sobota 23. října 2021

VÁNOCE JSOU ZA DVEŘMI, TIPY NA DÁRKY

Historicky už třetí článek s tipy na dárky na tomto blogu. Upřímně letos také zrovna neoplývám spoustou nápadů, ale těch pár věcí, které mě napadly, vám sem ráda hodím a třeba se vám něco zalíbí. Ač teprve končí říjen, tak to jako každý rok neskutečně rychle uteče a věřím, že spousta z nás pak bude na poslední chvíli běhat po obchodech (doufejme, že zůstanou otevřené).


Puzzle z fotky 

Podle mě originální dárek, který i zabaví, obzvlášť pokud víte, že obdarovaný skládá puzzle rád. Dají se vychytat různé akce, já nechávala dělat 1000 dílků za 900 Kč. Můžete nechat udělat jakoukoliv fotku, můžete nechat udělat společnou fotku, fotku mazlíčka, zkrátka cokoliv. Jen pozor, aby fotka byla dostatečně kvalitní.


Fotoobraz/poukaz na fotoobraz 

Fotoobraz je parádní dekorace do domácnosti a pokud máte fotku, která víte, že by dotyčnému udělala velkou radost, kdyby si ji mohl pověsit na zeď, pak je to za mě super dárek. Pokud nemáte fotku, můžete zakoupit poukaz a obdarovaný si sám vybere, co by si přál zvěčnit na plátno.

Poukaz na focení 

Společné rodinné fotky, focení s mazlíčkem či jen mazlíčka, focení dětí, popřípadě focení třeba s koňmi. Každy si najde to své, pokud se obdarovaný rád fotí, je to další z dobrých a užitečných tipů na dárek.

Kosmetika

Taková ta vánoční klasika, můžete koupit klasické kosmetické balíčky (které tak trochu říkají ,,nevím, co ti dát," ale to nevadí, občas je dávám taky) nebo můžete koupit něco trochu lepšího. Přikládám pár tipů.

  • Manufaktura - momentálně ještě můžete zakoupit balíčky s šípkovou limitkou, které si hodně lidí okolo mě chválí.
  • Lush - nabízí úžasnou vánoční kolekci, ve které najdete spoustu bomb do koupele (a to potěší většinu žen), tělové spreje a různé vánoční balíčky. Za mě pecka.
  • Angry beards - věřím, že většina z vás se s touto značkou už setkala, minimálně ve formě reklamy. Za mě je to super dárek pro muže, nabízí péči o vlasy, tělo, vousy a také o ,,kule" a mají na výběr spoustu balíčků, které podle mě chlapa potěší.

Kniha 

Můj každoroční tip. V tomto roce vyšla spousta dobrých knih. Milovníkovi detektivek můžete pořídit například Žárlivost a jiné povídky od Jo Nesba či Imitátora od Daniela Cole. Oba autory doporučuji.

Protivný sprostý hrnky

Vtipné hrnečky české výroby, najdete je pod tímto názvem na Fb i Ig. Objednávala jsem od nich už dvakrát a se vším jsem byla moc spokojená. Mají na výběr spoustu druhů hrnečku, i hrnky to go (super dárek!), nespočet hlášek a barev, kterými vám hrnek zacákají. 

Parfém s gravírovaním

Tuto službu nabízí například Notino, kde si za 99 Kč můžete nechat na parfém vygravírovat text. Takový parfém s věnováním na flakonku jistě potěší jak ženu, tak muže. Notino má teď navíc 15% slevu na parfémy.

Měkkouši 

Taková ta vánoční klasika, ale mně upřímně vždycky udělá radost, ať už se jedná o ponožky, spodní prádlo či hezkou a vkusnou šálu či čepici. Originální ponožky a spodní prádlo pořídíte například u Dědoles, kde mají nově v nabídce zimní doplňky, jakou jsou třeba čepice, šály, rukavice.


