pondělí 25. února 2019

||POVÍDÁNÍ|| MOJE TOP SERIÁLY

Myslím, e po všechn těch článcích plných kosmetiky, jídla a oblečení je potřeba, abych se odreagovala i u nějakého jiného tématu a zároveň aby i ti, kdo na můj blog zabloudí (ať už záměrně či omylem) měli na čtení i článek jiného tématu.
A tak jsem se rozhodla napsat o něčem, co je mi obzvlášť teď před maturitou díky prokrastinaci velmi blízké - a to o seriálech.

THE VAMPIRE DIARIES 

2009 - 2017
Kdo by neznal tento fantasy, lehce protahovaný seriál o upírech Stefanovi a Damonovi Salvatorových a Eleně Gilbertové, do které se oba zamilují? Elena je dvojnicí Katherine Pierce, upírky, která oba muže proměnila. 
Tento seriál jsem zbožňovala už od úplného začátku, protože odmala miluju upíry. Co se kvality týče, tak ačkoliv seriál byl dost a občas nesmyslně protahovaný a přišlo mi, že poslední dvě série jsou už na sílu, ale stejně bych mu dala 10/10, protože to je prostě moje láska a sem tam na některé díly kouknu i teď. 
Ze zakončení jsem měla...poněkud smíšené pocity, ale celkem se jim to povedlo (čekala jsem horší konec). 
Moje nejoblíbenější postava byla Katherine, Elenu jsem neměla ráda a ke konci jsem zbožňovala Enza:D 

LUCIFER 

2016 - 2019
Tento seriál je o znuděném pánu pekel, Luciferovi, který se rozhodne vydat se na zem, konkrétně do Los Angeles, kde si založí svůj noční klub Lux a vede jej se svou pekelnou společnicí Maze. Připlete se k vyšetřování vraždy své kamarádky a od té doby pomáhá s vyšetřováním vražd detektivovi Chloe Decker. A samozřejmě to mezi nimi po nějaké době začne celkem jiskřit. 
Seriál skončil třetí sérií a čtvrtá by měla vyjít někdy na jaře tohoto roku. 
Řekla bych, že tento seriál je z velké části založen na charisma Toma Ellise, představitele Lucifera, protože policejní případy, které s Chloe řeší, jsou kolikrát celkem směšné. Ale (!) celkový dojem ze seriálu mám opravdu dobrý a nemůžu se dočkat další série, takže kdybych ho měla hodnotit, dostal by 9/10. 
Navíc miluju Maze a Amenadiele. 

GAMES OF THRONES 

2011 - 2019
Kdo by neznal Hru o trůny? Seriál založený na spoustě rodů, spoustě postav a ještě více smrtí. No prostě jeden velký zmatek, ale naprosto úžasné zpracování a napínavý děj.
Upřímně mi chvíli trvalo se ve všem zorientovat, ale nakonec můžu říct, že to celkem zvládám. Seriál jsem sledovala už před pár lety, ale viděla jsem jen pár dílů a nijak mě nechytil. No a pak jsem mu loni dala šanci s přítelem a úplně jsme tomu propadli:D Další, poslední série začíná na jaře tohoto roku
Myslím, že i tenhle seriál si zaslouží 10/10 a moc bych si chtěla přečíst i knihy, jenže se blbě shání :/ 
Z postav mám nejraději Johna a Daenerys.. a Talisu (manželku Roba). 

YOU

2018 - 2019
Celkem nevšední seriál o stalkerovi, který si v knihkupectví vyhlíhne Beck, amatérskou spisovatelku, najde si o ní úplně všechno a pak ji nenápadně sleduje a mapuje její život. Celý seriál komentuje onen stalker, mluví k Beck, jeho myšlenkové pochody jsou fascinující a je dokonale poznat, jak moc nemocný je. 
Miluje ji, je jí posedlý a stejné pocity mám i já, tento seriál jsem si vážně zamilovala, protože je jiný a napínavý - a to natolik, že jsem celou sérii shlédla asi za čtyři dny :D
A k mé radosti se chystá i druhá série a já jsem už moc zvědavá. 10/10
Co se oblíbených postav týče, tak tady mi asi nikdo vyloženě nepřirostl k srdci, protože i Joe, stalker, ačkoliv se mi jako postava líbil, udělal pár věcí, kterými mi až tak sympatický nebyl. Koho jsem ale nemusela, byla Beck - neví co chce, je tak trochu (dost) rozhoďnožka a vlastně to celkově není moc zajímavá postava. 

