pondělí 12. dubna 2021

||NÁKUPY|| NOTINO + DM

 Po dlouhé době jsem se rozhodla usednout k bloggeru a podělit se s vámi o moje kosmetické nákupy, nějaké novinky a dát najevo, že ještě žiju. 


Myslím, že jsem se někdy dávno na blogu zmiňovala, že používám na vlasy Wellu professional. S tou jsem byla spokojená, ale zkoušela jsem i další značky, například Loreal Professionel, který používá můj kadeřník. Nakonec jsem asi před dvěma měsící zakotvila u Matrixu a zatím jsem moc spokojená, tak jsem si koupila litrová balení. Šampon mám na objem, kondicioner na zničené vlasy. Myslím, že můžete očekávat samostatnou recenzi. 

Garnier plátýnkové masky jsou moje stálice. Zkoušela jsem za posledních pár měsíců asi dvacet různých masek od korejských značek a přijde mi, že největší efekt na mojí pleti má stejně tato modrá od Garnier. Nejčastěji si je dávám po AHA+BHA kyselinové masce, abych dodala pleti hydrataci. 

Další ze skincare rubriky je Neutrogena noční maska, po které už nějakou dobu pokukuji a jsem strašně zvědavá, jaká bude. 

Samoopalovací mléko od Ziaja mám poprvé, dřív jsem používala Dermacol a byla jsem s ním spokojená, ale na toto byly na Notinu ještě lepší ohlasy, tak jsem si řekla, že mu dám šanci. Doufám, že mě nezklame!
K mléku jsem samozřejmě potřebovala i nějaký peeling a tento od Organic shop mě zaujal. Můžu vám říct, že naprosto krásně voní a hned večer jsem se s ním vydrhla - a je super, krásně vyhladí pokožku a zanechá ji jemňoučkou a voňavou.


Moje dvě stálice - Lash Sensational a Essence all-about matt. Vyzkoušela jsem za posledního půl roku víc řasenek, včetně opěvované novinky od Maybelline, a stejně jsem se vrátila k této jejich krasavici. Za mě je prostě nejlepší. :D


V DM jsem na samoopalovák koupila rukavici (poprvé, vždycky jsem měla oranžový ruce a nebyla schopná si rukavici koupit:D). Jejich pánskou holící pěnu, protože je prostě nejlepší, co si budem. 
Dále mycí houbu s úplně božím designem (:D) a opalovací krém na jizvu a na kérku (pokud teda otevřou salony a nezruší mi termín, no). 

To je pro dnešek vše. Máte s nějakým z přípravků zkušenosti? Co vás nejvíc zaujalo?

9 komentářů:

  1. Přiznávám, že neznám ani jeden kousek. Zajímavě vypadá peeling a zaujala mne i řasenka.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé zrovna včera jsem také nalétla do DM a něco málo si tam pokoupila :) Pro mě jsou také všechny produkty novinkami. Nejvíce mě ale zaujala plátýnková maska. Ještě jsem totiž žádnou plátýnkovou nezkoušela :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle masku fakt doporučuju, krásně hydratuje. Plátýnkovky jsou sice dražší, ale je to s nima úplně jinej relax :D

      Vymazat
  3. DM kosmetiku mám ráda, mám od nich mléko po opalování. Na Notinu jsem teď dělala taky nákupy :D, akorát trochu jiné. A Garnier masky jsou super.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, mají fajn kosmetiku za hezký peníze:)

      Vymazat
  4. Skvělé produkty, ať ti dělají radost a jsi s nimi spokojená! :) Krémy od Neutrogeny jsou super. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,
    jsem moc ráda, že ses vrátila k blogování:-) Z tvých produktů znám většinu, to se málokdy stane:-D Matrix je dobrá značka, používá ji moje kadeřnice a taky jsem od nich měla dost věcí a byla jsem spokojená. Masky Garnier pro mě představují takový průměr - znám i lepší, ale také horší. Cupuacu bronzující krém a já jsme si naprosto neporozuměli. U té řasenky mám raději klasickou Lash Sensational. Ten pudr je moc příjemný a za tu cenu je to paráda. Peeling jsem taky měla a byla jsem s ním moc spokojená. Jediné, co neznám, je maska od Neutrogeny, tak jsem moc zvědavá na tvé hodnocení. Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...