pátek 23. dubna 2021

||RECENZE|| MAYBELLINE SUPER STAY MATTE INK

 Tyto matné dlouhotrvající rtěnky jsou na trhu už nějakou dobu. Poprvé jsem je vyzkoušela asi před rokem a hodně jsem si je oblíbila. Mají na výběr širokou řadu odstínů a jsou cenově dostupné.


Oficiální popis na Notino

  • ,,16hodinová výdrž a extra pigmentace pro výraznou barvu, ultra matný efekt na rtech během chvilky, 
  • speciální aplikátor ve tvaru šipky pro precizní manipulaci, trendy syté barevné odstíny"

Rtěnky mají velmi příjemnou konzistenci, dobře se nanáší. Se štětečkem se dobře manipuluje, hezky se s ním rtěnka nanáší. Mattný finiš se mi hrozně líbí, rty vypadají sametově. Po zaschnutí se rtěnka neobtiskává, je neslíbatelná a vydrží mi cca 8 hodin bez úpravy. Odstíny jsou opravdu krásně syté. 

Rtěnky drží opravdu jako přibyté, dolů jdou mastným odličovačem, což je problém při konzuaci mastného jídla - u toho se mi vždy podaří sníst část rtěnky a musím si rty znova přetřít. Také trochu vysušují, proto bych doporučila před aplikací a po odlíčení rtěnky rty hydratovat, jinak nevypadá hezky.

Zleva: 05 Loyalist, 175 Ringleader, 20 Pioneer, 50 Voyager


05 LOYALIST


Pudrově růžový nude odstín, který jsem s hodně oblíbila, když mám výrazněji namalované oči. Je hodně decentní a přirozený. 


175 RINGLEADER



Můj nejoblíbenější odstín, přiměřeně výrazná pudrová barva, která krásně zvýrazí rty a dělá hezký kontrast s očima. 

20 PIONEER


Výrazně červený odstín, který jsem si taky hodně oblíbila, i když jsem se dřív v červených rtěnkách moc necítila. 

50 VOYAGER


Nejtmavší odstín, který mám. Tento nosím nejméně, moc se v něm necítím a jsou na něm nejvíc vidět moje nanášecí chyby. Se správným makeupem ale vypadá suprově.

Tyto rtěnky seženete za cenu okolo 200 Kč, na Notinu je mají momentálně za 155 Kč a pro mě je velká novinka to, že si přes kmeru můžete odstíny vyzoušet na sobě - a celkem to sedí. 

Máte s těmito rtěnkami zkušenost? Který odstín se vám líbí nejvíc?Jakou značku byste doporučili vy?

20 komentářů:

  1. Rtěnky vypadají moc hezky. Na tobě se mi nejvíc líbí odstín 175, já sama bych sáhla asi po něčem tmavším, mně světlé a pudrové odstíny moc nejdou. Škoda, že doba rtěnkám moc nepřeje...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi na mně nejvíc líbí tento odstín. To je pravda, ale snad to jednou skončí a zase bude vidět, co máme na puse :D

      Vymazat
  2. Tyhle rtěnky sama mám a jsou opravdu skvělé, všem je doporučuju :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to sú naozaj nádherné odtiene a veľmi ti pristanú! :)

    FRENCHSTYLE | Sleduj ma na Instagrame! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ty neznám! Ale vypadají moc hezky... Ringleader nejlíp. :D

    Ela

    OdpovědětVymazat
  5. Tieto rúže sú skvelé! Mám doma iba jeden, konkrétne ten posledný a mám ho moc rada. Nenosím ho moc v bežné dni, ale pri nejakej príležitosti som ho vždy vytiahla. Ps: super článok :)

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle rtěnky jsou jedny z nejlepších, jaké jsem kdy vyzkoušela. Výdrž je opravdu neuvěřitelná. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se teda taky nejvíc líbí ringleader, krásná, decentní na každodenní nošení :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Tieto rúže mám aj ja, konkrétne 2 odtiene, ružový a nude, no trošku tmavší od tvojho. Milujem ich výdrž <3. Chcela by som vyskúšať aj tú kávovú sériu, čo majú.
    Nicol z World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,
    vybrala sis pěkné odstíny, určitě unosíš všechny:-) Mně se nejvíce líbí ta červená. Dříve bych ti určitě řekla, že bych si matnou tekutou rtěnku už nekoupila, protože jsou pro mě strašně nekomfortní. V poslední době jsem ale oblíbila tekuté rtěnky od Catrice které jsou na rtech moc příjemné, takže uvažuji, že bych mohla vyzkoušet i další značky:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...