pondělí 11. března 2019

||NÁKUP|| PRO-VLASY II.

Jak jste si již určitě stihli všimnou, jestli něco ráda nakupuji, tak je to vlasová kosmetika, a to ze stránky Pro-vlasy, kde nabízejí profi kadeřnické přípravky. 
A tak dnes přicházím s dalším článkem na toto téma, co jsem objednala?
Čtěte dál..
Tentokrát objednávka obsahovala věci hlavně pro mamku, ale budu je používat taky, takže časem přibude recenze:D)
Objednaly jsme dva laky na vlasy, tužidlo, já si vzala kondicioner, da revlon uniq spreje, masku na vlasy.

Tak si produkty trochu představíme.. 

REVLON UNIQ ONE A REVLON UNIQ ONE GREEN TEA

S červeným uniq one mám již zkušenost a je naprosto úžasný, krásně uhladí vlasy, zaceluje zničené konečky, vyživuje a moc hezky voní. Jeho zelená verze je obohacena o extrakt zeleného čaje a citrusů a také krásně voní - takovou svěží letní vůní. Jsem zvědavá, jestli bude v zeleném produktu nějaký rozdíl. 

WELLA PROFESSIONALS OIL REFLECTIONS LUMINOUS KONDICIONER
REVLON PRO YOU NUTRIVE TREATMENT

S tímto kondicionerem mám velmi dobré zkušenosti - vlasy jsou po něm hladké, dobře rozčesatelné a nemastí je ani u hlavy, navíc krásně voní a má dobrou konzistenci, která se v rukou nerozteče všude možně:D Už mi pomalu dochází, a tak jsem si radši objednala nový. 
Tato maska je hydratační, určená pro suché vlasy, obsahuje extrakt z pšeničných proteinů a ceramidy, které mají za úkol hydratovat vlasy. Slibuje výživu. Upřímně jsem na masku dost zvědavá:) 

WELLA PROFESSIONALS PERFORMANCE R
&
WELLA EIMI SHAPE CONTROL 

Laky na vlasy jsou extra silné a slibují fixaci bez zatížení, lesk a ochranu před vysušením. Snadno se vyčesávají a nezanechávají stopy. 
Tuba uprostřed je tužidlo, zaručuje pevný, ale ne strnulý účes, nezanechává film, nemastí, nelepí, nezatěžuje.
Na oba produkty jsem hodně zvědavá. 

Vyzkoušeli jste některý z produktů?
Jakou recenzi byste si přáli?:) 

7 komentářů:

  1. Tyjo, já žádné kadeřnické produkty nekupuji.. Vždycky mám jen ty obyčejné z drogerky. Ale stačí mi. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle značku jsem nezkoušela, ale kvalitní kosmetiku na vlasy bych potřebovala, takže možná vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  3. To si poznamenám, přes beauty moc nejsem, ale přípravky na vlasy pořád hledám, co by těm mým nádherám nejlépe vyhovovalo. Tohle vypadá fakt kvalitně, tak nad tím popřemýšlím, určitě na to hoď i recenze!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodím!:) jen to bude nějakou dobu trvat, ono se mi toho doma nahromadilo moc a nestíhám:D

      Vymazat
  4. Já jsem nejvíc spokojená s maskou na vlasy od Wella kupuju tady > https://www.brasty.cz/wella-professionals-oil-reflections-luminous-reboost-mask-maska-pro-zpevneni-a-lesk-vlasu-500-ml Skvělá cena a kvalita. Mé vlasy jsou lesklé, jakobych je měla čerstvě nabarvené :D Ale nemám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Od Revlonu jsem kdysi měla ten červený a byl parádní.. Chtěla jsem si pořídit další, ale pak jsem na něj zapomněla. Díky za připomenutí!!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...