vliv - vysušuje je a tím pádem hojí. Avšak doporučuju být s ním hodně opatrná, protože například já jsem si už párkrát tea tree olejíčkem spíš uškodila (rozleptala jsem si kůži). Nedovedu si představit, že bych tento olejíček dávala na popáleniny nebo ranky, protože štípe jak čert:D 
Na kousnutí hmyzem je také opravdu účinný a pomáhá trošku zastavit svědění. No, a kupodivu na zmíněné intimní problémy je také celkem dobrý (fajn je nakapat ho na intimku, působí antibakteriálně) a ačkoliv by člověk myslel opak, tak sliznici nevyžere:D Ovšem na poslední dva zmíněné problémy se mi o něco víc osvědčil éterický levandulový olej.

7/10

Tyto oleje dopadly o kus lépe, než arganový a opunciový. Jejich hydratační účinky jsou pro moji pleť lepší a celkově působí pro mě účinněji. 
Jako přírodní péče jsou Renovality oleje skvělá varianta, tuhle značku mám moc ráda už jen kvůli jejich přívětivému přístupu k zákazníkovi a akcím!

10 komentářů:

  1. Tyjo, já se nejdřív vyjádřím k tomu designu těch olejů, který musím pochválit, já totiž nemám ráda žádný šílenosti. Tobě děkuju za recenzi, já totiž vůbec nemám čas sama nějaký přípravky furt kupovat a zkoušet, zda fungují nebo ne a přitom furt hledám něco dokonalého na moji pleť a taky se teď spíš přikláním k přírodním produktům, což tyhle produkty taky splňují, tak děkuji za tipy! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Od značky som zatiaľ ešte nič nevyskúšala, ale všetky produkty vyzerajú zaujímavo :) Ja som používala TeaTree olej od Oriflame, ale nebola som s ním príliš spokojná, takže ďakujem za tip! :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Oriflame nemám co se týká tea tree zkušenosti, ale co vím, tak třeba z DM a lékárny jsou dost podobné, takže je možné, že ani ten Renovality by ti nesedl. Ale třeba jo:)

      Vymazat
  3. O tomhle slyším poprvé, ale zní to fakt zajímavě. Pokud budu přemýšlet o koupi něčeho podobného, tak zkusím asi právě toto. :)
    jullsebkova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jee, tak produkty vůbec neznám. Až teda na Tea Tree. A jak píšeš, i já ho používám hlavně na akné. A docela funguje. :))

    wonderful-time.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Už dlouho chci produkty od Renovality vyzkoušet, ale pořád se k tomu nějak nemůžu dostat :) Tea tree používám, ale od jiné značky.

    OdpovědětVymazat
  6. značku nepoznám, ale vyzerá fajn :-) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerá to naozaj dobre, ďakujem za recenziu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Značku neznám a tyto olejíčky vidím poprvé :) Mám jen olej na vlasy od Avonu a ten krásně voní. A oleje do koupele, ty jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...