sobota 5. ledna 2019

||POVÍDÁNÍ|| PÁR TĚCH PŘEDSEVZETÍ

Velká spousta lidí si na začátku roku dává (velkou spoustu) předsevzetí. Některá předsevzetí jsou splnitelná, jiná nikoliv. Řekla bych, že hodně lidí se na to pak stejně vykašle a po pár týdnech jedou zase to svoje zajetý.
No. 


Abych byla upřímná, jsem na tom stejně, vždycky jsem si řekla, že teď už začnu plnit všechny ty svoje předsevzetí (a to i jindy než na začátku roku), ale kolikrát jsem nevydržela. Když mě nikdo nenutí a nehoří mi u zadku, tak jsem lenochod a na většinu věcí se vykašlu.
Každopádně letos jsem se rozhodla, že už ve svém životě musím začít něco dělat, potože maturita mi klepe na dveře, stejně tak přijímačky na vysokou, do toho mě střídavě postihuje existenční krize a pocit bezcennosti, kdy si přijdu ve všem naposto marná.
Jelikož jsem si loni v prosinci pořídila Doller (kterej je mimochodem naprosto boží!), tak jsem se rozhodla, že co do něj napíšu, to prostě udělám. Že mě to musí motivovat, protože podvádím jen a jen sama sebe. Tím, že jsem líná a na všechno kašlu, ubližuju sama sobě a nikomu jinýmu. Musím říct, že zatím se mi celkem daří věci zapsané v Dolleru dodržovat (no kdo by ho chtěl zklamat?).

Mých pár předsevzetí letos je:
  • Být zdravá (to je takovej bod, na kterým pracuju už strašně dlouho kvůli špatné imunitě a na mně to záleží jen z půlky, bohužel občas s tím nic neudělám..)
  • Cvičit - chodit do fitka (musím říct, že zrovna tohle je věc, kterou jsem si naplánovala už několikrát, ale nikdy mi to nešlo dodržet dýl jak dva měsíce, cvičila jsem jen doma)
  • Udělat maturitu (modleme se za mě)
  • Odstěhovat se s přítelem (to dost záleží na tom, jestli odmaturuju, takže mám aspoň nějakou motivaci)
  • Vzít si zpět Sofinku (dostala jsem od přítele před rokem králíčka, ale bratr měl bohužel alergii a teď musí králinda bydlet u dědy dokud se neodstěhuju)
  • Jíst zdravě (fakt se snažím, ale k smrti miluju Lay's strong cheese & Jalapeno :D)
  • Tetování (jedno mám a už dva roky přemýšlím nad dalším, ale nemůžu se rozhodnout, co přesně bych chtěla.. Letos na podzim už bych si ho ráda nechala udělat, tak mám ještě čas promyslet motiv:D)

Trošku se rozepíšu o tom cvičení.
Cvičit jsem začínala už tak pětkrát za poslední dva roky, vždy jsem si koupila nějaké ty proteiny a tak, ale vydrželo mi to chvíli.
První dva pokusy nevydržely zejména proto, že po problémech se stravou (moc jsem nejedla, ale přímo anorexie to nebyla), jsem cvičila stylem, že jsem si dala na snídani a oběd pidi porci, pak jsem odpoledne cvičila a málem umřela na křeč v břiše z hladu, takže jsem po cvičení (který jsem v půlce musela ukončit) snědla, na co jsem přišla. Což nebylo moc efektivní. 
Další pokusy byly přerušeny buď nemocí nebo mou leností. 
Ale letos jsem se rozhodla, že už se nebudu furt vymlouvat a že si potřebuju najít něco, co mě bude bavit - našla si mě na Instagramu reklama na Fitinn, kde se platí 499 Kč měsíčně za členství (což je naprosto super, můžete chodit každý den na jak dlouho chcete). Nejdřív jsem měla dost blok, protože žádná moje kamarádka nechtěla jít a já bych se cítila trapně. Nepodařilo se mi najít parťačku ani na internetu. Ale překonala jsem počáteční strach a nechuť jít sama (jsem hrozná:D) a dnes jsem opravdu vyrazila.
Tahle proteinovka je naprosto úžasná - doporučuji vyzkoušet!

