středa 16. ledna 2019

||NÁKUP A PRVNÍ DOJEM|| MY IDENTITY

Kdo sleduje insta fitnessky, pravděpodobně si už alespoň u jedné všiml reklamy či recenze na značku My Identity. Já tedy ano, spousta dívek i žen si produkty od této značky velmi vychvalovala, a tak jsem se samozřejmě po delší době rozhodování odhodlala k tomu od nich taky něco vyzkoušet.


České My Identity je partner poměrně mladé britské společnosti My Identity Nutrition Ltd. založené roku 2016. Předností této firmy je, že vyrábí kvalitní a prémiové produkty sportovní výživy, při vývoji produktů spolupracují s vrcholovými sportovci a předními odborníky. 
Kvalitu produktů zaručují tím, že jsou všechny vyrobeny v souladu s normami ISO 17025, ISO 22000, a mezinárodními standardy BRC & IFS Food Safety Certification.

Co se týče mojí spokojenosti s vyřízením objednávky, tak celkem dlouho trvalo, než byla připravena na vyzvednutí, a to i přes to, že jsem ji platila předem. (Což mě upřímně trošku naštvalo, protože jsem se na produkty moc těšila). 
V tomto článku vám produkty představím a určitě se můžete těšit i na recenzi, jakmile s nimi naběhnu do fitka:D

Vybrala jsem si balíček pro ženy - CHCI NABRAT SVALY. Ten je zvýhodněný a za cenu 990 Kč, přičemž cena produktů samostatně by byla 1829 Kč, obsahuje protein, drill pre workout, glutamin a jako dáreček i roztomilý šejkr (který mi udělal fakt mega radost!). Můžete si také vybrat, jakou příchuť proteinu a drillu chcete. 

100% WHEY PROTEIN POWDER BANANA

Tento protein je z řady Gold a obal vypadá opravdu krásně a luxusně. Co se gramáže týče, je to kilovka. 
Po otevření jsem tak nějak očekávala, že z nádoby zavane banánová vůně, ale to se nestalo (ostatní produkty totiž voní krásně a intenzivně). Tento protein voní prostě tak nějak po... proteinu :D
Samozřejmě jsem musela hned ochutnat, žejo :D 
Protein se velmi dobře rozpouští, je žlutý a po smíchání s vodou z něj ten banán přeci jen je trošku cítit. Co se chutě týče, je taková lehce banánová, málo sladká, řekla bych, že možná taková trošku nijaká. Ale i tak mi chutná, není nijak chemický, přechucený a přeslazený a úplně v pohodě se dal vypít, ani nemá žádný "ocas". 

DRILL ADVANCED PRE-WORKOUT BLACK CURRANT

Na výběr jsem měla z příchutí Černý rybíz, Meloun a Tropical punch. Na Instagramu jsem viděla, že hodně holek chválí rybíz, a tak jsem šla poprvé radši na jistotu. 
Tento pre-workout je z řady Women's a obal je také krásný (mně se ty jejich obaly fakt hrozně moc líbí...). Jinak balení má 400 g. 
Po otevření se z krabičky vyvalila taková hodně silná vůně, která se černému rybízu fakt podobala. Po smíchání s vodou už nebyla tak intenzivní, ale pre-workout stále hezky rybízově voněl. Barvu má takovou světle růžovou.  
Dobře se rozpouští a chutná úplně božsky! Fakt! Chutná jako nějaká šťáva nebo tak, prostě moc dobře a vůbec bych nepoznala, že to je něco na cvičení:D Ještě uvidíme, jaké bude mít účinky, jelikož by měl povzbuzovat k výkonu, rozšiřovat cévy = zvyšovat výkon, sílu svalů (ještě tak nějaký mít:D), podpořit soustředěnost a prostě celkově vylepšit efekt a průběh tréninku.
Tak jsem zvědavá. V nejhorším ho budu prostě pít jen tak :D

GLUTAMINE PINK GRAPEFRUIT

Tento produkt je též balení 400 g a příchuť, jak jsem pochopila, vyrábí jen jednu - růžový grep. 
I Glutamin je z řady Women's. 
Vůně je trochu chemická, ale to se u takovéhle příchutě asi dalo čekat. Každopádně i tak voní hezky a dobře se rozpouští. Má oranžovo růžovou barvu a po smíchání s vodou se ta chemická vůně trošku "vypaří". 
Co se chuti týče, i tento glutamin chutná moc dobře, zase jako šťáva. 

 ŠEJKR

Ten šejkr je strašně roztomilý. Uvnitř něj je ještě plastová přihrádka, která se dá přidělat zespodu a dá se v ní nosit nějaký ten protein nebo prostě cokoliv v práškové formě, což je super. Má také takovou tu "síťku" na víku. 

 Celkově je můj první dojem z produktů fakt moc dobrý a jsem hodně spokojená - a doufám, že budu ještě víc, až je otestuji i v praxi.
 Zkoušeli jste něco od My Identity? Jak jste spokojení? 
Jinak se omlouvám, že se mi tu teď objevil druhý článek po sobě s fitness tématikou, ale už chystám i další články - s jídlem a kosmetikou. 

7 komentářů:

  1. Šejkr vypadá krásně a zaujal mě ten banánový!

    OdpovědětVymazat
  2. O této značce jsem slyšela, ale ještě jsem nezkoušela, ani mě zatím nic extra nenalákalo:O Uvidím ,možná časem změním názor :D

    OdpovědětVymazat
  3. Značku vůbec neznám, ale jsem zvědavá na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  4. tuto znacku poznam mam od nich chocholate milkshake prichut a ked mi dojde chcela by som vyskusat nieco s kokosom..ak budes mat cas pozri na moj novy vlog z milana..https://www.youtube.com/watch?v=hOvFR80YgmU&t=8s

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujímavý článok. :) Šejker vyzerá chutnučko. :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to moc hezky :) O této značce slyším poprvé, ale letos jsem si dala za cíl dát se trochu více do kondice a více cvičit. Takže možná po těchto produktech časem sáhnu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...