pátek 1. března 2019

||DENÍK JÍDLA|| ÚNOR 2019

V minulém článku Deník jídla za leden jsem psala, že tento druh článku plánuji jednou za dva měsíce, ale nakonec jsem se rozhodla, že přeci jen budou vycházet každý měsíc - ono přeci jen by těch fotek bylo až moc:D
Tak se jdeme kouknout, co jsem v únoru jedla.


1. února jsme s přítelem zašli do cukrárny Aida u hlavasu, bohužel se mi nepodařilo vyfotit všechno pohromadě ještě v původním stavu (můžete na druhé fotce vidět, jak sahá po vidličce, protože se chudáček nemůže dočkat), ty zákusky byly prostě až moc dobré :D

Poté jsem to potřebovala vyrovnat něčím zdravým, takže jsem si dala v UGO svoji oblíbenou šťávu, kterou mi taky, jak můžete vidět, hned bral:D

Snídaně 2. února a pokus o zdravé jídlo, který celkem vyšel, když teda nebudu počítat celou bagetu.

3. února se mi ta snídaně zase nějak zvrhla (netuším, jak se mi ta slanina dostala na talíř, přísahám:D)

To bych nebyla já, abych sem nedala svoji oblíbenou proteinovku (ale jahodová a mangová jsou nejlepší!). Spolužačka se mi vždycky při mých školních nákupech směje (ale prej v dobrým), že si kupuju proteinovku a v druhé ruce nesu pytlík čipsů, ale co no. Jsem zrovna necvičila:D (8. února)

10. února jsme si s mamkou udělaly holčičí noc a koukaly jsme na The Voice Československo (který je mimochodem letos fakt tragický).

12. února - tady to vypadá, že už se trochu snažím vrátit s jídlem do režimu. Tento toasťák je z Rakouska, je veganský a chutná naprosto skvěle, vůbec není nakyslý jako většina těch, co se dají koupit u nás. 

Cha, můj vrcholný kuchařský um a vlastně asi první "pořádné" jídlo, které jsem v únoru dělala, 13. února, taková Předvalentýnská snídaně pro mě a přítele:D Palačinky, šlehačka, která se mi nepodařila vyšlehat a rozvar z ovoce plus čerstvé ovoce. Na tom jsem si fakt pochutnala. 

Jídlo 15. února už tak zajímavé nebylo:D

Tady můžete vidět, že můj jakž takž režim vydržel do 16.února:D Krůtí naložené maso, jarní zeleninový závitek z LIDL (ty mám fakt ráda!) a hranolky (ale jsou pečené, a to mě omlouvá). 

Fotka 18. února z naší velmi ošklivé školy s mým jogurtem, proteinem a ovocem..a ořechy. To už jsem se zase snažila napravit prasení a pomalu začít cvičit. 

A oběd téhož dne na rychlovku. To jsem byla moc líná si cokoliv připravovat:D

A večeře stále 18. února, mozarellový salát, zelený čaj, chleba a moje milovaná Jalapeňos omáčka:D

Tuhle svačinu bych nazvala "pokocovinové jídlo dne" 21. února

22. února jsme s přítelem zašli na večeři, já si dala svoje oblíbené aglio olio a on cheff salad, upřímně, celou dobu jsem pokukovala po tom jeho jídle (máte to taky tak, že ten druhý si vždycky vybere lepší jídlo než vy?:D)

A dezert nesměl chybět. Asi nemusím říkat, kdo měl lepší:D Původně jsem chtěla flambovaný ananas v karamelu, jenže neměli ananas :( 

23. února jsme zašli na belgické hranolky s cheddarem, které jsou takový chuťový orgasmus... Jsem čuně, já vím :D

24. února jsem vařila já - co jiného, než moji klasiku - naložené kuřecí prso:D s domácím jogurtovo černekovým chilli dipem (po kterém jsem mimochodem měla po zbytek dne škytavku - říkám, občas jsem strašná patla:D)

Moje hezká svačina - jogurt, jahody a lžička Gymbeam hazelnut másla - tady už můžu říct, že jsem zase najela na svůj režim 80/20 (zdravé jídlo/čuník):D A konečně mi zdraví dovolilo se vrátit do fitka.

26. února - svačina - ovesná kaše, chia semínka, jahody a Gymbeam hazelnut máslo. 

A oběd téhož dne, kuřecí maso, olivy, rajčatový protlak a těstoviny (vařila maminka, hehe). 

Moje fotogenická snídaně 27. února, všechno od Gymbeam - směs na mugcake, hazelnut máslo, zero calories sirup. To máslo je naprosto úžasný (ale je s ním potřeba opatrně, bohužel). A samozřejmě zelený čaj a mango. Mňam. Tohle na cvičení miluju - mnohem víc si vyhraju s jídlem. 

A svačina 27. února, mozarellový salát (s light mozarellou, samozřejmě:D)

Musím říct, že když na ten článek tak koukám, tak publikovat ho jednou měsíčně, místo jednou za dva měsíce, je mnohem lepší, protože i tak je článek dlouhý a takto pro vás bude mnohem stravitelnější.

Jaké nejlepší jídlo jste v únoru jedli?

20 komentářů:

  1. Miluji takové články! :D Vidím, že jíme docela podobně.. chvíli zdravě, sem tam nějaká ta prasárna :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, je potřeba si život zpříjemnit prasením:DD

      Vymazat
  2. Moc pěkné fotky, všechno to vypadá moc dobře :) Hned ty zákusky na začátku a začala mě honit mlsná :) A belgické hranolky taky miluju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super jídla. Skoro všechno bych slupla, kdyby na mě zrovna neležel kocour😁.

    BTW The Voice v československé verzi je hroznej. Porotci se snaží působit hrozně americky, a já bych je za to zabila. Je to hrozně debilní a fakt u Čechů nesnesu tohle přehnaný chování. Vůbec se to k našemu národu nehodí a je to děs😒.

    Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a rejže s kuřetem je jedna z nejlepších kombinací ever:D!

      Vymazat
    2. Souhlasím, jsou neuvěřitelně trapní a absolutně to není o zpěvu...

      Vymazat
  4. To je mi jídla! :) A belgické hranolky s cheddarem mě hodně zaujaly. Já tento měsíc měla víc dobrot, které považuji za nejlepší, a tak je těžké se rozhodnout :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty hranolky určitě doporučuju vyzkoušet, pokud budeš mít možnost:)

      Vymazat
  5. Ach všetko vyzerá tak skvelo. :D škoda že mám diétu kvoli alergii a mam sa vyhýbyť sladkému a všetkému nezdravému :D
    www.DanyČuks.com

    OdpovědětVymazat
  6. No všechno vypadá báječně a hned bych se do toho zakousla :D
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  7. ooh ♥ vsechno to vypada naprosto nadherne a delikatne! ty belgicke hranolky bych rada jednou vyzkousela, pri jsou neskutecne vynikajici!

    Melissa Kinsley | www.melissakinsley.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravé či nezdravé, sú to dobroty. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi mi velice sympatická, protože tento druh proteinovek taky miluju :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...