úterý 30. listopadu 2021

||POVÍDÁNÍ|| ALKO KOUTEK - VÍNA OD BODLÁKŮ

Když mi na Instagram přišla nabídka spolupráce s mým blogem, byla jsem celkem dost překvapená. Zejména proto, že blogu nevěnuji příliš času a články poslední dobou vydávám ,,jednou za Uherák"Ale nabídka to byla vskutku personalizovaná, neb se mi ozvala Vína od Bodláků s tím, že mi poskytnou nějaká vína oplátkou za reklamu. A já miluju víno! A taky focení! A tak jsem to s nadšením vzala. 

Vybrala jsem si tedy tři vína, která už jsem stihla i vypít, a tak vám je rovnou i mohu zhodnotit, pro někoho to bude třeba dobrý tip. 



Cotes de Gascogne Rouge Le Gardien des Cieux

Tohle víno jsme ještě stihli nafotit v hezkém počasí. Musím říct, že bylo výborné, chutnalo mi o dost víc než druhé víno. Bylo jemné, mělo příjemné tóny a nebylo vůbec trpké. Mám ráda červená vína, ale jsem na ně dost přísná, neb nesnáším, když jsou příliš suchá a trpká a trne z nich jazyk. Tohle bylo ale opravdu skvělé. Prokliknete se k němu TADY.


Nebbiolo d’Alba

Druhé červené víno obsahuje poměrně dost tříslovin a na chuti to bylo dost poznat. Bylo dobré, ale na můj vkus až příliš trpké. Nakonec jsem ho tedy naservírovala k hovězímu masu, se kterým si skvěle sedlo a hned se mi pilo líp. Odkaz ZDE.



Charmat de Vinselekt Brut

Miluju šampusy a tohle nebyl ani trochu krok vedle. Brut byl tak akorát suchý, měl příjemný ovocný nádech a byl až krémový. Za mě pecka, navíc má moc pěkné balení a za sebe můžu říct, že takový dárek bych ocenila. Odkaz ZDE.

Vína přišla rychle a byla dobře zabalená, takže bych se vůbec nebála z tohoto e-shopu objednávat, myslím, že u nich seženete super vánoční dárky a nebo pitivo na Silvestra.

9 komentářů:

  1. Fotky se vám moc povedly 👌 já jsem teda abstinent, ale sem tam si dám nějaké vánoční piticka :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, super fotky, pojala jsi to moc dobře. :)) Já piju spíš bílé. Ale musím říct, že i já jsem byla maximálně spokojená s objednávkou. :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Víno potěší vždy! :) Mám už nějakou zásobu na Vánoce a mezi nimi je také jedno červené. :)) Super fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taka współpraca łączy przyjemne z pożytecznym 😁🥂.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...