pátek 15. března 2019

||NÁKUP|| ČAS NA BOTY

Myslím, že podle mých článků to vypadá, že nedělám nic jiného, než že nakupuji. Ale to není pravda (fakt) :D. Každopádně dnes jsem si přichystala článek, ve kterém vám ukážu nákup ze stránky čas na boty (KLIK), kde jsem vychytala naprosto úžasné slevy - ale víc se dozvíte ve článku. 
Celý balík vyšel na 962 Kč a nacházelo se v něm 7 párů bot (není to drsný?:D) I teď ještě najdete na této stránce slevněné boty, které se pohybovaly od 130 Kč do 300 Kč, což je za tenisky naprosto směšná cena. Boty jsou tedy z Polska, ale co se kvality týče, tak bych je srovnala s Deichmanem, prostě normální kvalita, lepidlo nikde nepřečuhuje ani nepřetéká.
Co bych vyzdvihla je to, že jsou neskutečně pohodlné - fakt všechny - a mají paty upravené tak, že mám velkou naději, že nebudou dřít nohy (s tím mám celkem velký problém). Vždycky jsem si pořizovala značkové tenisky, ale bohužel cena a značka nezaručují kvalitu, neboť třeba takové Hilfigery se mi po roce nošení rozpadly, pumy rozedřely zevnitř (ale zas třeba takové Superstary od Adidas jsou nesmrtelné a pohodlné<3) A tak jsem si řekla, že si radši objednám vícery neznačkové s tím, že prostě za rok nebo dva koupím jiné - a stejně na tom vydělám:D)
Pokud ale budete objednávat, doporučuji se řídit velikostí podle délky stélky v jejich tabulkách, protože ačkoliv já nosím 38, tak podle tabulek mi většina bot vycházela na velikost 39 a jedny jsem dokonce objednávala ve velikosti 40 - a sedí akorát. 
A teď už vám ukážu, jaké boty jsem ulovila. Jen prosím omluvte ponožky, které kazí dojem z bot (jsem zmrzlina:D)

Tyhle slip-on boty vyšly na 133 Kč a přišly mi dost zajímavé. Normálně na baleríny a podobné boty moc nejsem, ale říkala jsem si, že zkusím změnit názor, protože se mi poslední dobou zalíbily boty, které jsou lehké, stačí je nazout a člověk se v nich cítí, jako by je ani neměl:D


Stříbrné espadrilky vyšly na 125 Kč a jsou naprosto nádherné, pohodlné a nemůžu se dočkat, až si je vezmu ven (i když to si budu muset ještě počkat:D)


Tyhle včelkové creepers jsem si zamilovala. Měla jsem totiž creepers od Hilfiger a vysoká podrážka se mi hrozně zalíbila. A tak jsem tam tyhle tenisky za 129 Kč nemohla nechat:D Jsou pohodlné a už jsem je dnes stihla i vyvenčit, chodí se v nich dobře, jsou měkké a nedřou paty. 


Pamatuju si, že loni byly tyto tkaničky dost v módě, a i letos se na spoustě bot stále drží. Ze začátku se mi nelíbily, ale tyhle mě okouzlily, jsou krásné a pohodlné. Vyšly na 133 Kč.



Nemám americké (a jiné vlajkové) vzory moc ráda, ale tyhle slip ony jsem prostě musela mít a ani mi na nich ten potisk nevadí. Jsou pohodlné, příjemné a navíc si myslím, že hezky oživí nudné outfity. No a neberte to...za 86 Kč:D



Tyhle ty tenisky mě nadchly ze všech nejvíc, neuvěřitelně pohodlné, stylové a nemusím zavazovat tkaničky - člověk do nich prostě jen vklouzne a hotovo.. Vyšly na 199 Kč.







No, a poslední slip ony stály 157. Jsou také moc pohodlné a dle mého názoru zajímavé, hezky doplní každý outfit:) 


Navíc na první nákup při odběru newlesteru jsem dostala slevu 200 Kč a od 600 výš máte zdarma i poštovné. 
S nákupem jsem opravdu neuvěřitelně spokojená, protože u nás bych za ty peníze pořídila možná tak jedny hezké boty. 

Znáte časnaboty? Kde nakupujete boty vy? 

15 komentářů:

  1. oo tie strieborné a biele botky sú peckové :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Tolik párů bot za litr? 😱😱 kdybych neměla ploché nohy, tak hned nakupuji. Nejvíc se mi líbí ty první botky :) Osobně nejčastěji nakupuji boty v TK maxxu anebo na asosu :)

    CZECHHONEY - V.'s World

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, tak to si vychytala úplně neskutečný slevy! Úplně všechny boty se mi líbí a nejradši bych si je objednala taky, ale přeci jen se bojím, aby mi boty sedly..

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo, takových bot za tak super cenu? Tak to je fakt boží :)
    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
  5. Když už, tak pořádně! :D Takový nákup se rozhodně vyplatí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vďaka za tip na stránku, hneď som tam objavila tenisky, ktoré sa mi páčia. :) Je super, že majú aj malé čísla topánok, pretože pre mňa sa vždy ťažko nakupuje. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hned si me nalakala na tu stránku a mam na nedělní večer zábavu :D :) Boty vypadaji moc hezky a na jaro budou super :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  8. To jsem vůbec nevěděla, že mají na Čas na boty takový výběr a ještě v takových cenách :) Nejvíc se mi líbí ty espadrillky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je výhodný nákup a hlavně pěkné botky :) Líbí se mi hlavně ty bílé a černé tenisky .) Taky se te´d na jaře po nějakých musím podívat :)

    OdpovědětVymazat
  10. Milujem topánky, tie nakupujem asi najčastejšie. Z tvojich nie sú všetky úplne môj štýl, ale tie strieborné by som ti ihneď zobrala! :D ♥
    Weirdhouse

    OdpovědětVymazat
  11. Vybrala si skvelé kúsky, až si ma inšpirovala, aby som moju kolekciu topánok o niečo rozšírila :D :) A tie predposledné - úplná nádhera, presne môj vkus :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  12. Nejvíce se mi líbí ty stříbrný espadrilky :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...