Poukazy

Poukazy na degustační večeři, pobyt v hotelu, wellness, laser game, tetování, únikové hry, střelnici, jízdu autem či formulí,... Tady je opravdu velká spousta možností, jak darovat zážitek, což jsou za mě jedny z nejlepších dárků. Navíc na Slevomatu tyto zážitky můžete pořídit za mnohem lepší cenu.

Láhev dobrého pití 

Dobrá láhev kvalitního vína, Prosecca či něčeho tvrdšího potěší téměř každého. Například na Vína od Bodláků můžete koupit jak levnější, tak dražší a luxusnější vína a Prosecca, degustační balíčky a nebo dárková balení ve dřevěném boxu, která vypadají úžasně. V Globusu jsem teď také viděla spoustu dárkových balení různého alkoholu, třeba i dárkové boxy s Jack Daniels a dárkem navíc.

Doufám, že vás některý z tipů zaujal. Co letos kupujete vy?

23 komentářů:

  1. To sú skvelé typy na darčeky. Najviac sa mi páči poukážka na fotenie. Keby nám niekto niečo také daroval tak by som skákala po strop :D

    Môj blog a nový článok

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé tipy, které potěší snad každého! Mě by určitě udělaly radost. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Super tipy :) já ráda dávám fotky, co jsem vyfotila (např. přírodu, oblohu apod.) :)

    OdpovědětVymazat
  4. Protivný sprostý holky znám, dokonce znám holčičí co jejich hrneček má jako pracovní :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádka ode mě dostala ,,Můj pes je hezčí než tvoje dítě" a taky ho nosí do práce.. Dělá ve školce :D

      Vymazat
  5. Od Dedoles objednávám už na druhé Vánoce :) Přiznám se, že většinu dárků mám pokoupených kromě těch, které budu vyrábět :D Ale tipy to jsou super. Já z personalisovaných dělám hlavně kalendáře a letos jsem mamce nechávala vyvolat fotky do alba :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tohle je první článek s tipy na dárky, který letos čtu! A na Vánoce se hrozně těším, takže mi to vlastně udělalo velkou radost :))) Super tipy!

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné tipy :). Puzzle z fotek je ideální dárek pro mě, taky už jsem takový dárek dvakrát dostala :D. Já mám letos v plánu tvořit taky různé fotodárky pro rodinu, když všichni chtějí fotky ze svatby :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:)
      To se nedivím, fotky ze svatby máte krásné!:)

      Vymazat
  8. Skvělé nápady na dárky. Škoda, že to mého přítele vůbec nenapadne. Několikrát jsem říkala, že bych chtěla fotky od fotografa někde venku...let balónem..a mnoho dalšího a nedostala jsem zatím nic. :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy stačí naznačit, občas musíš kopnout.... :D

      Vymazat
  9. Jsem vždy ráda za tyto inspirativní články, moc ráda se inspiruji 🙂. Rok utekl jako voda a za chvíli už jsou zase Vánoce, to je strašnéé 🙈, ale přiznám se, že už jsem pomalu začala nakupovat, abych to pak vše nesháněla na poslední chvíli, jak je u mě zvykem 😅.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ještě nemám koupené vůbec nic, ale nápadů mám hodně :D Děkuji za komentář:)

      Vymazat
  10. Moc hezké tipy, já bych ještě přidala třeba DÁRKY PRO ZDRAVÍ - RŮZNÉ DOPLŇKY STRAVY, POUKAZY NA MASÁŽ nebo do FITKA ATD. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Díky za článek! Já jsem letos úplně zoufalá, popravdě mám sto chutí všem koupit knížky nebo nějaké blbosti, protože nemám ani čas a ani náladu něco vymýšlet. Navíc mám pocit, že to vždycky tak rychle uteče, že sotva vymyslím jedny Vánoce, už se zas musí vymýšlet další. :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám problém s vymýšlením, a když už mám nápady, tak na to všechno chybí peníze :D

      Vymazat
  12. Krásný inspirující seznam dárků, sprostý holky sledují na IG velice originální tvorba :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...