úterý 4. května 2021

||RECENZE|| NEUTROGENA HYDRO BOOST NOČNÍ KRÉM

Nedávno jsem vám ukazovala svůj nákup na Notinu (ZDE), ve kterém byl i produkt, který jsem měla na wishlistu už dlouho. Noční maska od Neutrogeny mě hodně zaujala ať už popisem, tak pozitivními ohlasy, a musela jsem ji na vlastní kůži vyzkoušet. Nyní je to necelý měsíc, co masku mám a používám, a ráda bych se s vámi podělila o své zkušenosti.

Oficiální popis masky na Notinu je následovný: 

,,Noční maska Neutrogena Hydro Boost® obnovuje během spánku ochrannou vrstvu pleti, čímž zabraňuje nežádoucí ztrátě vlhkosti a poskytuje pleti po následujících 24 hodin dlouhotrvající hydrataci. Navrací pleti ztracenou hydrataci, pružnost a jemnost, dodává pleti odpočatý vzhled a obnovuje její povrch, po probuzení jsou vrásky vyplněné a pleť projasněná, nezanechává stopy na povlečení. Obsahuje kyselinu hyaluronovou – intenzivně zvlhčuje pleť a výtažek z řas – omlazuje pleť. Měla by se používat minimálně 2x týdně."

Masku používám třikrát týdně na vyčištěnou pleť. Nanáším ji jak na pleť, tak na krk v přiměřeném množství. Na pleti dělá zvláštní, lehce mastný finiš, ale neobtiskává se, nemastí povlečení. Naprosto nádherně voní, což je pro mě celkem velké plus, mám ráda, když kosmetika hezky voní.

Nedráždí pleť, opravdu krásně hydratuje, ráno je pleť neuvěřitelně jemná, jakoby ,,zacelená" a plná. Po prvních dvou použitích mi vyskákalo pár pupínků, ale pak se pleť uklidnila, takže nevím, zda to přisuzovat masce.

Má příjemnou a dobře roztíratelnou texturu. Pleť je po ní opravdu projasněná a působí prostě líp, zdravěji. Co se vrásek týče, tak účinek nemohu úplně posoudit, ale věřím, že jako prevence může být celkem nápomocná. Rozhodně bych masku doporučila vyzkoušet všem, kteří potřebují pořádnou hydrataci, chtějí mít pleť jemnější a jasnější.

Za 50 ml zaplatíte okolo 450 Kč, ale po třítýdenním používání z balení skoro neubylo, stačí opravdu málo. 

Máte s touto maskou zkušenosti? Jakou noční masku byste doporučili vy?

22 komentářů:

  1. Joo, toho bych se právě bála, že to budu pak mít na polštáři. :D :D Ale nevím, jestli do toho jít.. s hydratací asi nemám problém.. Noo, popravdě se mi asi 450 Kč za to dávat nechce. :D Ale je super, že jí stačí málo, že dlouho vydrží. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně, taky se mi za masku nechtěl dávat tolik, proto jsem hodně dlouho čekala, měla jsem ji na seznamu na Notinu snad rok. Ale jsem ráda, že jsem to konečně prubla:)

      Vymazat
  2. Od Neutrogeny jsem myslím zatím žádnou kosmetiku neměla. Já teď používám na noc před krémem ještě pleťové sérum a docela jsem si na to zvykla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Séra jsou taky super, dřív jsem taky používala, konkrétně od Hvlíkovy apothéky.

      Vymazat
  3. Masku neznám. Já jsem si nedávno koupila přírodní kosmetiku, tak na noční výživu používám růžový olej od purity vision :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle značku mám strašně ráda a sama za sebe bych jí klidně doporučila. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám Neutrogenu ráda, mám tedy o ní první produkt, ale nedám na něj dopustit. Akorát mě u této značky mrzí vyšší cena, u kosmetiky si pak musím rozmyslet jestli do ní investovat, nebo koupit něco obdobného, za nižší cenu. :)
    Děkuji za tip.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, vyšší cena je mínus, kor když i u dobré kosmetiky ti produkt nemusí sedět a pak jsou to vyhozené peníze.

      Vymazat
  6. Neutrogenu mám ráda a mám s ní dobrou zkušenost. Zrovna nedávno jsem si koupila z této řady gelový face cleanser a jsem moc spokojená, byl v akci a tak jsem si hned objednala do zásoby další balení :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle krémy mám v plánu vyzkoušet, Neutrogena má skvělou kosmetiku. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Děkuji za komentář, jestli budeš mít možnost, tak masku vyzkoušej, je dobrá:)

      Vymazat
  9. Počula som už o tomto kréme ale ešte som neskúšala

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky,
    maska nevyznívá podle recenze vůbec špatně, ale řeknu ti na rovinu, že dát za masku z drogérky 450 Kč mi přijde docela přehnané... Rozhodně ale nevylučuji, že si ji někdy nekoupím, znám se, přijde slabá chvilka a je to:-D
    Měj se krásně,
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tyjo, tak ta mě teď hodně zaujala... Potřebovala bych svůj obličej trochu oživit a pořádně zhydratovat, zda se, že by mi opravdu pomohla.. no, zkusím se po ní podívat. Děkuji za tip! 😊

    OdpovědětVymazat
  12. Toto ma veľmi zaujíma. Ja som chcela klasický krém od neutrogeny tiež z hydratačnej rady.

    RESPECT COCO CHANEL

    OdpovědětVymazat
  13. Ja som tento krém taktiež vyskúšala, ale klasickú verziu a teda aj napriek tomu, že som zo začiatku bola nadšená, po nejakej dobe používania ma krém sklamal a mojej pleti z dlhodobejšieho hľadiska vôbec nevyhovoval

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...