DR. HOUSE

2004 - 2012 
Seriál, který mě nikdy neomrzí a neskutečně mě štve, že vůbec někdy skončil. Fakt láska, ať už ke způsobu, jakým je to natočeno, osudu postav.. A hlavně láska k postavě Dr. House, který je neskutečně komplikovaný, uzavřený, sarkastický a geniální.
K Vánocům 2017 jsem od mamky dostala box se všemi díly na DVD a to byl fakt ten nejlepší dárek, protože tento seriál se mi neokouká. 10/10, jak jinak.. 


ŽENATÝ SE ZÁVAZKY

1987 - 1997
Klasika, která mě provádí už od dětství a miluju ji. Seriál založený v podstatě na pár lidech, rodinka v čele s "živitelem" rodiny Alem Bundou - prodavačem bot. Jeho dvě nevděčné děti a ještě nejvděčnější manželka. A samozřejmě pes a hrozní sousedé. Spousta vtipu, pro mě takový oddechový seriál, který se díky množství dílů neokouká. 
10/10
Postavy jsem měla ráda vždy všechny..

CHILLING ADVENTURES OF SABRINA

2018 - 2019 
Nový seriál od Netflixu o mladé, šestnáctileté Sabrině, která je čarodějka. Remake na předlohu komixu. Myslím, že starou Sabrinu určitě všichni znají, já ji jako malá milovala a z toho důvodu jsem začala koukat i na tuto (a navíc mi došly seriály:D)
Líbí se mi to podivné prostředí, ještě podivnější tetičky, krásné lesy a celková atmosféra.
Zatím jsem viděla jen první dva díly, ale seriál mě baví, takže budu určitě koukat dál. Čarodějky jsou moje další oblíbené nadpřirozené bytosti :D

Znáte některý ze seriálů? 
Jaké jsou vaše oblíbené seriály?:)

13 komentářů:

  1. Znám všechny seriály kromě You a nejraději z nich mám Lucifera :) Hlavně mám radost, že ho neukončili. Tom Ellis by mi chyběl :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se radovala, když jsem zjistila, že se rozhodli mu ještě dát šanci:D To You doporučuju, je to dobrý psycho:)

      Vymazat
  2. Musím sa dať na Sabrinu, počujem o tom samé dobré veci a zatiaľ som sa k tomu nedokopala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice není vůbec podobná předchozí Sabrině, ale je super:)

      Vymazat
  3. Nejlepší je House... ten je naprosto boží. Miluju jeho sarkasmus :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Z těchto seriálů jsem viděla jen Ženatý se závazky, ale spíš vždycky jen když jsem na něj náhodou narazila v televizi :) Já si za poslední dobou oblíbila Příběh služebnice :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To neznám, ale podle popisu na netu to vypadá zajímavě:)

      Vymazat
  5. Game of thrones sú moja srdcovka :-) inak Sabrinu si pamätám, tiež som jupozerávala ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  6. Já zbožňuju seriál Prison Break, od té doby mě žádný jiný tolik nebavil :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. THE VAMPIRE DIARIES nesnesu. Elena mi vždy přišla úplně tupá 😥. Ale Stefana jsem milovala. Ten se mi líbil moc😁. Upíry přitom miluju. Můžu ti doporučit https://www.csfd.cz/film/415305-shadowhunters-the-mortal-instruments/prehled/. Jako je to kravina, ale jsou tam hunteři, upíři, vlkodlaci, víly a nevim čeho všeho😁. Jejich chování mi nepřijde úplně tupý a herci docela dobrý. Ale kravinka to je.

    Jinak Sabrina, Lucifer a GOT miluju💖. You se mi taky líbilo a čekám na druhou sérii. Víš, že existujou videa, kde zpochybňují tu smrt toho posledního člověka (nechci spoilerovat)? Ale je to takový kostrbatý.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...