A bylo to naprosto super! Takže jsem se rovnou upsala smlouvou, kdy rok budu platit členství za měsíc, tím pádem mám motivaci chodit - abych peníze nevyhazovala jen tak. Každopádně mě to neskutečně bavilo, strašně rychle to uteklo a doufám, že zítra mě bude všechno pořádně bolet:D
Takže kdyby se tu objevil nějaký fitness článek, fit recepty, recenze na proteiny a tak, nedivte se a pokud vás to nezajímá, přeskakujte tyto články :D

Jaké máte předsevzetí? 

16 komentářů:

  1. Já si zásadně žádná předsevzetí nedávám, u mě to ztratilo význam a jsem spoko i bez nich, ale ve cvičení musím zabrat také, teď jsem 4 týdny nebyla ve fitku a docela mi to chybí, ale v ty zimě se moc nechce :D jo a kdyby jsi chtěla nejlepší proteinovky v poměru protein/ cukr, tak v DM :) modré od DMka. Jinak držím palce ve všem.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké předsevzetí. Zdraví to je u mě samozřejmé přání každý rok, pro mě i pro ostatní. Se zdravím má člověk všechno.

    OdpovědětVymazat
  3. super predsavzatia..a aj ten diar..ja este ziadny nemam takze nemam si ich kde spisat..ale tak isto cvicenie a zdrava strava to by som chcela zlepist, aj ked som tak cely rok takmer zila..posledne dva mesiace som sa kvoli zdravotnym problemom dost opustila haha..takze januar je skvely start ist na to odznova..tesim sa ked si budeme davat o par mesiacov updatey kto ako co dodrzal..good luck..ak budes mat cas a bavi ta lifestyle a vlogy tak pozri moj youtube :)
    https://www.youtube.com/channel/UCv0NknfmLoMjq7dt1-VTyTA

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkná předsevzetí:) Neboj, maturitu určitě zvládneš:) a s tím cvičením.. mívám to podobně, ale já jsem spíš na to cvičení doma no :D ve fitku jsem též vydržela vždy tak 2 měsíce a pak mě to ale přestalo bavit.. nejlepší je pro mě cvičit doma a sem tam si zajít do fitka či na nějakou lekci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je při cvičení doma problém, že mě nikdo nevidí a vlastně jsem doma a mám blízko postel, žejo... Takže většinou prostě po chvilce skončím díky nevysvětlitelné fyzikální síle v dece u seriálu:D

      Vymazat
  5. Moc pěkná předsevzetí! přestěhování s přítelem zní úžasně, snad nejkrásnější věc z toho všeho :) ale přeji i též hodně úspěchů s cvičením a zdravým životním stylem :)

    www.melissakinsley.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou moc pěkná předsevzetí :) Taky si nějaká každý rok dávám a dopadá to všelijak :) Letos hodlám více cestovat, méně sedět doma na zadku a více cvičit :) I to zdraví bych si chtěla více hýčkat, protože jsem teď nejspíše z přepracování zalehla s nemocí. Chce to dbát hlavně na sebe :) Co jsem vzdala, je fitness.Už jsem zjistila, že klasické fitko mě vůbec nebaví. Radši nějaké kolektivní cvičení, zumbu, aerobic nebo jogu :)Držím palce u té maturity, určitě ji zvládneš levou zadní. A snad se povede i vše ostatní, odstěhování a vzít si zpátky králíčka. Já mám králíka a bez něj by to doma bylo hodně smutné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Snad se i tobě podaří splnit svá předsevzetí:)

      Vymazat
  7. Tyhle proteinovky miluju, hlavně vanilkovou :))

    Jinak máš opravdu krásná předsevzetí a moc ti držím palce, aby se ti povedlo je splnit :) Taky maturuji... :o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, chuťově jsou super a zasytí, ještě mi chutná jahodová:D)
      Děkuji, i tobě hodně štěstí u maturity:)

      Vymazat
  8. Já si žádné předsevzetí nedávám, protože když si jej nikam nenapíšu, zapomenu na něj do týdne :D Možná to má hodně lidí taky tak :D

    Takové posuny ohledně mého osobního rozvoje dělám během roku spontánně, když si něčeho na sobě všimnu. :)

    ♥ Ať se ti vše splní a krásný nový rok 2019 <3

    Vee

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to tak měla vždycky, ale tentokrát se snažím fakt poctivě vše zapisovat do Dolleru a už měsíc a půl se mi to daří:D
      I tobě krásný rok 2019!:)

      Vymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...