pondělí 19. dubna 2021

||OUTFIT|| GRAFFITI

 Díky skupině TFP na Facebooku jsem zrealizovala pár focení a mimo jiné jsem zjistila, že mě to hrozně baví. S jedním hrozně šikovným fotografem jsem nafotila tyto fotky a musím se s vámi o ně podělit, protože outfit, který na nich mám, se mi děsně líbí, i když je to něco jinýho, než normálně nosím.


Upřímně moc nemám ráda volné kalhoty, protože mám pocit, že v nich mám tlusté nohy (ach my ženy), každopádně po paperbag kalhotách jsem toužila už hrozně dlouho. v lednu jsem projížděla slevy a v H&M měli tyto slevněné ze 750 na 250 korun, takže i přes to, že se mi úplně nelíbila barva, jsem je musela vzít. 

Když mi přišly, tak jsem se do nich zamilovala, i jejich barva se mi líbí a veliká výhoda je, že zvýrazní úzký pas, což je moje přednost. 














Asi před rokem jsem se úplně zamilovala do khaki barvy, a tak když jsem objednávala nějakou bundičku na jaro, cíleně jsem šla po khaki. A vybrala jsem tuto.














Ráda bych vychválila Toma, fotografa, se kterým jsme tyto fotky fotili. Je milý, je s ním sranda, naprosto úžasně fotí a člověku je s ním dobře, nemusíte se stydět ani něečeho bát. Na konci článku vám hodím odkaz na jeho stránky a instagram.














Body - secondhand,  Bunda - Zalando,  ONLY Petite,  Kalhoty - H&M,  Boty - PUMA,  Brýle - GATE


TOMÁŠ STRÁNKA                   |             TOMÁŠ INSTAGRAM

MŮJ INSTAGRAM 

Líbil se vám outfit? 

20 komentářů:

  1. Tak ty kalhoty ti ale neuvěřitelně sluší!! Sebe si v nich neumím představit.. Ale vypadají fakt skvěle..

    OdpovědětVymazat
  2. Jee ty jso kočka! :O No neskutečná modelka! Hrozně ti focení sedlo a fakt se mi na fotkách moc líbíš. HLavně teda i outfit super ty, jak si hubeňounká tak ti takový opravdu sluší.
    Jinak moc hezký blog a jsi mi hrozně sympatická..:) dávám odběr. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, moc děkuji!:) Udělala jsi mi radost:)
      Také jsem Ti dala odběr, máš hezký blog:)

      Vymazat
  3. Hviezda! Na fotkách vyzeráš skvelo a aj outfit sa moc podaril. Veľmi sa ti hodia takéto neutrálne farby. Fotky sa taktiež moc podarili. Vážne super

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Je pravda, že v takových ,,natural" tónech se asi (kromě černé) cítím nejlíp:)

      Vymazat
  4. Moc ti to sluší a fotky jsou krásně upravené! Radost pohledět!

    OdpovědětVymazat
  5. Mooc Ti to sluší! :) U tohoto outfitu se mi líbí úplně všechny kousky. Na podobné kalhoty se také musím podívat, akorát si myslím, že mě by světlá barva moc neslušela :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!:) Já si myslím, že by ti světlé slušely. Já bych chtěla ještě černé, protože je to praktičtější a hodí se ke všemu :D

      Vymazat
  6. Fotky se vám moc povedly, sluší ti to na nich moc. :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
  7. Naprosto perfektní outfit! Skvěle jsi vše sladila a líbí se mi zvolené barvy. :))

    OdpovědětVymazat
  8. The artwork / graffiti made a nice backdrop for your photos!
    The outfit you styled and were wearing in the photos above looks very comfortable, fashionable and practical with its convenient pockets.
    You look fabulous wearing it, but you could make any outfit look good because but you are so pretty, and could easily be a model (and your legs do not look thick at all).
    Cute outfit!

    my blog
    my YouTube
    my Twitter

    OdpovědětVymazat
  9. Gorgeous Graffiti There - Excellent Outfit For That Back Drop - Well Done

    Cheers

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...