pondělí 23. srpna 2021

||NÁKUPY|| NOTINO SRPEN 2021

 Poslední dobou jsem celkem zanedbávala skincare a bohužel to po nějaké chvilce začalo být poznat. K zhoršené pleti přispěla i antibiotika, hormony a stres, a tak jsem se rozhodla, že s tím budu muset zabojovat. A proto jsem najela na mé oblíbené Notino a začala objednávat.

Co se péče týče, je velice důležité se dokonale odlíčit a pleť jemně vyčistit. Na to mám svého oblíbeného pomocníka, jímž je Hydratační čistič od CeraVe. Od této značky miluju i krémy, recenzi najdete ZDE. Mám už druhé balení, nedráždí, nevysušuje, pleť po něm nepne a spolehlivě odlíčí vše, i řasenku.
 
Renovality je česká značka a hádám, že většina z vás ji zná. Mají moc hezký instagramový profil a jejich přípravky mám ráda, ač teď dávám přednost spíš méně přírodním variantám. Recenzi na jejich oleje najdete tu - PRVNÍ RECENZE & DRUHÁ RECENZE. Ačkoliv teď nepoužívám přírodní kosmetiku, na jednu věc nedám dopustit, a to jsou květové vody. Konkrétně jsem vybrala růžovou vodu. Květové vody pomáhají srovnat pH pleti, hydratují a v létě navíc osvěžují, také zklidňují pleť a dle druhu mají i další účinky. 

Novinkou z této trojičky na fotce je Revolution Skincare hloubkově hydratační maska, na kterou jsem hodně zvědavá. Měla dobrá hodnocení. Má pleť rozhodně potřebuje hodně hydratace, protože je suchá a tím pádem se poté přehnaně mastí. 

Séra jsou pro mě další podstatnou částí péče o pleť. Prvním ze zakoupených sér je Revolution Vitamin C, s vitamínem C coby pomocníkem skincare se poslední dobou roztrhl pytel. A já jsem zvědavá, jestli po nějaké době jeho používání pochopím proč. 


Dalším sérem je 0,5% Retinol od Revolution Skincare. Na retinol čtu opět samou chválu, vzala jsem nízké procento, aby si na něj moje pleť mohla zvyknout a jsem velice zvědavá, jaké budou jeho účinky. Retinol nesmí užívat těhotné a kojící ženy a musíte používat SPF ochranu, na to pozor.

Poslední sérum je moje oblíbená stálice 30% AHA+BHA Revolution, což je chemický peeling, díky kterému jsem se zbvila velké části černých teček a pupínků. Taky mi trošku zjemnil jizvičky po akné. Doma ho ještě trochu mám, ale byl v akci, tak jsem ho vzala do foroty.


Jade roller je neéně opěvovaná pomůcka při péči o pleť a ačkoliv stále moc nevěřím tomu, že je tak úžasný, tak jsem mu chtěla dát šanci a rozhodla jsem se, že ho vyzkouším. Tento je od Revolution a je vyrobený z růženínů. 

O Matrixu se asi nemusím nijak moc rozepisovat, potřebovala jsem kondicioner a stále ještě zůstávám věrná této značce. Konkrétně tento kondicioner je hloubkově hydratační s glycerinem, mám ho poprvé a jsem na něj zvědavá.

La vie est belle je od Vánoc moje stálice, která přebila i Black opium a jelikož mi už dochází a na Notinu byla v akci její 30ml verze, tak jsem vzala aspoň tu. 

Máte s některým z produktů zkušenosti? Co vás zaujalo nejvíc a chtěli byste recenzi?

14 komentářů:

  1. Od CeraVe jsme měla vzorky jejich dvou krémů a byly fajn, tak mne zaujalo od mléko, možná bych ho mohla vyzkoušet

    OdpovědětVymazat
  2. Bohužel nemám zkušenost ani s jedním produktem.. Na ten roller se také chystám, ale také jsem ohledně toho taková nejistá. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po nějaké době používání musím říct, že na masírování je super, je to fajn rituál a hezky zchladí pleť, ale jestli posilňuje účinek sér, to jsem si nevšimla.

      Vymazat
  3. Renovality používám moc ráda.. Hyaluronové sérum, oleje, tabletky Renohair.. A tím jsem nadmíru spokojená. I oni mají Retinol, bohužel mám natolik citlivou pleť, že mi nedělá dobře i když jsem ho používala pouze 1x týdně. Jsem zvědavá, jak s ním budeš spokojená ty. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám Renovality taky ráda, ale nevím proč, z této vody mi tentokrát naskákal ekzém.. Každipádně retinol jsem zatím zkusila dvakrát a reakce naštěstí žádná:)

      Vymazat
  4. Já bych si prosila recenzi na produkty od makeup revolution, ty mě teda zaujaly moc😍 a já jsem teď taky objednávala novou kosmetiku, protože moje pleť si zaslouží víc lásky, než se ji dostává😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitš bude:) Už se na to chystám, jen to chce nějakou dobu působení.

      Vymazat
  5. Pořídila sis spoustu skvělých produktů, ať ti slouží! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Mě nejvíc zajímá ten roller, o kterém sama už nějakou dobu přemýšlím, ale ještě jsem se neodhodlala si ho pořídit :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Ja už dlhšiu dobu rozmýšľam práve nad kúpou CeraVe čistiaceho gélu na pleť, avšak už dlho používam ten od Cetaphilu a som veľmi spokojná, takže sa mi meniť zatiaľ nechce :) Inak si si zaobstarala poriadnu dávku produktov, všetky vyzerajú skvelo!

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...