pondělí 7. ledna 2019

||RECENZE|| CIZRNOVÝ KRÉM S KOKOSOVÝM MLÉKEM

Jelikož se nám doma nahromadily plechovky kokosového mléka a já miluji cizrnu, hledala jsem nějaký způsob, kterým tyto dvě ingredience spojit. 
Ve svém receptovém sešitu jsem našla recept na krém z cizrny se smetanou, a tak mě napadlo udělat z  něj veganskou verzi a spotřebovat tak jedno kokosové mléko, načež jsem na internetu našla poodbný recept, ze kterého jsem si vypůjčila seznam koření. 
A vzniklo něco chuťově celkem zajímavého.
Co budete potřebovat?
  • Plechovku cizrny
  • Plechovku rajčat
  • Plechovku kokosového mléka
  • Kari
  • Římský kmín
  • Kurkumu 
  • Sladkou papriku (koření)
  • 500 ml Zeleninového vývaru (já udělala vývar na styl kostka bujónu do vody a k tomu mrkev a celer a povařit:D)
  • Pepř
  • Sůl
  • Dvě cibule


Postup:
Dáte vařit vodu na vývar, přihodíte bujon případně uděláte domácí. Mezitím nakrájíte cibule na kostičky, smícháte je s kořením a osmahnete nasucho na pánvi. Poté přihodíte do vývaru. K vývaru a cibuli po chvíli přidáte cizrnu, rajčata a kokosové mléko a vaříte tak 10-20 minut. Poté necháte lehce zchladnout a rozmixujete tyčovým mixérem.
A je to! 
Přeju dobrou chuť!:)
Zkoušeli jste někdy tuto kombinaci? Máte rádi cizrnu?

10 komentářů:

  1. Zajímavá kombinace, asi by mě nenapadlo dát tyto ingredience dohromady :) Já cizrnu miluju a tohle je super nápad jak ji zpracovat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, moje mamka na tady ty věci moc není a z téhle polévky se oblizovala až za ušima :D

      Vymazat
  2. Tak to by asi nebylo nic pro mě. Kari zrovna nemám v lásce, zato přítel ho miluje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to kari tam tak moc cítit není, dávala jsem ho cca lžičku..:)

      Vymazat
  3. Cizrnu mám moc ráda, ale něco takového jsem ještě nikdy nezkoušela :) Myslím si, že by ses mi trefila do chuti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuju zkusit, když budeš mít někdy chuť vařit něco novýho:)

      Vymazat
  4. Mňam, neustále tu vymýšlím co uvařit, tak si nejspíš recept uložím a co nejdřív využiju!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...