čtvrtek 12. září 2019

||OUTFIT|| POSLEDNÍ ZÁBLESK LÉTA

Krásný den přeji. Dost jsem přemýšlela, jak článek nazvat, a vzhledem k tomu, jak náhle přišlo podzimní počasí, se mi ,,Poslední záblesk léta" opravdu líbil. Tenhle outfit jsem totiž fotila s bráchou jen pár dní před začátkem slejváků a chladného počasí. A ne, že by se mi nelíbilo! Mám tohle pochmurné čajíčkové počasí moc ráda, jen ze zimy, sněhové kalamity a náledí pak už nejsem tolik nadšená. Ale teď nebudeme řešit zimu, na tu máme ještě čas - a vrhneme se na poslední z letních outfitů, které jsem letos oblékla.

Fotky budou tentokrát dost (ne)umělecké, protože můj brácha absolutně neumí s mým telefonem a kdo ví co tam naklikal, takže hezky zaostřil na pozadí a já jsem na většině fotek taková pěkná šmouha. Naopak zaostřená jsem na fotkách, kde vypadám strašně. To chceš.
Šaty Aliexpress; Kabelka: Guess; Boty Sports direct

Možná si říkáte, proč jsem vybrala na blog takto obyčejný outfit. A má to hned několik důvodů. 
Tyto šaty jsem vám už ukazovala v TOMTO článku, kdy jsem z nich byla hodně zklamaná, protože vůbec nevypadaly jako ty na fotce. No, a teď jsou ze všech těch šatů z Ali asi moje nejoblíbenější a v létě jsem je fakt dost nosila. Jsou pohodlné, ideálně dlouhé. Jen jsou mi trochu větší v pase, to je za mě jediné mínus. 


Můj bratr je opravdu fotograf... :D Taky se necháváte fotit od sourozenců? Dopadá to líp?
Další důvod je ten, že mi tyhle šaty přijdou vzorem opravdu letní, slunečnice ve mně evokují teplo a zářivost těch krásných letních dnů, kdy svítí slunce a hřeje na kůži. A že tenhle pocit těď dlouho neucítíme.


Tohle je asi tak nejostřejší fotka, která se podařila vyfotit. :D
Na létě miluju, jak můžu vyjít nalehko, maximálně se světříkem přes kabelku, jak mi teplý větřík cuchá vlasy, na kži cítím slunce a všechno září životem. 
Na podzim život uhasíná, ale na druhou stranu příroda nabývá úplně jiných barev (jak já miluju podzimní vínově červenou). Takže i když mi po létě bude smutno, těším se na chladnější a deštivé počasí, popadané barevné listy a zase jinou etapu.

Co jste v létě nosili rádi? Měli jste nějaký oblíbený kousek? Těšíte se na podzim?

21 komentářů:

  1. S foťákem fakt moc neumí, ale tobě ty šaty tak sluší!!! Ani se mi nechce věřit, že se ti prvně nelíbily🤣😁. Fakt ti seknou❤.

    Verča ze Ztracena v Praze I Zajímavosti za léto 2019 I OBLÍBENCI

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec mi tento outfit nepřijde obyčejný právě že naopak. Pěkný decentní a elegantní, působí velmi žensky. Šaty moc krásné.:)����

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuji:) Je pravda, že je takový éterický:)

      Vymazat
  3. Moc krásný outfit! Šaty se mi hodně líbí a moc ti sluší :) a náhodou fotky brácha nafotil pěkně! :D zase.. buďme rádi za něco! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se dá dělat, že.. Lepší, než nic :D Děkuji!:)

      Vymazat
  4. Já si radši všechno fotím sama, jinak nejsem nikdy spokojená :-D a ty šatky jsou moc hezké, už aby bylo zase léto :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naprosto chápu :D Mě vždycky štve, že mi ten, co mě fotí, nemůže říct, že vypadám jak idiot a ať se tvářím/stoupnu si jinak :D Děkuji:)

      Vymazat
  5. Jooo, ta poslední fotka je nejlepší!! :D :) Můj brácha naštěstí fotí skvěle. Když mě fotí ségra nebo kámoška, musí udělat milion fotek, než si jednu vyberu, ale brácha vyfotí jednu dvě a dokonce tam nevypadám tak hrozně. :D
    Jinak šaty pěkný. :)) Ale ta kabelka je úžasná. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš super:D Já ho to ještě naučím, přeci jen je mu 13 a jednou bude muset takhle sáhodlouze fotit svoji holku, tak ať to umí :D
      Děkuji:)

      Vymazat
  6. Ty šaty vypadají hodně pohodlně, to je super, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě často fotí přítel, ale díky relativně dobré technice se mu daří obstojné fotky :D Akorát dělá blbosti, že mě třeba vezme hrozně z blízka nebo mi vyfotí jen zadek :D :D Z letního šatníku jsem byla nejvíce spokojená s riflovými kraťasy do pasu a plážovými šatičkami :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Já se nikdy nenechám fotit v podstatě (až na veliké výjimky). To já jsem vždycky ta za foťákem, takže tenhle problém neznám. Na druhou stranu musím říct, že mně se ty fotky vlastně docela líbí, nejsou prvoplánové. Nezaostření u první vypadá dokonce jako účel a k úvodní fotce se naprosto hodí. Ale je pravda, že když prezentuješ outfit, je třeba těch ostrých fotek, abychom vůbec viděli, co máš na sobě. Každopádně šaty jsou super, ty bych taky unosila, tohle léto jsem si ale moc kousků neužila. Tak už se těším až vytáhnu podzimní kabátek a šálu. Jak říkáš, příroda nabývá uplně jiných barev, taky to má něco do sebe:)

    OdpovědětVymazat
  9. Nooo brata asi treba zaškolit na fotenie :-D
    Každopadne šaty su ale krasne.. a posledná fotka sa veru vydarila najlepšie :-)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  10. I love your pose 😁✌️
    You are so beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...