pátek 27. listopadu 2020

||NÁKUPY|| VÁNOČNÍ OZDOBY

Po hodně dlouhé době se hlásím, a to s článkem, ve kterém vám ukážu pár vánočních ozdob, které jsme s přítelem pořídili, aby naše nové bydlení mělo aspoň trochu vánoční atmosféry. Kdy a proč jsme se stěhovali se dozvíte ve článku, který plánuji vydat v prosinci a bude to takové shrnutí mého roku. 


V Globusu měli v akci ozdoby, konkrétně třeba Santovy botičky stály 20 Kč, kvetináč taky, hvězda kolem 7 Kč, což byla moc hezká akce.
Upřímně jsem v 2+kk trochu bojovala, kam ozdoby dát, aby byly vidět, aby nějakým způsobem zaujaly a dodaly trochu té vánoční atmosfére. 
Boty jsem nakonec omotala kolem lustru nad jídelním stromem, který je nízko, a tak si ho navštěvy lehce všimnou. 
Trochu jsem se bála, aby boty nechytily, ale s lustrem moc nesvítíme a když už, tak nehřeje, tak doufám, že kvůli botám nevyhoříme. :D



Světýlka máme dvoje, hvězdičky jsem kupovala v Lidlu, baňky jsou z Globusu, oboje jsou na baterky, cca metr a půl dlouhé a svítí teplým světlem (to mi přijde vánočnější a útulnější).


První, baňková světýlka, jsem původně chtěla omotat kolem větviček, ale ještě jsem je nekoupila, zkoušela jsem je dát kolem palmy, to ale nevypadalo dobře.

Nakonec jsem světýlka dala na parapet a moc se mi tam líbí, hezky osvítí okolí jídelního stolu a v kombinaci s květinami to vypadá hezky. 

Jen mám trochu strach, aby je nerozkousal kocour a nedostal čouda. :D



Hvězdičky jsem původně chtěla pověsit na zeď v obýváku, ale pak jsem usoudila, že se mi s tím nechce štvát, a tak skončily před televizí. 

Přítel na mě nejdřív koukal jako na blázna, že je plácnu zrovna před televizi, ale pak sám uznal, že jsou tam hezká.  A při hraní ho prý neruší. :D





Co mi ovšem doma chybí, je adventní věnec, osobně mám radši věnce, které mohu každý rok ,,recyklovat" a tak bych radši nějaký hezký keramický svícen. Máte tip na něco podobného?


Máte doma už vyzdobeno? 

10 komentářů:

  1. To je naprosto boží! Já jsem se poslední dobou strašně zamilovala do dekorací. A byla jsem i v Globusu, ale bohužel bylo tam tolika lidí, že mě to úplně odradilo a chtěla jsem být co nejdříve pryč :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Já taky, sice má ráda, když se mi doma nic okolo neválí a je všude čisto a ,,holo" ale decentní dekorace miluju a ty mi nevadá vůbec, právě naopak:) A zrovna z těch světýlek jsem fakt unešená, strašně se mi to líbí :D
      My měli velké štěstí, že tam zrovna až tak moc lidí nebylo, jinak by se mnou přítel tak ochotně dekorace nevybíral a spíš by mě nervózně popoháněl, ať si pohnu :D

      Vymazat
  2. Já zatím jen pálím svíčky. Adventní věnec se chystám vyrábět zítra nebo v neděli. Mám právě keramický svícen, takže stačí pár větviček, rolička skořice... Světýlka jsem si koupila, ale zatím jsem nevymyslela, kam s nimi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pořídila sis krásné ozdoby, ať ti dělají po čas Vánoc jenom radost! :) My už mám výzdobu také hotovou. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jee, to je krása, miluji všechny vánoční dekorace, krásně jste pořídili!

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, nový článek ♥ Také jsme byli letos nakupovat vánoční výzdobu v globusu :) Akorát teda jsme zjistili (kupovali jsme hlavně baňky), že v balení, kde je 12 kusů za 300,-(!!) jsou dvě s dírou... Tak doufáme, že nám to uznají.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné dekorace, já mám Globus moc ráda, škoda, že je tak daleko a v Brně navíc bokem. :)

    Seznam

    OdpovědětVymazat
  7. roztomile vanocni dekorace ♥ uz se taky chystam na nejaky mensi nakup:D
    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj,
    nějak jsem článek objevila až nyní, takže ano, už mám opravdu vyzdobeno:-) Dokonce už budu muset nějaké živé větvičky zlikvidovat, měla jsem je tu celý advent... Světýlka se mi moc líbí, také jsem nějaká pořídila a ozdobila jimi byt. Měj se krásně a přeji ti vše nejlepší do nového roku !
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...