čtvrtek 7. února 2019

||DENÍK JÍDLA|| LEDEN 2019 |

Jelikož shrnutí jídel za rok 2018 mělo celkem hezkou odezvu, rozhodla jsem se, že zavedu jednou za čas článek, kde shrnu jídlo (mnou i jinými vařené) za dané období (momentálně za měsíc, ale příště už asi po dvou měsících, abych měla víc zajímavých a dobrý jídel a nemusela sem dávat každý svůj hatla patla pokus o jídlo:D) 
Takže jdeme na to! 


První publikovatelné jídlo přišlo 2. ledna a dělala ho, prosím pěkně, moje milá maminka. Byl to hovězí stejk se slaninou, volským okem, fazolkami a (trochu připečenými) bramborami. Tohle jídlo miluju. 

4. ledna. Tohle jsme kuchtili tak napůl s přítelem, on naložil maso a podle pokynů k němu pak dělal omáčku a já ho v půlce šla dodělat, protože se radši odklidil :D (muži). Pak jsme byli bruslit (letos podruhé a asi i naposledy, protože nám to bruslení tento rok nějak moc nevychází). 

5. ledna přichází na řadu moje úžasná polévka z cizrny s kokosovým mlékem, a jestli jste ještě nečetli recept, tak ten najdete TADY. Taky jsem ten den byla ve fitku a večer jsme si s přítelem dali Futuramový maraton:D

6. ledna jsem kuchtila domácí jakože hranolky (ale jsou teda fakt moc dobrý a vláčný, to jo) a k tomu kuře s kečupovou omáčkou (a překvápko bylo, že to vůbec nechutnalo nějak hnusně po kečupu) :D
Takový ideální pofitkový jídlo (ten den jsem vlastně jen cvičila a jedla:D) 

Tádydádydá, stejný den, tedy 6. ledna, jsme měli hoodně línou večeři z bistra, ale jednou za čas mám tyhle nudle hrozně ráda. A úplně miluju to bílý a fialový (asi) zelí! 

Do 10. ledna jsem měla s hezkým jídlem celkem odmlku, následovala tedy celkem pěkná a dobrá snídaně (tyhle ty rozpékací bagety jsou hrozně mňam!) Ten den bylo zas na řadě fitko a brigáda a pak přespávačka u přítele. 

Moje oblíbená anglická snídaně bez slaniny, protože slanina nebyla, ale co už:D. Mám hrozně ráda fazole v rajčatový omáčce. Tohle je z 12. ledna, kdy jsme jeli na víkend s přítelem na chalupu.

A stejný den (12. ledna) jsem dělala i oběd (o víkendech je to vaření většinou na mně:D). Tohle jídlo sice nevypadá až tak lichotivě, ale hrozně moc mi chutnalo, takže jsem ho sem prostě musela dát. A bylo to ideální po fyzické aktivitě, protože jsme snad tři hodiny sáňkovali:D (takový malý děti, no) 

A snídaně číslo dvě, tentokrát přibylo jedno vajíčko a cottage:D 13. ledna

No a na oběd jsem poté udělala kuřecí stejky s pečenýma bramborama. To je taková moje rychlá klasika, když nemám moc času nebo se mi nechce nic vymýšlet, ale potřebuju málo tučný a hodně bílkovinový jídlo :D Docela se to hodilo, protože večer jsme vyrazili se psem asi na tři hodiny na Planýrku.
Prosím všechny o omluvu mého víkendového stejnokroje, ale tohle pyžamo je tak teplý a boží, že jsem ho prostě používala i jako oblečení na doma, ne jen na spaní:D

15. ledna. To nebyl moc zajímavý den. Škola, škola a škola.

16. ledna jsem byla u doktorky, na brigádě a pak jsme s přítelem skočili na děsně zdravý jídlo :D 

No a zdravá přespávačka 19. ledna u přítelové ségry, kdy její hafan měl narozky, takže jsme "slavili" :D Ve čtyři odpoledne jsme všichni usínali, pak jsme do jedné koukali na filmy a pak se to nějak zvrhlo, a skončili jsme v klubu snad do čtyř do rána :D Super psí oslava:D

22. ledna jsme si skočily na oběd s mamkou do Globusu po brigádě. Ten den byl fajn, protože jsem nešla do školy:D

26. ledna a večeře od přítele (taková hatla patla) :D Ale je to zlatíčko. Den předtím jsem byla s kamarádkama v čajovně a zatancovat si, takže tohle bylo moje první opravdový jídlo za ten den:D

30. ledna, zase zdravý oběd

31. ledna další ostuda:D Prostě jakmile jsem zjistila, že půjdu na operaci a nebudu moct cvičit, tak jsem ten svůj zdravej jídelníček trošku oželila.. :D
Každpádně za týden už snad budu moct zase něco dělat, takže únorový jídelníček bude doufám inspirativnější:D

Jaký byl váš leden a jídelníček? 

10 komentářů:

  1. Mňam, mám hlad. :D :D Koukám ale, že jím dost podobně jako ty. :D Převážně zdravě, ale občas se taky nejde den, kdy si dám zdravý skyr a k tomu dva rohlíky. :D
    wonderful-time.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mám z toho hlad :D Já taky jím víceméně zdravě, ale dám si i nějakou prasárnu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já fotím hlavně ty prasárny no, takže to pak vypadá, že jím jak čuník no:D

      Vymazat
  3. Obdivujem Ťa, že si to takto fotíš a potom to postuješ, ja by som na to zakaždým zabudla a potom by som nemala z čoho tvoriť článok :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky že tady spousta jídla není, protože se do něj kolikrát pustím a až pak mi dojde, že jsem to mohla vyfotit:D

      Vymazat
  4. To jsou mňamky! Miluju jídlo :D a to od tebe vypadá fakt lákavé. Všechno. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. :D tak teď pořádně nevím, na co mám nejvíc chuť :D

    OdpovědětVymazat
  6. No, tak musím říct pořádně provokativní článek :-D Já si tady jím ovesnou kaši :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...