čtvrtek 7. března 2019

||RECENZE|| 123 PERFECT CC CREAM BOURJOIS

Myslím, že tu celkem dlouho nebyla recenze na kosmetiku, ačkoliv toho mám otestovaného hodně (ale absolutně teď nestíhám, takže zanedbávám blog - a za to se mooc omlouvám). Přemýšlela jsem, na co konkrétně recenzi udělat, a volba padla na CC krém od Bourjois, protože už ho mám za půlkou a recenzi plánuji delší dobu. 
Tento krém jsem si kupovala někdy mezi říjnem a listopadem minulého roku a doteď ho téměř denodenně používám (což je zázrak, protože je to tubička 30ml:D) 
Nechtěla jsem si tehdá kupovat vyloženě makeup, abych si zbytečně nezatěžovala pleť, a moje kamarádka mi tento produkt doporučila, tak jsem si řekla, že za zkoušku nic nedám - maximálně vyhodím peníze. 
CC krém je vlastně krém, který má za úkol sjednotit tón pleti, zakýt drobné nedostatky, lehce hydratovat a zároveň má UV filtr, takže by měl pleť i chránit. 
Tento CC krém slibuje: snížení viditelnosti pórů, maskování nedostatků, redukci zarudnutí, sjednocení pleti, hydrataci, jemnost, má být lehký a jemný, splynout s pletí. Díky obsahu tří korekčních pigmentů má minimalizovat tmavé skvrny. SPF má 15.

Já jsem celkem bledule a pořídila jsem si nejsvětlejší odstín, Ivory 31, který mé nažloutlé pleti sedne hezky. 
Díky obsahu silikonů je samozřejmě jasné, že je pleť po jeho použití hladší, póry jsou mírně zamaskované (ale fakt jen mírně). Schopnost krytí tohoto CC krému je malá, opravdu zakryje jen drobné nedostatky - například žilky (sjednocuje hezky, to jo), už zahojené zbytky po pupíncích atd. Pokud chci zakrýt pupínek, musím použít korektor nebo krém navrstvit (občas ho na pupínek naťupu jako korektor, ve dvou až třech vrstvách kryje celkem fajn). Pokud mám suchá místa, krém je zvýrazní a upřímně mi nepřijde, že by nějak výrazně hydratoval, na druhou stranu ani nevysušuje.
Na pleti nedělá masku a působí přirozeně, co je ale potřeba, je ho zafixovat pudrem - bez toho vypadá divně a na mé smíšené pleti se trochu blbě leskne:D
Konzistence je tekutější, ale dobře se rozmazává.
Čeho jsem se trochu bála, kvůli obsahu silikonů, bylo to, že bude ucpávat póry, ale musí říct, že naštěstí mi póry neucpává a pleť je po něm hezká.
Cena za 30 ml je 329 Kč, ale teď ho na Notinu seženete za 186 Kč - a to se vyplatí :D
Navíc, ačkoliv jsem to fakt nečekala, tak ho stačí maličko a vydrží dlouho. 

10/10

Znáte tento CC krém? Používáte CC nebo BB krémy? 

14 komentářů:

  1. Jeee, kosmetika Bourjois mě zajímá. Tenhle CC cream úplně asi ne, ale ostatní make-upy jo. Nemáš s nimi zkušenost? 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel ne, já makeup používám spíš příležitostně kvůli problématické pleti, ale až dopotřebuju ten, co mám, tak jsem chtěla zkusit Healthy mix, na ten jsem četla celkem fajn recenze:)

      Vymazat
  2. neskúšala som ešte žiadny BB ani CC krem:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten vyzerá naozaj super! :) To, že neupcháva póry, veľmi rada počujem a možno sa po ňom pozriem, akurát som si nie istá, či by mi jeho krytie stačilo :) Bourjois produkty sú inak skvelé

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s produkty od nich jinak moc zkušeost nemám, ale mám v plánu pár věcí pořídit, až dopotřebuji svoje produkty:)

      Vymazat
  4. CC ani BB nepoužívám, ale teď o nich začínám přemýšlet. Chodím skoro bez makeupu, takže by možná konečně mohly být tím pravým pro mě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, mně to právě také vyhovuje, protože mám pocit, že pokožka dýchá lépe, než s makeupem. Ten používám je výjimečně:)

      Vymazat
  5. Já značku Bourjois miluju! Používám od nich makeup Healthy mix, který je úžasný a používám ho už asi 2 roky nepřetržitě. Mám asi už 10té balení! Jinak tento CC cream vypadá také opravdu hezky a věřím, ze bude skvělý :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Healthy mix si brousím ruby už dýl, ale čekám, až dopotřebuju makeup, co mám doma. Mám totiž zlozvyk kupovat vše hned, a pak většinou produkty prošlé vyhazuji, protože je nestíhám spotřebovat:D

      Vymazat
  6. Pro mě je u krému dost důležitá hydratace, jelikož mám moc suchou kůži. Možná tenhle zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak uvidíš, s podkladovým hydratačním krémem je super:)

      Vymazat
  7. Od Bourjois ještě nic nemám, ale jelikož miluju BB krémy, třeba přesedlám i na CC a právě od téhle značky :) Zatím jsem věrná Max Factoru :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla kdysi BB asi od tří značek a s CC jsem tedy asi spokojenější, ale přijde mi, že je trochu hutnější:D Možná je to tedy jen můj osobní pocit.

      Vymazat
  8. o tomto cc creamu jsem nikdy neslysela, ale vypada zajimave a myslim si, ze budu muset vyzkouset v brzke dobe :) trebaze nema vysokou kryci schopnost, urcite by sel s nejakym korektorem sladit.

    www.melissakinsley.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...